Stran 1 od 1

Problem pri hladnem vžigu - TDI

Objavljeno: Po nov 24, 2008 11:00 am
Napisal/-a GoGo
Zdravo,
imam galaxyja TDI (VW motor), 115 ps, letnik 2002.
Že lansko zimo je ob mrzlih jutrih težje vžigal (kljub temu vedno vžgal vprvo),
v izpuhu pa se je vedno vohalo olje (plavo siv dim)...

Letos poleti je bil avto na orng servisu (veliki servis), ker sem ga imel pri beji na popravilu kompresorja klime so pregledali tudi turbino in ugotovili da je brezhibna, tako da turbina za dim ne more bit kriva. V intervalu 15.000 km, mi do 10000 km ne kuri olja, zadnjih 5000 (ko je bolj redko), ga sicer pokuri par deci.

Sedaj pa problem:že dva jutra zapored avto zjutraj vžge šele s tretjim, četrtim poksusom. Lučka za predgretje vsakič sveti 4-6 sekund, normalno vgasne, avto pa samo vergla in kašlja,
zadaj pa je vse v dimu... Ko končno vžge, nima nobene moči in moraš dat vsaj 2500 obratov da lahko spelješ, čene crkne...Po nekaj kilometrih je pa vse ok. Turbina sicer prime takoj.

Jutri sicer peljem avto na servis, ker moram itak oraviti menjavo olja in filtrov, tako da bom rekel, naj pogledajo še kaj je narobe glede vžiga. Ima kdo od vas mogoče idejo kaj bi to blo, da ne bojo uni rekl, da je pol mašine za menjat?

Objavljeno: Po nov 24, 2008 11:12 am
Napisal/-a valvoline
Najprej preverit grelne svečke. Pogosta napaka pr vseh dizlih. Če so svečke v redu potem bosch črpalko in šobe. Če je bosch pumpa ok ni druzga kot generalka motorja. (Upam da ne) :)

Objavljeno: Po nov 24, 2008 11:16 am
Napisal/-a GoGo
valvoline je napisal/-a:Najprej preverit grelne svečke. Pogosta napaka pr vseh dizlih. Če so svečke v redu potem bosch črpalko in šobe. Če je bosch pumpa ok ni druzga kot generalka motorja. (Upam da ne) :)


če se ne motim ima ta mašina sistem PD (črpalka-šoba) in nima bosch pumpe?

Objavljeno: Po nov 24, 2008 2:18 pm
Napisal/-a abbe
GoGo je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a:Najprej preverit grelne svečke. Pogosta napaka pr vseh dizlih. Če so svečke v redu potem bosch črpalko in šobe. Če je bosch pumpa ok ni druzga kot generalka motorja. (Upam da ne) :)


če se ne motim ima ta mašina sistem PD (črpalka-šoba) in nima bosch pumpe?

res je ja to je pd motor in nima bosch pumpe.
najprej res preveri grelne svecke,ker lahko je to problem da ne prizge.a ko je motor topel pa fino priziga.
drgac kar se tice modrosivega dima,je verjetno olje v sesalnem delu.je treba vedt da turbina nikoli ne tesni 100% in verjetno malo olja gre v sesalni del (ic in ostale cevi) pa lahko da kaj iz odduska oljnega tudi....

Objavljeno: Po nov 24, 2008 4:03 pm
Napisal/-a quattro_87
Pogost problem so grelne svečke in senzor za temperaturo hladilne tekočine.
Servisni teter pokaže napako senzorja temperature ampak ne vedno, ko bo avto mrzel s senzorja za temp. hladilne tekočine snemi kabel in užgi avto, če bo brez kabla na senzorju vžgal je problem senzorju za temp.

Objavljeno: Po nov 24, 2008 4:36 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Grelna svečka na prvem ali tretjem cilindru je začela odpovedovati sodelovanje - menjajte vse žarilne svečke. Ko bo pa že na servisu pa naročite da pregledajo ventil goriva in naj ga priključijo na tester ( pokaže če ventil lepo funkcionira ).

Lep pozdrav

Objavljeno: Po nov 24, 2008 10:55 pm
Napisal/-a GoGo
Ok, hvala vsem za odgovore. Bom malo več vedel jutri, kaj mi bojo na servisu povedal.
Zdej s vsaj vem, kaj okvirno bi bilo lahko narobe, da mi ne bojo buč prodajal sredi zime...

Objavljeno: To nov 25, 2008 12:01 am
Napisal/-a imilet1
100% svece, ker potem ko vzge dela malce neenakomerno, ker gorivo ne zgori popolnoma in zato tudi kadi...poskusi ga 3x pogret preden kresnes-das kontakt,obrnes kljuc nazaj x3 in kres :idea:

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 10:17 am
Napisal/-a GoGo
no, zanimivo...
vceraj sem bil na rednem servisu, pa sem jim rekel naj preverijo kaj je s tem vzigom.
Pa so prklopl na tester in pravijo da ni napak. Filter goriva je bil tudi menjan, danes zjutraj pri vigu pa spet ista zgodba... :roll:

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 6:26 pm
Napisal/-a miko 55
reklamacija storitve.