Stran 1 od 1
323F rahlo cuka, višja poraba
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 5:12 pm
Napisal/-a GiGi1985
Pozdrav,
Imam Mazdo 323F letnik 2000, 135.000 km prevoženih.Motor je 1.5 16V DOHC 65 kW. Sem ful zadovoljen,samo me moti naslednje:
Predvsem pri rahlem pospeševanju (v glavnem v vseh prestavah, najbolj opazno je v prvi in drugi) pri cca. 1200 - 2000 obratov, avto malce pocuka. Ko pride v mal višje obrate in ko dobi "šusa" gre čisto tekoče skozi vse obrate.Govorim za ogret motor, kadar je hladen je mogoče za odstotek slabše, ampak bistvene veze ne igra.
Druga kar je, je to, da je poraba malce višja in sicer se vrti se pri normalni vožnji okoli 8,9 litrov/100km. Cca 1-2 litra višje ko pred meseci.
Vem, da vzrokov je lahko veliko, ampak nekako sumim bencin filter. Mislim, da bi bilo dobro začeti pri bencin filtru in pri svečkah, kaj pravite? Ali je gre za kakšno drugo napako ?
Hvala, LP
GiGi
Objavljeno: Po nov 17, 2008 7:53 am
Napisal/-a svadreb
Morda je kaj narobe z lambda sondo. Ona ponavadi povzroči povečano porabo goriva. Če bi avto zaradi tega cukal ne vem, je pa možno. Kajti lamda narobe javlja lastnosti izpušnih plinov in posledično se dovaja napačna zmes goriva in zraka. Če bi šel na test izpušnih plinov, ga zaradi okvarjene lambda sonde ne bi opravil. Najbrž pa bi se ti zaradi lambda sonde prižgala signalna lučka ze motnje v delovanju sistema za vžig (check engine), če jo seveda imaš. Tudi priklop na tester bi pokazal okvaro lambde. Mogoče so vzrok cukanju zamazane šobe. Lahko uporabiš aditiv gorivu za čiščenje vbrizgovalnega sistema, ali pa jih daš nekam očistit. Tudi filter in svečke, kar ti omenjaš, bi lahko bil vzrok. Probaj najprej z enostavnimi stvarmi, ki jih lahko sam opraviš. Torej svečke, filter in aditiv. Če ne bo ok, raziskuj dalje.
Objavljeno: Po nov 17, 2008 9:32 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko imate možnost priključite vozilo na tester ( popravilo bo hitreje, bolj točno in ceneje ). Drugače pa:
- čistilec zraka
- čistilec goriva
- vžigalne svečke
- vžigalni kabli
- lambda ( kot so vam svetovali v zgornjem postu )
- čiščenje in nastavitev lopute
Torej to so lahko možni vzroki za vašo težavo. Kdaj je bilo menjano kaj od naštetega pa morate vedeti sami, torej menjane stvari izločujte.
Lep pozdrav
Objavljeno: Po nov 17, 2008 6:26 pm
Napisal/-a GiGi1985
pozdrav,
Najlepša hvala za odgovor, bom začel najprej pri svečkah in filtru,(sam svoj mojster pa še poceni material), če ne bo v redu se pa še lotim sonde.
Hvala, LP
GiGi
Objavljeno: Po nov 17, 2008 7:22 pm
Napisal/-a graal
Pozdravljen!
Ali je možno, da je motor polenjen? Če voziš večinoma tam do 2500-3000 obratov se rado zgodi, da se "zapaca" bencin filter oz. se motor "poleni". Včasih pomaga, da ga malo "skuriš".
Sicer pa so možnosti, ki smo mi znani s te mazde, kar je večinoma že fan omenil + oksidiran rotor/stator razdelilnika napetosti, kar je pravtako diy popravilo. Oba vijaka, ki držita stator odviješ in sčistiš kontakte tako na statorju("fertailer kappe oz razdelilna kapa"), kot tudi na rotorju, če se ti zazdi, da so kontakti že preveč uničeni, mislim, da še imam doma en star razdelilnik s takšnega motorja, ki ga ne potrebujem.
lp, Aleš.
Objavljeno: Po nov 17, 2008 7:38 pm
Napisal/-a seba101
moj sodelovec ima isti avto ,samo da je letnik 1998,imel je podobne težave (auto mu j e cukal pri nizkih obratih in ko je močno zavijal),nato je končno (bal se je da bo ga predrago stalo) šel na servis MAZDA v BTC-ju, auto so priklopli na računalnik in v pičlih 5 min.je bil problem rešen..kuri mu pa okoli 7.5litrov