Stran 1 od 2
Vargalant
Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:15 pm
Napisal/-a RedBull™
Bom to vprašanje prilepil kar semkaj... Zanima me,s katerim imate boljše izkušnje...
ali je to Vargalant na Vrniki ali Vargalant v Horjulu?
Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:47 pm
Napisal/-a Končar
ker jih poznam,Vargalant Vrhnika

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:53 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kakor jaz vem je to familija. Sam že par deset let sodelujem z Borutom še prej pa njegov oče - Horjul
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:53 pm
Napisal/-a čare
ista kvaliteta,iste cene-vseen kje kupuješ!
Objavljeno: Ne nov 23, 2008 10:00 pm
Napisal/-a RedBull™
kakor sem jst slišal,so razlike med enim ter drugim... pa čeprav je takorekoč družinsko podjetje...
... zato vprašam še tu,da vidim kaj pravite ostali na to.
Re: Vargalant
Objavljeno: Po jan 17, 2011 4:16 pm
Napisal/-a slammer
Honda civic, zglob sprednje spodnje vilice, vgrajeno 16.11.2011, danes 17.1. 2011 ima zračnost. Tolk od mene.
Re: Vargalant
Objavljeno: Po jan 17, 2011 5:13 pm
Napisal/-a airmike
Vzemi raje od Prekom.
Re: Vargalant
Objavljeno: Po jan 17, 2011 6:28 pm
Napisal/-a DrinY
slammer je napisal/-a:Honda civic, zglob sprednje spodnje vilice, vgrajeno 16.11.2011, danes 17.1. 2011 ima zračnost. Tolk od mene.
Naprej v preteklost....
...no vsak se lahko zmoti. Kolker vem da vargalant garancijo. A je kdo pri njih že kupoval obnovljene roke za alfo?
Re: Vargalant
Objavljeno: Po jan 17, 2011 6:41 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Ravno prava debata, da pritaknem svoj pisker...Obnovit bi dal vse prednje roke od Passata, oz. samo gibljive dele rok , Vargalant ali se da še kam? Imajo možnost tudi malo močnejše obnove?
Re: Vargalant
Objavljeno: Po jan 17, 2011 7:06 pm
Napisal/-a C4V4L13R
najboljš je, da kupiš original zglobe, selene in končnike. sem že od večih slišal velike graje vargalanta
jaz sem dal obnovit obe sprednji roki na bmw e36 enkrat v jeseni, bomo vidli zdaj pred tehničnim, ko gre avto na dvigalko, kako stvari stojijo. sicer pa sem delal tu v novem mestu pri enem privat, ki da na svoje delo in tiste dele, ki jih on vgradi eno leto garancije (drugače on nabavlja v vargalant)
Re:
Objavljeno: Po jan 17, 2011 7:41 pm
Napisal/-a lancia hf
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Kakor jaz vem je to familija. Sam že par deset let sodelujem z Borutom še prej pa njegov oče - Horjul
Lep pozdrav
Tako je, stem da je sedaj vargalant v Sinji Gorici pri Vrhniki (naredil veliko trgovino in proizvodnjo) prej je imel pa doma v garaži peskal je pa kar na dvorišču

Jaz še kar sem nesel tja obnovit so mi uredu naredili, seveda pa pride tudi kašen škart, tako kot pri novih stvareh.
Re: Vargalant
Objavljeno: Po jan 17, 2011 11:39 pm
Napisal/-a lisko
Obnavljajo tud nosilce za mašino in podobne zadeve za pravo ceno ? Al bom mogu čez čas se spet znajd s pušami zadnjih mostov ?:)
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 8:01 am
Napisal/-a joztom
No Lisko, zate pa te rešitve ne pridejo v poštev. Oglej si pravo robo in si shrani katalog za izvedbo rešitev:
http://www.prothane.com/prothane-catalog.pdfPoznam gospoda v Horjulu, je strokoven in res prijazen, samo čarati pa ne more. Kar je veliko serijskega, se da dobiti ugodno, specialne stvari, kot so nosilci, so dražje, ker mora izdelati orodje ali provizorij za vulkanizacijo. Tako se veliko bolj uveljavlja vgradnja polyurethanskih vložkov z rostfrei pušami. Za evropske modele so specialisti angleški Powerflex, za Jeepa pa imaš gornji katalog. Imel sem redkega Citroena, ki je imel pušo na ravnalnem cilindru elektronsko-hidravlične zadnje aktivne preme. Za posrano pušo 24*24*10mm so hoteli 118€, pa še enkrat na leto jo je odbilo. Nosilec zadaj 3.0 motorja je 63mm, pri kpl.PSA 70mm, tako da je menjava možna le kpl. z alu-odlitkom za noro ceno 150€, uporabiš polyurethan od tekmovalnih 206. Tako sem prišel do izvrstnih rešitev polyurethana, npr. predelava ene volanske od Saaba. Izvrstno in za zmeraj. Prodajajo pa tudi bloke polyurethana, iz katerega ti drejar naredi kar hočeš. razni bloki se pa oblikujejo z žago. InTakoNaprej.
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 8:22 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Vargalant in Prekom ne veljata nič (govorim iz lastnih izkušenj). Pocen je že pocen....sam še zmer predrago. Najboljše je ali original, ali powerflex.
LP!
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 8:35 am
Napisal/-a R 34 GT-R
TrijoAdijo je napisal/-a:Vargalant in Prekom ne veljata nič (govorim iz lastnih izkušenj). Pocen je že pocen....sam še zmer predrago. Najboljše je ali original, ali powerflex.
LP!
Puše že, kaj pa kaki končniki? Kupiš že original, v veliko primerih pa so to le konci, ki jih tudi tovarna nekje kupi.
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 8:55 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja, tut tovarna jih nekje kupi....vendar ne kupi neki "šrot", ki po dobrem letu ali pa še prej odpove sodelovanje (ob normalni uporabi).
Sodelavec je pred leti na AR 156 vgradil vargalantove obnovljene roke. V manj kot enem letu so spet imele luft. Jest sem na predpotopnem ecsortu vgradil vargalantove silent bloke, ki so bili po dveh mesecih takšni, kot so bili 11 let stari originalni. Prekomova obnovljena roka za fiat brava je bila po dobrem letu totalno zanič. Silent bloki so imeli luft, kugla pa imela lufta cca. 0,5cm.
LP!
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 9:00 am
Napisal/-a R 34 GT-R
TrijoAdijo je napisal/-a:Ja, tut tovarna jih nekje kupi....vendar ne kupi neki "šrot", ki po dobrem letu ali pa še prej odpove sodelovanje (ob normalni uporabi).
Sodelavec je pred leti na AR 156 vgradil vargalantove obnovljene roke. V manj kot enem letu so spet imele luft. Jest sem na predpotopnem ecsortu vgradil vargalantove silent bloke, ki so bili po dveh mesecih takšni, kot so bili 11 let stari originalni. Prekomova obnovljena roka za fiat brava je bila po dobrem letu totalno zanič. Silent bloki so imeli luft, kugla pa imela lufta cca. 0,5cm.
LP!
Ne razumeva se, določene komponente izdeluje proizvajalec sam, določene pa kupi, pri le-teh se mi zdi nesmiselno dajat toliko več €. Sklopka original VW je recimo od SACHS vendar v škatli VW s cenovnim faktorjem 2.
Puše ni problem dat ven in vgradit novo iz novilona ali kakega drugega poliuretana, problem nastane pri gibljivih delih.
Sedaj imam vgrajene Febi-Bilstein prednje roke, ki naj bi bile močnejše, pa ne verjamem da so.
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 11:37 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Popolnoma se razumeva. Vendar pravim, da kar se tiče končnikov in gibljivih delov rok, proizvajalec ne napoka notri neki cheap-shit, ampak le določen del od določenega proizvajalca, s katerimi proizvajalec vozil sodeluje in ima temu primerno kvaliteto izdelave. Če ti v svoj avto vgradiš obnovljen del (puše ali zglob vilic----recimo proizvajalca vargalant) bo ta del zdržal manj časa, kot pa recimo tisti del, ki ima gor odtisnjen recimo VW emblem in je enakovreden tistemu delu, ki je namenjen prvi vgradnji.
Za sklopke je pa itak znano, da Valeo,Sacch,Luk izdelujejo sklopke za prvo vgradnjo.
LP
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 12:40 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
TrijoAdijo je napisal/-a:Popolnoma se razumeva. Vendar pravim, da kar se tiče končnikov in gibljivih delov rok, proizvajalec ne napoka notri neki cheap-shit, ampak le določen del od določenega proizvajalca, s katerimi proizvajalec vozil sodeluje in ima temu primerno kvaliteto izdelave. Če ti v svoj avto vgradiš obnovljen del (puše ali zglob vilic----recimo proizvajalca vargalant) bo ta del zdržal manj časa, kot pa recimo tisti del, ki ima gor odtisnjen recimo VW emblem in je enakovreden tistemu delu, ki je namenjen prvi vgradnji.
Za sklopke je pa itak znano, da Valeo,Sacch,Luk izdelujejo sklopke za prvo vgradnjo.
LP
Potem pa super, hočeš rečt, da se bolj trpežnih delov od originalnih ne da dobit? Namreč tud originalni, kljub pretirani pazljivosti ne zdržijo ravno nekaj....
Re: Vargalant
Objavljeno: To jan 18, 2011 2:51 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ne, jest hočem povedat, da so originalni deli vzdržljivejši od teh obnovljenih. Bolj vzdržljivo od originala je pa recimo powerflex (če govorimo o pušah).
LP!