Stran 1 od 1

vw golf 3 utripa lučka za predgretje ( spirala)

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 12:44 am
Napisal/-a gospodar32
Meni se je pred dnevi raztavil ključ od golfa 3 (1.9 tdi) ko sem ga vžgal.Kjuč in mali čip od ključa sem sestavl skupaj tako kot je bilo, ko pa prižgem avto pa se čez neki časa pojavi in utripa lučka za predvžig ali predgretje.
Me zelo moti med samo vožnjo in pogledom na merilnik hitrosti..

Kako naj to resetitam ali ugasnem?

hvala za odgovore..

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 1:16 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko je možnost se to uredi s testerjem. V primeru, da te možnosti nimate in vam Lj. ni predaleč se oglasite in bomo resetirali zadevo.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 8:17 am
Napisal/-a valvoline
daj vn klemo za akumulator in počaki kkšnih par minut.
Pol pa daj nazaj gor in poglej če bo buljš.
Srečno.

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 1:06 pm
Napisal/-a gospodar32
hm tole s klemami se pa dober sliši bom sprobu ko pridem domov.
Drugače sm pa iz lj. :)
povem ka se bo zgodil..

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 5:24 pm
Napisal/-a gospodar32
zdele sem probu kleme dat dol za pet min. pa ni nič bolš :( sam ura se mi je resetirala..

ma še kdo kako mnenje?

hvala za odgovore.

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 5:28 pm
Napisal/-a primozek69
Če spirala utripa, je težava na elektroniki. Največkrat je pregorela zadnja štop luč, pozicija ali pa zavorno stikalo pri pedalu.

Objavljeno: Pe nov 28, 2008 4:12 pm
Napisal/-a legendarac
Si porihtal ?

Objavljeno: Sr dec 03, 2008 1:20 pm
Napisal/-a gospodar32
Zadevo sem porihtal.Mogu pa sem peljati avto up."Fan" pa mi je priklopu na računalnik pa resetiru.
Tip je legenda oz. vzame si vzame čas in ti vse razloži brezplačno!

Slaba stran tega pa je da izveš veliko stvari o avtu, ko si milslil da delajo oz da delajo pravilno...

Objavljeno: Sr dec 03, 2008 8:50 pm
Napisal/-a miko 55
gospodar32 je napisal/-a:Zadevo sem porihtal.Mogu pa sem peljati avto up."Fan" pa mi je priklopu na računalnik pa resetiru.
Tip je legenda oz. vzame si vzame čas in ti vse razloži brezplačno!

Slaba stran tega pa je da izveš veliko stvari o avtu, ko si milslil da delajo oz da delajo pravilno...


bolje je biti obveščen kot tavati v temi

Objavljeno: To maj 12, 2009 1:59 pm
Napisal/-a alesek86
Zdravo!

Men je pa zdej tud začela utripat lučka za predgretje (spirala). Je pa tko, da sem danes menjal zadnje žarnice (štop luč in pozicijsko) z led žarnicami. A ma to kej vpliva?

A se lahko zdej mal vozim, kljub temu, da mi utripa spirala?

Lp

Objavljeno: To maj 12, 2009 5:47 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

ECU ledice ne prepozna kot delojočo žarnico.

Povzetek iz Audi foruma ( upam, da avtor teme ne bo preveč jezen name )

Pred upor za led diode

http://team-audi.si/viewtopic.php?t=11313&start=45

To je en šolski primer izračuna. Seveda je sedaj vse odvisno, kakšne LED se
uporabijo. Vzel sem primer pri katerem LED potrebuje 2V napajalne napetosti in pokuri 20mA toka.
Nekatere LED imajo večjo napajalno napetost (do 4V) in tudi več toka pokurijo.
Če se že kupi LED ki imajo nastavek, kot žarnica, imajo upor R1 že vgrajen. Doda se samo R2 vzporedno.
V praksi bi poizkusil še z večjimi vrednostmi upora R2 in sicer z 51ohm ali več, vendar nimam kje poizkusit.

Shema:

Slika


Izračun:

Napajalna napetost prižganega avtomobila je približno 13,8V
Moč pozicijske žarnice je 5W
Napajalna napetost LED je 2V
Normalni tok ki teče skozi LED je 20mA=0,02A
-----------------------------------------------------------
Za lažje razumevanje:

R= upornost izražena v ohm-ih (grška črka omega)
I= tok izražen v amperih (A)
U= napetost izražena v voltih (V)
P= moč izražena v watt-ih (W)
R1= predupor za LED
R2= upor namesto žarnice
Ua= napetost avtomobila
Uled= napetost LED
Is= skupni tok
Ir= tok skozi upor R2
Iled= tok skozi Upor R1
-----------------------------------------------------------
Izračun toka ki teče skozi žarnico:

I=P/U = 5W / 13,8V = 0,36A


Izarčun predupora (R1) za LED:

Napajalna napetost - napajalna napetost LED =

Ua-Uled= 13,8V-2V= 11,8V

Uporabimo osnovno enačbo ohm-ovega zakona

R=U/I = 11,8V / 0,02A = 590ohm

Ker so upornosti uporov določene z fiksno vrednostjo in vrednost 590 ohm ne
obstaja, vzamemo prvo višjo vrednost, ki znaša 620 ohm.

Vrednost upora R1=620ohm

Izračun upora (R2), ki bo nadomeščal žarnico:

Is = Ir + Iled --> Ir = Is - Iled

Ir = 0,36A - 0,02A = 0,34A

R=U/I = 13,8 / 0,34A = 40,5ohm

Ker velja podobno kot za prejšni primer vrednosti 40,5ohm ni, vzamemo prvo višjo
vrednost, ki znaša 43ohm, VENDAR moramo tukaj upoštevati še moč, ki pa je približno
tolikšna kot na žarnici.

P=U*I = 13,8V * 0,34ohm = 4,7W

Vrdnost upora R2=43ohm, moč=5W


Spodaj sem napisal da je upornost upora 43ohm in MOČ upora je 5W. Ta upor je precej večji (fizično) od tistega, ki se uporabi pred LED. Sem pa pozabil napisati, da se bo ta upor precej grel. Zato bi bilo fino pri nekomu poizkusit različne vrednosti uporov, da se najde tista meja, pri kateri računalnik še misli, da je žarnica cela. S tem bi se povečal upornost samega upora in zmanjšal moč (kar pomeni manj gretja)

Samo za info glede moči:
moč predupora za LED je 0,25 W
moč upora, ki nadomesti žarnico je pa 5W


Lep pozdrav

Objavljeno: To maj 12, 2009 8:22 pm
Napisal/-a alesek86
Zdej je tko, da tud prej, ko mi je kakšna žarnica crknila, ni nič utripal na števcu...sem pa kupil ledice, ki imajo isto grlo kot navadne žarnice...ne bi se zdej ukvarjal z nekim uporom, kr ne znam. A morm zdej dat nazaj navadne žarnice?

Lp

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 9:28 pm
Napisal/-a alesek86
Zdravo!

Zdej sva z mehanikom zbrisala napako, ki je bila v stikalu za zavorne luči in dala nazaj navadne žarnice.

Lp