Stran 1 od 1

Zavore VW Passat l.2004

Objavljeno: To nov 18, 2008 8:20 pm
Napisal/-a Qonos
Torej pred casom se mi je že prižgla kontrolna lučak (Rdeč klicaj) in mi napiše da napaka bremz stop. Ker je se napaka ni več pojavla sem mislil da je vredu.
Danes pa spet kar nekajkrat, ga peljem k mehaniku, z VAG-om pogleda in ne najde napake. Potem ugotovim da mi pedal če ga stisnem in držim počasi leze not :shock: . To pomeni da zleze not v 10s pod močnim pritiskom.
Enako sem probal pr mercedesu l2005 pa isto gre not sam ne tak hitro.

Olje ni manjkalo dolila sva le kaki 1dcl pa, no potem isto. Mehanik predvideva da bi bilo potrebno zamenjt zavorno tekočino ker je mogoče kakšna smet v glavnem cilindru, če pa to ne pomaga pa zamenjava cilindra.

Torej je to sploh napaka in kaj bi lahko bil vzrok :roll: .

Hvala za odgovore.

Objavljeno: To nov 18, 2008 8:32 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Pri meni je na istem avtu zavorna tekočina padla pod minimum, ker so bile ploščice obrabljene skoraj na minimum (javilo je isto napako). Ko sem jo dolil je bilo rešeno in ko sem ploščice menja,l je pa višek tekočine "vrglo" iz posodice.

A pedal ti leze noter pri ugasnjenem ali prižganem motorju? Bom preveril na svojem avtu, a mislim da se to nikoli ne bi smelo dogajati.

Objavljeno: To nov 18, 2008 8:36 pm
Napisal/-a Qonos
Ne ploščice so OK.

Not mi leze pri prižganem motorju.

Objavljeno: To nov 18, 2008 8:39 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Torej bo treba do mehanika, ker je sigurno nekaj pokvarjeno na zavornem sistemu. Kaj, bo pa mojster ugotovil, verjetno nekaj okoli glavnege zavornega cilindra.

Objavljeno: To nov 18, 2008 10:20 pm
Napisal/-a hermand
Senzor nivoja zavorne tekočine odklopi in ne bo več piskalo, senzor se nahaja v posodi za zavorno olje.

LP

Objavljeno: To nov 18, 2008 11:24 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Nobena menjava zavorne tekočine ne bo rešila vaših problemov ( škoda € ).Poskusite držati zavorno stopalko in ko se spusti hitro spustite stopalko in jo še enkrat hitro pritisnite ( pri prižganem motorju ), v koliko je pri hitrem pritisku višina stopalke normalna je napaka na glavnem zavornem cilindru ( obrabljeno ali poškodovano tesnilo ), torej zamenjati tesnila in problem je rešen in strošek popravila ni velik.

Najprej začne počasi popuščati zavorna stopalka nato zavore odpovejo

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr nov 19, 2008 8:44 am
Napisal/-a Qonos
Torej če spustim se hitro vrne nazaj v zgornji položaj, tako da lahko pumpaš kot pri kakem starem tamiču :shock: .
No ni ravno tak, bremze primejo ze ob najmanjšem dotiku na pedal, sam gre pac pedala not ce jo drzis :roll: .

Te gumice za cilinder se dobijo posebej za kupit ali je potrebno kupit cel cilinder, kako se izvede popravilo?
:oops:

Re: Zavore VW Passat l.2004

Objavljeno: Sr nov 19, 2008 9:47 am
Napisal/-a sašo5
Qonos je napisal/-a:
Olje ni manjkalo dolila sva le kaki 1dcl pa, no potem isto. Mehanik predvideva da bi bilo potrebno zamenjt zavorno tekočino ker je mogoče kakšna smet v glavnem cilindru, če pa to ne pomaga pa zamenjava cilindra.


očitno ga je manjkalo, ker si napisal, da so ploščice o.k.

P.S še enkrat poglej, če le kje ne "kaplja" drugače pa tako, kot je Fan napisal....
P.S.1 pa "mehanika" zamenjaj.... ;)

avto je v petem letu, če še nisi menjal tekočine, jo vsekakor, čeprav to ni razlog "padanja" pedale..

Simptom slabe tekočine(kakor tudi "prekurjenih" ploščic) je, da ko "žlajf" najbolj rabiš je pedal "trd" zavira pa nič(pa še "vreje" v posodici)

Objavljeno: Sr nov 19, 2008 12:57 pm
Napisal/-a Qonos
Ni mi maister rekel da zaradi same tekočine dela to kar dela. Govoril o membrani, ki je v glavnem cilindru in tam naj bi se nabrala umazanija kar posledično vodi do tega da guma vec ne nalega in cilinder ne drži vec polnega pritiska. :shock:
In da se da to umazanijo spravit tam vun z menjavo zavorne tekočine.

Objavljeno: Sr nov 19, 2008 6:30 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V glavnem zavornem cilindru ni membrane in jo nikoli ni bilo.
Torej gremo na delo:
- demontirajte zavorne cevi ( ključ 11 )
- odvijte zavorni cilinder ( dva vijaka M8 - kjuč 13
- z dvema izvijačema pazljivo snamite lonček za zavorno tekočino
- odpnite zegerjev obroček na začetku
- v odprtini kjer je bil lonček je "štift" varovalo, izvlečite ga
- parkrat stisnite zavorni batek in ga na hitro spustite, da spusti in pade iz cilindra
- zamenjajte zavorne gumice, gumice snamite in vgradite nove z malim izvijačem, ki nima ostrih robov
- kje dobite gumice, sem vam poslal ZS ( reklama )

Sestavlja se v obratnem vrstnem redu.

V koliko to dela mehanik potem ne rabite teh navodil. Če jih pa potrebuje mehanik, potem zamenjajte mehanika.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 5:01 pm
Napisal/-a Qonos
Mogoce bi bilo za omenit da mi ob zelo močnem pritisku na mestu počasi leze not, ko ustavim v klancu in držim pedalo ne gre not.
Sem preveril pri drugem passatu 2003 in mercedesu C 2005, dela isto tak da vprasanje ce je sploh kaj narobe.

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 10:13 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko je zavorni sistem urejen kot mora biti, vam zavorna stopalka ne bo lezla proti podnu, temveč bo njena višina stalno enaka.

Lep pozdrav