Stran 1 od 1
trajnost dvomasnih vztrajnikov
Objavljeno: Sr nov 19, 2008 3:31 pm
Napisal/-a marjan novak
Novi avti imajo večinoma dvomasne vztrajnike, ki omogočajo manj tresljajev in nižji hrup, so pa zato zelo občutljivi.
Vztrajnik ni potrošni material, me pa vseeno zanima koliko naj bi z normalno uporabo zdržal.
Menjave stanejo okoli 800e in so dokaj pogoste.
Kot kaže, je glavni cilj avtomobilske industrije pobrati kupcu in lastniku avta čim več denarja - preprosta ekonomska logika. Originalni rezervni deli so pozlačeni (ne samo renojevi), servisi so nesramno dragi, avto pa je sestavljen tako, da se niti žarnice ne da zamenjati samostojno.
In največja ironija je, da se otroci kregajo kateri avto je boljši: "golf al megan, nemc al italijan".
LP
Re: trajnost dvomasnih vztrajnikov
Objavljeno: Sr nov 19, 2008 4:28 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
marjan novak je napisal/-a:In največja ironija je, da se otroci kregajo kateri avto je boljši: "golf al megan, nemc al italijan".
LP
Samo da te popravim,največja ironija je to da je zadeva kot je dvomasni vztrajnik bila zasnovana za osebne avtomobile danes jih pa vgrajujejo tudi v terence in tam se zgodi največji polom... Delal sem avtomobile,ki so imeli 20,30 ali 40 tisoč kilometrov mislim da to pove vse.Problem pri tej zadevi je pa tudi to,da se vročina ne odvaja z dela kjer sklopka nalega in posledično se pregreje.Pri nekaterih tako da sam material začne pokat(majhne razpoke od previsoke temperature in seveda vijolična barva).Osebno mnenje;odlična pogruntavščina na papirju ampak v praksi se pa žal ne obnese...

Objavljeno: Pe nov 21, 2008 10:20 pm
Napisal/-a joztom
Zelo žalostna pogruntavščina je ta dvomasni vztrajnik. Večinoma dela težave in dobijo se že nadomestni kiompleti za predelavo na klasični tip sklopke. Pregled sklopke ni mogoč brez specialnega orodja in zabele vrednosti. Tako je v prilogi primer navodilo od LUK-a
Objavljeno: So nov 22, 2008 8:43 am
Napisal/-a valvoline
Zarad teh sodobnih pizdarij kot je elektronika,računalniki,zlo komlpicirana mehanika in menjalniki se bolj splača kupiti kkšnga ohranjenega 10 letnika (ali starejšega) od prvega lastnika kot pa avta starega 2-3 leta.
Objavljeno: So nov 22, 2008 9:54 am
Napisal/-a Templar
Ne zdaj na prvo žogo kr klet take stvari kot je elektronika in napredna mehanika. Vse to omogoča bolj udobno, gospodarno vožnjo z več dinamike in varnosti, problem je samo če je le ta narejena po sistemu najcenejšega ponudnika oz. drugače povedano kakšni materiali so uporabljemni.
DMF so bili primarno narejeni za lahke dostavnike z dizelskimi motorji ker so zaradi večjih kompresij že v štartu motorji lomili zobnike na menjalnikih in so posledično bili menjalniki težji ker so morali biti predimenzionirani, pa še vse blaženje teh sunkov je obrabljalo samo ploščo sklopke. Ker so zaradi ekonomije vožnje in posledično zmanjševanja teže vozila in tudi stroškov za proizvajalca so naredili vztrajnik ki blaži take sunke. Posledično manj stresa za menjalnik in sklopko in vožnja je bolj udobna.
So pa DMF na preizkušnji kot že povedano na SUVih kjer so določene elemente samo prestavili iz osebnih vozil v par 10% težje avtomobile deli oz. materiali pa so po večini ostali enaki in zato so ti vztrajniki oziroma njihove komponetne bolj obremenjene sploh v zadnjem času ko so dizelski motorji postali precej močnješi, zato pride do lomov sekundarnega vztrajnika in vzmeti ki skrbijo za blaženje sunkov.
Potem pa pride še druga hiba tega sistema in to je današnji način vožnje ko se je treba povsod peljat z avtom tudi kratke relacije, dvo masni vztrajnik pa najbolj trpi ravno pri vžigu in ugašanju motorja, saj so takrat(200-400obratih) sunki in vibracije najmočnješi. Posledično tako pride do predvsem hitrejše obrabe.
Da pa se ne bo razumelo narobe DMF se vgrajujejo že v praktično vse tako dizelske kot bencinske motorje in zanimivo da so se iz dostavnikov najprej preselili v premium razred zaradi udobja.
Objavljeno: So nov 22, 2008 2:53 pm
Napisal/-a joztom
Za blaženje vibracij pri speljavanjih in na kratkih relacijash so bili tudi narejeni, tu nimajo izgovora. Dejansko gre za element, ki je glavni na poti prenosa in ni zadosti preproban.
Objavljeno: So nov 22, 2008 3:53 pm
Napisal/-a Templar
joztom je napisal/-a:Za blaženje vibracij pri speljavanjih in na kratkih relacijash so bili tudi narejeni, tu nimajo izgovora. Dejansko gre za element, ki je glavni na poti prenosa in ni zadosti preproban.
Po mojem ne gre za dovolj preprobane ampak za preslabe materiale oz. podhranjene vztrajnike naproti motorjem, konec koncev so dvomasni vztrajniki v uporabi že od konca osemdesetih.
Objavljeno: So nov 22, 2008 5:19 pm
Napisal/-a čare
valvoline je napisal/-a:Zarad teh sodobnih pizdarij kot je elektronika,računalniki,zlo komlpicirana mehanika in menjalniki se bolj splača kupiti kkšnga ohranjenega 10 letnika (ali starejšega) od prvega lastnika kot pa avta starega 2-3 leta.
tuki ti dam delno prav sam 10 let star golf IV ma že dvomasni vztrajnik ampak dobro nima veze .Problem bo ratal ko te bom čez 10 let vprašal ko boš kupil takrat 10 let star avto ko drugačnega kot polnega dratov in vezij in na žalost tudi z dvomasnim vztrajnikom sploh dobil ne boš??
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 12:52 am
Napisal/-a Voith
cez 10 let bojo stari avtomobili preteklost
danasnja j***a bojo delala tocno 5let pol pa finito.
drgac pa dvomasni kurcev vstrajnik je sel tut pr mojem avtu baje.. nism se razdrl in pogledal sam simptomi so tapravi. nazaj not gre iz enga kosa.
Re: trajnost dvomasnih vztrajnikov
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 7:25 am
Napisal/-a Kael
marjan novak je napisal/-a:Novi avti imajo večinoma dvomasne vztrajnike, ki omogočajo manj tresljajev in nižji hrup, so pa zato zelo občutljivi.
Vztrajnik ni potrošni material, me pa vseeno zanima koliko naj bi z normalno uporabo zdržal.
Menjave stanejo okoli 800e in so dokaj pogoste.
LP
Na mojem 1.9 TDI s 105 KM je dzržal celih 34.000 km, torej 1.5 leta, s tem da je avto vožen na relacije in ima zelo zelo malo stop%go voženj. In baje tile vztrajniki veselo crkujejo.