Stran 1 od 1
Problem - Zadnje zavore Twingo
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 6:35 pm
Napisal/-a RenaultTW
Mam problem. Na tehnicnem ne pridem cez, ker mi zadnje zavore ne primejo. Zadaj so bobni.
Z ocetom sva zavore razdrla, pakne zamenjala, prezracla vse skupi....Hotela sva zamenjat tud cilindra, vendar se lajtnga ni mogla odtegnt, zato sva obstojece cilindre razdrla in zamenjala batke z novimi. Torej iz novih cilindrov sva vzela oba batka in jih zmontirala v star cilinder na avtu.
Zdj me pa zanima, a se te cilindri med sabo kj razlikujejo? Ker na avtu so original (renojevi) cilindri, te novi, pa so Boschevi. Je mozno, da zarad tega bremze ne primejo?
Ker enostavno mi ni vec jasn, zakaj bremze ne primejo cisto nic. Ne leva, ne desna.
letnik 98
Hvala za odgovore!
Objavljeno: Ne nov 16, 2008 8:22 pm
Napisal/-a Primoz_86
Najverjetneje je zrak ostal nekje v sistemu. Pa tako da batke prestaviš v star cilinder se ne dela, pol pelji raje na servis.
Edit: Pardon sem površno bral. Lahko je problem tudi regulator zavornega učinka ali glavni zavorni cilinder
Objavljeno: Po nov 17, 2008 8:01 am
Napisal/-a svadreb
V zavornih cilindrih so tudi neki ventilčki. Verjetno pri tebi to ne deluje, zato zamenjava samo batkov ni rešila težave. Zamenjaj komplet cilindre. Napeljavo pa se mora nekako dat odtegnit. Tudi če boš peljal na servis, jo bodo nekako morali. Tule ti žal ne morem pomagati, ker sam še nisem imel takih težav.
Objavljeno: Po nov 17, 2008 9:24 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Twingo nima regulator zavornega učinka, to funkcijo opravljajo ventili v zavornih batkih, ki so vgrajeni v zadnjih zavornih cilindrih. Kar se pa tiče delovanja samega zavornega sistema:
- nožna ne dela enako - napaka na zavornih cilindrih ali oblogah
- ročna ne dela enako - napaka na oblogah ali narobe sestavljeno
- nožna in ročna ne delata enako - v koliko so cilindri in obloge nove potem je narobe sestavljeno
Za odvijanje matic na zavornih cilindrih obstaja specialni ključ, v koliko ste poškodovali matico je potrebno zavorno cev zamenjati ( pol metra cevi in nove matice 15,00 € ).
Malo več opišite kaj je pokazalo na tehničnem pregledu po zamenjavi zavornih oblog: kjakšna defirenca je bila nožna/ročna zavora.
Lep pozdrav
Objavljeno: Po nov 17, 2008 7:54 pm
Napisal/-a RenaultTW
Fan je napisal/-a:Malo več opišite kaj je pokazalo na tehničnem pregledu po zamenjavi zavornih oblog: kjakšna defirenca je bila nožna/ročna zavora.
Tole pise na listu:
I. os LEVA (1930), DESNA (1940), SKUPAJ (3870), RAZLIKA (1%), Gj (5870)
II. os LEVA (1230), DESNA (800), SKUPAJ (2030), RAZLIKA (35%), Gj(3920)
Parkirna: LEVA (300), DESNA (840), SKUPAJ (5900), RAZLIKA (64%)
Ucinek delovne-prazno (60%), ucinek parkirne (12%)

Objavljeno: Po nov 17, 2008 8:15 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko niste mešali levo desno vzvodja in elementov ( predpostavljam ) je potrebno:
- odviti ročno zavoro na vijaku
- pošmirglati zavorne obloge in zavorne bobne ( smirkov grobi )
- zamenjati zavorne bobne Levo/Desno
- nastaviti nožno zavoro na samonastavljivem vzvodju
- nastaviti hod ročne zavore na vijaku
- prvih 30 prevoženih kilometrov ne blokirati zavor temveč uprizoriti mestno vožnjo.
- oditi nazaj na tehnični pregled
To je opisano s predpostavko, da ste vgradili nove zavorne batke in nove zavorne obloge,ter niste sestavili že mastno ( svinarija in mast se vpije v obloge ), ter da niste pregreli že novih oblog
Lep pozdrav
Objavljeno: Po nov 17, 2008 8:17 pm
Napisal/-a graal
RenaultTW je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Malo več opišite kaj je pokazalo na tehničnem pregledu po zamenjavi zavornih oblog: kjakšna defirenca je bila nožna/ročna zavora.
Tole pise na listu:
I. os LEVA (1930), DESNA (1940), SKUPAJ (3870), RAZLIKA (1%), Gj (5870)
II. os LEVA (1230), DESNA (800), SKUPAJ (2030), RAZLIKA (35%), Gj(3920)
Parkirna: LEVA (300), DESNA (840), SKUPAJ (5900), RAZLIKA (64%)
Ucinek delovne-prazno (60%), ucinek parkirne (12%)

II. os LEVA (1230), DESNA (800), SKUPAJ (2030), RAZLIKA (35%), Gj(3920)
Torej ugotovimo, da si padel zato, ker ti je leva zavora "primla" bolj kot desna. Če si vse zamenjal mora delati kot treba. V obzir pa vzami, da zadnje zavore nikoli ne primerjo 100%, ker te bi spodnašalo rit. Mislim da 1230, zadosten pojemek, težava je samo v tem, da ne prijemljeta enakomerno. Če si naredil vse kar praviš, mislim, da bo to dovolj, da uspešno opraviš tehnični pregled.
lp, Aleš.
Re: Problem - Zadnje zavore Twingo
Objavljeno: Po nov 17, 2008 8:19 pm
Napisal/-a RS-sport
RenaultTW je napisal/-a:Mam problem. Na tehnicnem ne pridem cez, ker mi zadnje zavore ne primejo. Zadaj so bobni.
Z ocetom sva zavore razdrla, pakne zamenjala, prezracla vse skupi....Hotela sva zamenjat tud cilindra, vendar se lajtnga ni mogla odtegnt, zato sva obstojece cilindre razdrla in zamenjala batke z novimi. Torej iz novih cilindrov sva vzela oba batka in jih zmontirala v star cilinder na avtu.
Zdj me pa zanima, a se te cilindri med sabo kj razlikujejo? Ker na avtu so original (renojevi) cilindri, te novi, pa so Boschevi. Je mozno, da zarad tega bremze ne primejo?
Ker enostavno mi ni vec jasn, zakaj bremze ne primejo cisto nic. Ne leva, ne desna.
letnik 98
Hvala za odgovore!
zamenjaj zavorne cilindre z novimi pa bo ok

lajtngo pa pogrej pa se bo odvilo...še vsaka se je :P