joztom je napisal/-a:No Lisko, zate pa te rešitve ne pridejo v poštev. Oglej si pravo robo in si shrani katalog za izvedbo rešitev:
http://www.prothane.com/prothane-catalog.pdf
Poznam gospoda v Horjulu, je strokoven in res prijazen, samo čarati pa ne more. Kar je veliko serijskega, se da dobiti ugodno, specialne stvari, kot so nosilci, so dražje, ker mora izdelati orodje ali provizorij za vulkanizacijo. Tako se veliko bolj uveljavlja vgradnja polyurethanskih vložkov z rostfrei pušami. Za evropske modele so specialisti angleški Powerflex, za Jeepa pa imaš gornji katalog. Imel sem redkega Citroena, ki je imel pušo na ravnalnem cilindru elektronsko-hidravlične zadnje aktivne preme. Za posrano pušo 24*24*10mm so hoteli 118€, pa še enkrat na leto jo je odbilo. Nosilec zadaj 3.0 motorja je 63mm, pri kpl.PSA 70mm, tako da je menjava možna le kpl. z alu-odlitkom za noro ceno 150€, uporabiš polyurethan od tekmovalnih 206. Tako sem prišel do izvrstnih rešitev polyurethana, npr. predelava ene volanske od Saaba. Izvrstno in za zmeraj. Prodajajo pa tudi bloke polyurethana, iz katerega ti drejar naredi kar hočeš. razni bloki se pa oblikujejo z žago. InTakoNaprej.
R 34 GT-R je napisal/-a:Ravno prava debata, da pritaknem svoj pisker...Obnovit bi dal vse prednje roke od Passata, oz. samo gibljive dele rok , Vargalant ali se da še kam? Imajo možnost tudi malo močnejše obnove?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 126 gostov