Stran 1 od 1
Zamik ko pritisnes gas
Objavljeno: Če nov 20, 2008 3:51 am
Napisal/-a nenad.22.
Zivjo!
Pri nekaterih novih avtih, predvsem pri skodah (fabia, octavia)
in opel astri sem opazil da je kar nekaj zamika ko pritisnes gas, neke 2 sekundi.
Naj omenin da se gre za popolnoma nove avte (prevozenih cca 50km).
Ne gre se ravno za neki moj avto ampak me vsen zanima ce je to normalno?
Mogoce se po tistih prvih 1000km to vse neha?
Zdej to vem ker sem delal v skladiscu avtov in pa zadnji rent a car (opel)
je imel isti problem. Naj tud povem da sem prefuru mali miljon skod
in ta problemcek se ponovi recimo pri vsaki 10-i.
Lp!
Objavljeno: Če nov 20, 2008 4:41 am
Napisal/-a sašo5
"težavo" dela definitivno sistem "drive by wire"......8-9 let nazaj, je bilo še bolj očitno(na večini znamk)nazadnje sem to opazil na Kii ched))sem mislil, da so stvari "popidenali" ampak se očitno vrača nazaj; je pa ena zanimivost(kot si že ugotovil) ne dogaja se na vsakem avtu, recimo (na pamet govorim) od desetih enakih, to dela en
Objavljeno: Če nov 20, 2008 4:45 pm
Napisal/-a nenad.22.
Uf lepo da je se kdo to opazu, sm ze mislu da se mi mesa haha
Kaj pa je to drive by wire? Se da urihtat?
Objavljeno: Če nov 20, 2008 5:46 pm
Napisal/-a 3furious
Drive by Wire pomeni, da ni neposredne povezave (recimo zajle) med stopalko za plin in motorjem. Ko ti pritisneš na gas, gre signal v računalnik. Ta preveri, če vse štima, in pošlje signal motorju, da dvigne vrtljaje. Signal bi moral priti do motorja v delčku sekunde, če rabi dve sekundi je nekaj sigurno narobe.
Objavljeno: Če nov 20, 2008 5:50 pm
Napisal/-a mire
off.
ta senzor se je meni pokvaril od gasa
Objavljeno: Če nov 20, 2008 11:51 pm
Napisal/-a nenad.22.
In kok si dal za popravilo?
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 12:01 am
Napisal/-a Blinder
To dela z zamikom zaradi vecjega udobja. Ko recimo spustis gas, ga on spusti bolj pocasi, tako da je manjsi trzaj

Pac manj pocukne.
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 1:36 am
Napisal/-a nenad.22.
Ja, ampak sej ni problem pr spuscanju gasa, ampak pr dodavanju.
Stisnes, se nc ne zgodi, automatsko dodas mal vec in pol k prime ze gume kuris.
Mislim sej se navads pa pac pocakas tisto sekundo dve, ampak mene vseen zivcira.
Je pa tud nadlezen pr speljevanju v klanc, ker jz pac ne koristim rocne ce se kje
na klancu ustavs, tko da dons sm pac avtomatsko spustil bremzo pa takoj gas,
avto pa namest da spelje caka in mi leze nazaj, se dobr da nism koga ruknu...
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 8:13 am
Napisal/-a _BANDIT_
To so ti dal predolg kabel med potenciometer na gas pedalu in motorčkom za odpiranje lopute. Skrajšaj kabel, ker bo potem štrom bl hitro prišel do motorčka.
Mogoče maš pa slab alternator in maš v avtu preredek štrom in zato signali dalj časa rabijo, da pridejo kam.

Objavljeno: Pe nov 21, 2008 8:30 am
Napisal/-a a_sist
_BANDIT_ je napisal/-a:To so ti dal predolg kabel med potenciometer na gas pedalu in motorčkom za odpiranje lopute. Skrajšaj kabel, ker bo potem štrom bl hitro prišel do motorčka.

Mogoče maš pa slab alternator in maš v avtu preredek štrom in zato signali dalj časa rabijo, da pridejo kam.

..al pa en na kablu stoji..

Objavljeno: Pe nov 21, 2008 9:41 am
Napisal/-a Addicted
a ne govori slučajno o turbo luknji pri TDI-jih?
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 10:10 am
Napisal/-a graal
Addicted je napisal/-a:a ne govori slučajno o turbo luknji pri TDI-jih?
Verjetno se gre, kar za bencinske motorje, saj je Astra (stara eno leto), ki sem jo imel za nadomestni avto (rent-a-car) delala isto sr*nje. TDI pa ima ponavadi dovolj moči, da ne rabiš z velikim gasom speljevat, pa še T-luknja ni na štandgasu ampak je višje.
lp, Aleš.
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 2:08 pm
Napisal/-a tristan01
H-FReAK je napisal/-a:Addicted je napisal/-a:a ne govori slučajno o turbo luknji pri TDI-jih?
Verjetno se gre, kar za bencinske motorje, saj je Astra (stara eno leto), ki sem jo imel za nadomestni avto (rent-a-car) delala isto sr*nje. TDI pa ima ponavadi dovolj moči, da ne rabiš z velikim gasom speljevat, pa še T-luknja ni na štandgasu ampak je višje.
lp, Aleš.
Debata je res o drive by wire sistemu.
Vseeno pa pri TDI motorjih je problem speljevanje. Saj potrebujejo malce spodbude s plinom preden spustiš sklopko. Drugače motor zelo rad crkne. Pač ena muha TDI motorjev. Čim se motor zavrti za par 10rpm nad prostim tekom pa težava izgine. Za tiste ki smo vajeni raznih commonrailov zna biti prehod na TDI malce moteč. "Turbo luknja" pa se pri TDI pojavi malce višje. Pri vožnji je večina TDI-jev pod 1500rpm povsem anemična, medtem ko nekateri common raili vlečejo od dobrih 1.000RPM dalje.
Lp Tristan01
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 3:48 pm
Napisal/-a mire
popravilo me je prislo skupaj z delom in senzorjem 50€
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 3:53 pm
Napisal/-a Skubic
Na službeni Škogi Fabii (skoraj novi) je isti problem oziroma "udobje", se je treba privadit in to je to... pomojem je to tko narejn in ni kej za popravlat, je pa čudno, kot si omenil, da tega ni na vsakem avtomobilu, kot sem sam prej mislil..
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 4:00 pm
Napisal/-a nenad.22.
Ja se gre kar za bencinarja...
Sicer sem pa astro glih dons vrnu,
tko da ni vec moj problem.
Drugac pa hvala vsem za odgovore
Objavljeno: Pe nov 21, 2008 5:19 pm
Napisal/-a -=davor=-
Jaz vozim že skoraj leto dni takšen avto z drive by wire, pa moram rečti da ni zaznati kakšnega bistvenega zamika, tudi ko spustim stopalko...