Problem pri hladnem vžigu - TDI
Objavljeno: Po nov 24, 2008 11:00 am
Zdravo,
imam galaxyja TDI (VW motor), 115 ps, letnik 2002.
Že lansko zimo je ob mrzlih jutrih težje vžigal (kljub temu vedno vžgal vprvo),
v izpuhu pa se je vedno vohalo olje (plavo siv dim)...
Letos poleti je bil avto na orng servisu (veliki servis), ker sem ga imel pri beji na popravilu kompresorja klime so pregledali tudi turbino in ugotovili da je brezhibna, tako da turbina za dim ne more bit kriva. V intervalu 15.000 km, mi do 10000 km ne kuri olja, zadnjih 5000 (ko je bolj redko), ga sicer pokuri par deci.
Sedaj pa problem:že dva jutra zapored avto zjutraj vžge šele s tretjim, četrtim poksusom. Lučka za predgretje vsakič sveti 4-6 sekund, normalno vgasne, avto pa samo vergla in kašlja,
zadaj pa je vse v dimu... Ko končno vžge, nima nobene moči in moraš dat vsaj 2500 obratov da lahko spelješ, čene crkne...Po nekaj kilometrih je pa vse ok. Turbina sicer prime takoj.
Jutri sicer peljem avto na servis, ker moram itak oraviti menjavo olja in filtrov, tako da bom rekel, naj pogledajo še kaj je narobe glede vžiga. Ima kdo od vas mogoče idejo kaj bi to blo, da ne bojo uni rekl, da je pol mašine za menjat?
imam galaxyja TDI (VW motor), 115 ps, letnik 2002.
Že lansko zimo je ob mrzlih jutrih težje vžigal (kljub temu vedno vžgal vprvo),
v izpuhu pa se je vedno vohalo olje (plavo siv dim)...
Letos poleti je bil avto na orng servisu (veliki servis), ker sem ga imel pri beji na popravilu kompresorja klime so pregledali tudi turbino in ugotovili da je brezhibna, tako da turbina za dim ne more bit kriva. V intervalu 15.000 km, mi do 10000 km ne kuri olja, zadnjih 5000 (ko je bolj redko), ga sicer pokuri par deci.
Sedaj pa problem:že dva jutra zapored avto zjutraj vžge šele s tretjim, četrtim poksusom. Lučka za predgretje vsakič sveti 4-6 sekund, normalno vgasne, avto pa samo vergla in kašlja,
zadaj pa je vse v dimu... Ko končno vžge, nima nobene moči in moraš dat vsaj 2500 obratov da lahko spelješ, čene crkne...Po nekaj kilometrih je pa vse ok. Turbina sicer prime takoj.
Jutri sicer peljem avto na servis, ker moram itak oraviti menjavo olja in filtrov, tako da bom rekel, naj pogledajo še kaj je narobe glede vžiga. Ima kdo od vas mogoče idejo kaj bi to blo, da ne bojo uni rekl, da je pol mašine za menjat?