Stran 1 od 1

Ugašanje dizla

Objavljeno: So nov 22, 2008 6:11 pm
Napisal/-a logan
Stvar je takšna:
Chrysler voyager 2,5 TD, letnik 2000, VM motor (enak kot Cherokee, nekaj Alf, Oplova Frontera, Toyota Land Cruiser, Land rover ...)

Napaka se pojavlja občasno - enkrat na 7 - 10 dni. Ko se pojavi, se včasih ponovi parkrat zaporedoma v roku petih minut, včasih samo enkrat, včasih pri vsaki nadaljnji vožnji, .... kombinacij kolikor hočete.
Potek zgleda nekako takole:
Motor vžge, deluje pri normalnih obratih in tudi z vžigom ni težav. Po par deset metrih vožnje cukne (ali pa tudi ne), trikrat utripne signalna lučka grelnih svečk (oranžna tuljava), nakar začne stalno svetiti. Po cca. 3 s stalnega svetenja motor ugasne.
Ponoven vžig s ključem ni možen - motor vergla normalno, vse lučke na armaturi normalno ugasnejo, samo do štarta nikakor ne pride. Če ga porinem normalno vžge.
Zdaj prakticiram, da ko motor ugasne, obrnem ključ na OFF, potem na ON, spustim sklopko in zadeva deluje, dokler pač da.
Ko motor ugasnem na ključ, največkrat pri ponovnem vžigu normalno vžge, včasih pa je potrebno ponoviti zgodbo o rinjenju...

Izvedeni ukrepi:
- preverjene grelne svečke - o.k.
- preverjeni kabli pumpe, senzorja EM ventila, grelca nafte pri filtru in njihovi spoji - o.k.
- spuščena voda z naftnega filtra
- preverjeni releji in varovalke - o.k.
- odklopljen akumolator za cca. 1 uro
- narejena samodiagnoza - pokaže kodo 999 - ni napak
- preštudirane vse možne povezave med napako in zunanjimi vplivi (dež, suho vreme, mraz, ....) - ni logike, ki bi kazala na soodvisnost.

Zdaj pa me zanima ali je možno, da je vsemu temu kriv senzor EM ventila pumpe ali sam EM ventil in kako lahko zadevo preverim?
Je imel kdo podobno težavo z dizlom?

Hvala za pomoč.

Objavljeno: So nov 22, 2008 9:05 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kako pa ste preveril opisano, na kakšen način?

Izvedeni ukrepi:
- preverjene grelne svečke - o.k. - ali ste zmerili vsako posebej?
- preverjeni kabli pumpe, senzorja EM ventila, grelca nafte pri filtru in njihovi spoji - o.k. - s čim ste to preverili, da je OK
- spuščena voda z naftnega filtra - čistilec goriva na Amerikancih se menja ( 50,00 € ) in ne čisti
- preverjeni releji in varovalke - o.k.
- odklopljen akumolator za cca. 1 uro
- narejena samodiagnoza - pokaže kodo 999 - ni napak
- preštudirane vse možne povezave med napako in zunanjimi vplivi (dež, suho vreme, mraz, ....) - ni logike, ki bi kazala na soodvisnost.

Vozilo je potrebno priklopiti na tester in preveriti ( pomiriti ) električno napeljavo - slab stik.

Lep pozdrav
[/b]

Objavljeno: So nov 22, 2008 10:20 pm
Napisal/-a logan
Grelno svečko sem izmeril vsako posebej.
Kar se tiče kablov in konektorjev - vizualen pregled kablov, konektorji sprejani s kontakt sprejem (OKS).
Filter goriva se res menja in je zamenjan pred cca. 3000 km. Ima pa posoda filtra na dnu ventil namenjen izpustu usedlin oz. vode - to sem mislil, ko sem govoril o tem.

Objavljeno: So nov 22, 2008 10:24 pm
Napisal/-a logan
No, pa še glede testerja....

Bil sem pri treh e-mehanikih. Dva nimata vozila naloženega. Tretji ga ima, vendar ni podaljšal licence. :lol:

Neverjetno, a resnično.

Hvala za mnenje.

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:30 am
Napisal/-a lisko
logan je napisal/-a:No, pa še glede testerja....

Bil sem pri treh e-mehanikih. Dva nimata vozila naloženega. Tretji ga ima, vendar ni podaljšal licence. :lol:

Neverjetno, a resnično.

Hvala za mnenje.

Dobrodošel v klubu :) Se moraš kr malo potrudit, če hočeš najd nekoga ki ima tester za američana :)
Oćitno pa tebe neki jezi elektronika. Grelne po moje nimajo veze pri tem, ker če motor zalaufa potem očitno delajo.....Lahko je kaj na dovodu nafte ali pa kak butast senzor nima stika in zapre dovod nafte.