Stran 1 od 2
Akumulator-avto težava
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:00 pm
Napisal/-a zoki986
Pred kakšnim letom dni sem kupil nov akumulator, da je zamenjal 5 let starega. Original je biu 35Ah, tako da sem nalašč uzeu močnejšega 55Ah,...no kakšna dva meseca nazaj me je pa začeu zajebavati, ko sem se domov pripeljal je bilo vse uredu,...zjutraj pa je avto s težavo užgau,...no prišlo je tako daleč,..da sem ga vsake tri dni polnil,...da je avto užgau,...učasih je blo dost,...da sem ga priklopil na polnilec samo za kakšno uro,...in je avto vžgal normalno,..na kar sem šel uveljavljati garancijo,...na garanciji so rekli da so ga izmerili in da je bilo z njim vse uredu,...da ga je bilo potrebno le napolniti, dobim akumulator iz servisa domov in ga priklopim v avto,...in ko avto užgem je z manjšo težavo ˝zavirglu˝. Ko sem se nekajkrat peljal je bilo kasneje vse uredu,...Ko sem pa naslednje jutro se hotel odpeljati,...pa je komi dau še nekaj od sebe,...tako da je avto v zadnjem obratu užgau,...
Zmeru sem kokr se je dalo,...večjega porabnika ni,...ko je avto ugasnjen teče iz akumulatorja okoli 8 mA,...tako da ga čez noč nebi smelo izprazniti,...danes sem biu pri dveh avtomehanikih, da sta mi z neko napravo stestirala akumulator in ali avtomobil polni,...skratka avtomobil normalno polni,..je pa bila zadeva,...ko sem avto izklopil mu je napetost padla na 7V ampak se je potem pobrala,...tako da mu na testerju ni javilo napake,...je pa bila zadeva potem,...ko smo hoteli še enkrat ponoviti,...avto ni več zaverglu,...oziroma mašino je le dvakrat obrnu in je bilo konec,...Avto je pa saxo 1.1 letnik 2002,...
Kaj bi lahko bilo narobe?
LP! Zoran
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:08 pm
Napisal/-a abbe
akomulator v vsakem primeru.drugo ne more bit.sj on lah kaze napetost tut 13v.sam k pa obnes kljuc se pa sesede ker ne more tok toka "dat".
nc nazaj pejt pa ga reklamiraj an.reci da hoces novega...
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:10 pm
Napisal/-a timm
Ne reklamiraj, uveljavi raje stvarno napako. Imaš časa dve leti od dneva nakupa, ne glede na to, da je verjetno garancije eno leto. Imaš več možnosti potem pri nadaljnem ukrepanju, če se s čim ne bi strinjali.

Sicer pa ni neke bistvene razlike.
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:19 pm
Napisal/-a zoki986
Akumulator je znamke Bosch silver,...da bote vedl,...Drugače pa glede garancije ni panike je dve leti,...sam druga stvar je dokazat,...vidim da bom meu kr težav,...namreč ko sem ga na garancijo poslau sem bil kar tri tedne brek akumulatorja,..in s tem brez avta,...po vsem tem pa še ni nič bolje,...poleg tega sem plačal 4,17eu za polnjenje na servisu,...
Danes sem drugače okol klicaril ko norec zaradi akumulatorja tut na servis sem klical in uprašal kaj se je dogajal in kaj se je storilo na akumulatorju,...pa je rekel da ga je stestiral,..napolnil in potem na polno obremenil rekel je da ga je obremenil tudi z 200A in da je vseeno kazal več kot 90% napolnjenost in da mi nemore uveljavljati garancije,...ker kokr da ni nič z njim narobe,....tester pri avtomehaniku pa tut,...je padla napetost,..pa se je potem pobrala tko da tut tester je javu napako,...pol v naslednjem trenutku pa ne več,...
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:40 pm
Napisal/-a Scorp84
Akumulator testirat na mrazu, ko je na toplem mu je očitno fajn delat.
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:41 pm
Napisal/-a Primoz_86
Pri vžganem motorju z voltmetrom zmeri na koliko ga fila. Vsaj nekje 13,8V bi moralo bit (ponavadi 14,5V)
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 11:08 pm
Napisal/-a zoki986
To je logičen,..da vsakemu akumulatorju paše bolj topl,...mislim nevem,...ali je s kako celico narobe,...najbolj me jezi,...ker so mi ga iz servisa nazaj poslal,...rečeno,..da ga je bilo potrebno samo napolnit,...kokr da sm totaln,..
Drugače ko je avto prižgan je napetost mislim da 13.8V,...
Edino sumim le nekaj,...ko sem gledal tam po testerju,...ko sem avto ugasnil,...se je napetost sesedla na 7V potem se je pa nazaj pobrala,...ali je možno da je v tistem trenutki ko se avto ugasne da pride v kratek stik,...sam potem bi varovalke šle,...nevem,...
jutri grem še do enga avtomehanika v naši bližini,..ki ima mende tester za diagnostiko elektronike v avtomobilu,..pa bomo vidl kaj bo,...
Objavljeno: Sr nov 26, 2008 11:33 pm
Napisal/-a sebaveh
Poglej še v kakem stanju so kleme, in mesta kjer so kabli od njih privite na karoserijo (masa) in na zaganjalnik (+).
Preveri tudi povezavo od alternatorja na akumulator, oziroma od alternatorja na zaganjalnik, kakor je že pač zvezano.
Objavljeno: Če nov 27, 2008 7:41 am
Napisal/-a robert1
Koliko pa pade napetost pri zaganjanju ?
Objavljeno: Če nov 27, 2008 9:02 am
Napisal/-a dskrab
Če imate še kakšen avto pri hiši bi ga probal dat v drug avto in boš potem videl kako se obnaša. Če je isto potem je 100% kriv akumulator. Če pa v drugem avtu dela ok je pa potem nekaj narobe z avtom.
Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:20 am
Napisal/-a zoki986
Spet po celi noč ko sem ga polnil,...je vse ok,...lepo zaganja,...napetosti na akumulatorju je čez 12V ko avto vžgem,...tut ne pade pod 11,5V ko avto dela je 14V.
Tudi zamenjal sem da sem dau not akumulator od druzga avtomobila not,...in tako bom tut naredil,..ta akumulator bom pa pustil stati nekaj časa,...
Kleme so ok,...napeljava tudi,..kokr se da vidit,....zdele grem še do enga avtomehanika,...da še enkrat proba z diagnostiko,...
Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:33 am
Napisal/-a zoki986
Ali je možno da je kaka celica v kratkem stiku in se počasi prazni sam od sebe? Zanima me tudi kakšna mora biti notranja upornost akumulatorja?
Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:51 am
Napisal/-a graal
Pozdravljen!
Notranja upornost akumulatorja je krepko manjša kot 1ohm. Ponavadi nekje okoli 0.05 - 0.005 ohm. torej od 5 do 50mOhm. Vendar tega ne boš mogel izmeriti s klasičnim multimetrom, ki meri upornost po principu padca napetosti, ker akumulator sam proizvaja energijo. Zato se delajo testi s tokovno obremenitvijo, ki so neposredno odvisni od notranje upornosti oz. stanja celic. Probaj še dat drug akumulator v ta avto, da vidiš kako se bo obnašal. Imam pa tudi sam še en akumulator doma, s katerim so ble iste težave. Tester kaže ockej, avto pa ne vštarta. Akumulator sem pospravil in se zapeljal do LeClerka in kupil nov akumulator neke XY znamke pri njih. Ima nekaj let garancije, oni pa skoraj sigurni nimajo testerjev za njih in jih po moje na lepe oke menjajo, saj jih tako pride ceneje.
lp, Aleš.
Objavljeno: Če nov 27, 2008 12:04 pm
Napisal/-a zoki986
Seveda v bistvu majša je notranja upornost,...več kratkostičnega toka lahko da vn iz sebe,...
Ja no moj multimeter res ni nevem kako dober,...tkole si včasih želim, da bi še v srednjo šolu hodu,..da bi lahko nmal prfokse za prakso j... zarad tega akuja,...
No načrt je takšen: Trenutno imam en drug akumulator not,...k sreč mamo tri avta pr hiši,...sam kaj ko bo mama znorela ko je njen trenutno nevozen

,... osebno mislim da mora biti kakšna celica v kratkem stiku,...da ga počasi prazni,...tako da trenutno je akumulator poven in dela ok,( lepo zažene motor)...na neobremenjenem je napetost 13.72V tudi ko avtomobil zaženem ne pade napetost pod 11,5 V bom videl kaj bo v naslednjih dneh,...
Objavljeno: Če nov 27, 2008 2:49 pm
Napisal/-a Bor
Kupi nov akumulator za tega pa keš nazaj zahtevi al pa naj ti dajo novga pa ga prodaj.
Ker da boš zdej 3 tedne brez avta zato je nesmisel. Saj jst vem , da nebi bil zarad 50e. Vsekakor bi pa zahtevu novga pa tud če mi pol doma leži.
Objavljeno: Če nov 27, 2008 7:04 pm
Napisal/-a timm
Parkrat jim ga še daj nazaj na servis, seštej dneve, ko nisi imel akumulatorja v uporabi in nato zahtevaj novega, ko preteče 45 dni.

Objavljeno: Če nov 27, 2008 7:50 pm
Napisal/-a zoki986
Saj v tem je problem,...rekli so da nemorem uveljavljati garancije,..ker kao z akumulatorjem ni nič narobe,...da je bilo izmerjeno in da po tistih karakteristikah je z njim vse vredu,...
Drugače sem pa zdele zopet meril napetost na neobremenjenem akumulatorju in sicer je 13,07 V to je 0,65 V razlike,...pa umes ni bil noben porabnik priklopljen,...
Brez skrbi bom zahteval novega,...samo da ugotovim in da mu bom lahko potem dokazal da je bilo z njim nekaj narobe,...
Objavljeno: Če nov 27, 2008 8:07 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Neobremenjenemu akumulatorju merit napetost je nesmiselno. Njegovo diagnozo se ugotavlja z:
1.) Merjenjem gostote elektrolita - moraš imeti merilec, s katerim iz vsake celice poskraš kislino in odčitaš iz plovca v merilcu njeno gostoto.
Če so vse celice OK, potem je akumulator poln, kar je pogoj za test obremenitve.
Če je rezultat meritve na vseh celicah slab, potem je akumulator prazen in ga je potreba napolnit.
Če je rezultat meritve slab samo na 1 celici je ta slaba in akumulator zato neizpraven. Nadaljni testi niso potrebni
2.) Če je akumulator prestal zgornji test potem se ga priključi na obremenitev, kakšno je odvisno od njegove kapacitete. Če prestane tudi ta test je OK (napetost med testom ne pade pod 9.5V), v nasprotnem primeru je nekje prekinjen in zato primeren za reklamacijo.
Da bi bil akumulator enkrat dober enkrat slab nisem še slišal. Če je slab je slab za vse večne čase, neglede na mraz ali uro v dnevu

Objavljeno: Če nov 27, 2008 8:49 pm
Napisal/-a Primoz_86
Tudi to, da je enkrat dober, drugič pa slab sem že videl. Si dal kontakt pa so lučke le brlele, si vžgal kratke luči, pa ga je čisto pobralo za par sekund, potem pa je počasi začel dobivat na moči in prednje luči so kar iznenada začele svetiti normalno
Ko si mu breme odvzel za nekaj časa, si ga moral spet zbudit na enak način
Zbudil si ga lahko tudi tako, da si ga ruknil, torej nagnil na eno stranico in udaril proti tlom. Sem ga na ta način uporabljal nekaj časa na vikendu za osvetljavo, doker se ni spraznil
Objavljeno: Če nov 27, 2008 9:34 pm
Napisal/-a zoki986
Primoz_86 je napisal/-a:Tudi to, da je enkrat dober, drugič pa slab sem že videl. Si dal kontakt pa so lučke le brlele, si vžgal kratke luči, pa ga je čisto pobralo za par sekund, potem pa je počasi začel dobivat na moči in prednje luči so kar iznenada začele svetiti normalno
Ko si mu breme odvzel za nekaj časa, si ga moral spet zbudit na enak način
Zbudil si ga lahko tudi tako, da si ga ruknil, torej nagnil na eno stranico in udaril proti tlom. Sem ga na ta način uporabljal nekaj časa na vikendu za osvetljavo, doker se ni spraznil
Nekaj podobnega se dogaja tudi meni,....
Glede elektrolita pa,...Ga niso odpiral in gostoto elektrolita merili,...ker je zaprti tip akumulatorja,..in mi je bilo rečeno da se to na teh tipih akumulatorja tega ne dela,...
S tem da bom meril napetost na neobremenjenem akumulatorju brez kakršnegakoli porabnika,...bi rad videl samo če se slučajno sam od sebe prazni,...Ker če pgledam nazaj,...na servisu so rekli da ga je bilo potrebno le napolniti,..ampak ko sem ga dobil nazaj in ko sem ga v avtomobil dau,..avto ni z velikim veseljem zaštartal,...ga je malo pomatralo,...in od tega kar je bil na servisu akumulator polnjen in do takrat ko je do mene prišel je minilo kar nekaj dni,...podobno se mi je tudi prej dogajalo,..kar je tut na dougo in na široko v zgornjih postih opisano,...akumulator sem moral na 5-7dni polniti,...ugasnjen avtomobil ne papa več kot 8 mA,... zmerjeno,...
Če se je mi tudi zgodilo da sem se zjutraj normalno odpeljal,...in pripeljal nazaj domov iz trgovine,...avtomobil nekaj ur stal,...izklopljen,...brez kakrnega koli porabnika priklopljenega,...in ni vžgal,...po pol urni polnitvi,...normalo zagnal motor,...
se opravičujem za tko veliko branja,..
LP zoran