Stran 1 od 1
Tudi meni treeeeseeee
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 1:00 pm
Napisal/-a Marsovček
Trese mi volan in v hujšem primeru cel avto, pri hitrosti okrog 110 km/h, a le pri rahlem pospeševanju (pri "pedal to the metal" se tresenje ne pojavi oziroma precej manj izrazito in pri višji hitrosti) ter pri zaviranju s stisnjeno sklopko. Mogoče nekajkrat potrese tudi pri nižjih hitrostih v izmeničnih ovinkih, vendar v to zaradi kakovosti naših cest nisem prepričan.
Gume so nove, platišča scentrirana. Sicer nisem bil poleg, vendar zaupam, da je to dobro narejeno. Z letnimi gumami na drugih platiščih je prav tako potresavalo pri zaviranju s stisnjeno sklopko.
V sklopih podvozja mojstri na tehničnem niso odkrili zračnosti.
Danes bom še enkrat snel kolesa ter očistil naležni površini na pestu in platišču, potem mi pa že zmanjka idej o vzrokih...
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 1:40 pm
Napisal/-a Končar
a če pa ne stisneš sklopke pa ne trese?avto ti trese ko niso centrirana kolesa ali pa imaš zračnost pri kakšnem končniku.a si ga kam zadel mogoče ob robnik?
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 9:16 pm
Napisal/-a aklan86
Mogoč bo počas kak nosilec na motorju za zamenjat.
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 9:23 pm
Napisal/-a DeNiŠ
sori ker ti skačem v temo! vendar mam isti problem pri twingiču:D ko dodam čist mal gasa avto trese....ko da dodam še mal več pa neha !! torej trese nekje pri 1000-1500 obratih !! kake ideja ka bi blo narobe ??
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 9:56 pm
Napisal/-a Končar
DeNiŠ je napisal/-a:sori ker ti skačem v temo! vendar mam isti problem pri twingiču:D ko dodam čist mal gasa avto trese....ko da dodam še mal več pa neha !! torej trese nekje pri 1000-1500 obratih !! kake ideja ka bi blo narobe ??
ta problem sem tudi sam opazil pri nekaterih twingotih,ponavadi je nosilec zanič pa kar trese,isto je pri kangoojih.preglej malo nosilce,zna biti tisti zadaj na sredini.ali se ti kaj zatrese menjalna ročka,če se ti je sigurno tisti na sredini.
LP
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 10:05 pm
Napisal/-a DeNiŠ
kuk pa pride kei tt nosilec ??? brez dela :P samo material

bo treba ker mi gre pa že kr pošteno na kkk !!!
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 10:08 pm
Napisal/-a Končar
jutri ti sporočim,bom pogledal ker nevem na pamet
LP
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 10:16 pm
Napisal/-a DeNiŠ
ka ti delaš na kakem reno servisu ??? da boš pogledu al kje boš pogledu??:D Lp
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 10:30 pm
Napisal/-a Marsovček
Če zaviram z nestisnjeno

sklopko, tresenja ni.
Gume naj bi bile dobro centrirane, ampak jih bom verjetno dal še enkrat. Zračnosti v podvozju ni, robnikov pa tudi nisem šlatal.
Po čiščenju naležnih ploskev platišče/pesto ni bistvenih sprememb, opazil sem pa, da ima desni homokinetični zglob cca 2°zračnosti. Ima to lahko kaj veze?
Glede nosilcev motorja je pa tako: po 170 kkm je en rahlo poseden, drugi izgleda v redu, tretji je pa na nemogočem mestu in bi moral zlesti pod avto, da bi ga videl.
Objavljeno: Po nov 17, 2008 6:18 am
Napisal/-a Končar
DeNiŠ je napisal/-a:ka ti delaš na kakem reno servisu ??? da boš pogledu al kje boš pogledu??:D Lp
Deala sem,zdaj pa hodim naprej v šolo,imam pa še zmeraj prakso tako da sem dosti tam

LP
Objavljeno: Po nov 17, 2008 10:36 am
Napisal/-a Energetik81
Tudi jaz mam probleme s tresenjem volana (Accent letnik 97), že od novega avta. Ponavadi se pojavi pri okoli 115-130 km/h, pri višjih hitrostih pa ne. Gume so trenutno nove, GY UG7+ scentrirane. Ni važno katere gume, tudi če so najboljše, nove; ALU ali jeklene feltne. Zgleda da imajo ti avti tak način vpetja koles/motorja. Jst ne vem več kaj bi naredu.
Trese pa na zanimiv način, recimo 10 s trese konkretno, potem pa je nekaj časa volan popolnoma miren, pa spet tresenje... Kot bi nekaj prišlo v resonanco. Če je kdo prišel do rešitve problema, prosim za nasvet.
Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:58 pm
Napisal/-a Marsovček
Moj problem je rešen, pomagalo je ponovno centriranje platišč

ops: . Ostaja še nekaj malega potresavanja ob zaviranju pri točno 110 km/h, kar pa pripisujem zglobu, ki bo v prihodnosti zamenjan/obnovljen.
Objavljeno: Ne nov 23, 2008 10:07 pm
Napisal/-a dencor
Jaz sn mel podoben problem z mercedesom (320cdi), zamenjal sn gume iz bridgestone na pirreli pa j e treslo pri cca 150, pelam na servis mi menjajo, fedre, blažilnike, nacentrirajo in isto nato smo ugotovili da so krive gume kaj se tiče centriranja pomaga redkokdaj jaz sn zamenjal gume pa je blo ok