Stran 1 od 3

TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 10:07 pm
Napisal/-a janezek_85
Pozdravljeni!
Imam Focus mk1 1.8 TDCi. Pri hladnem zagonu mi v prvo vžge, a takoj zatem ugasne. To se pri hladnem (zjutraj ko je bolj mraz) ponovi 3-7 krat dokler mi ne zalaufa brez problemov. Pa tudi ko vžge, je tek motorja malce nemiren - nekaj sekund. Kaj bi lahko bilo narobe?

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 10:10 pm
Napisal/-a im nobody
senzor za temparaturo motorja

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 11:51 pm
Napisal/-a Chip
Ziv!
Ne ni senzor, zarilna svecka je - sem imel enak primer pri Cliu dCi - je vzgal ampak se je takoj ugasnil, po 3 poskusu pa je nemirno delal, potem pa je slo.
Vzemi kos zice ( kabel ) , en konec na + akum., z drugim pa tipas po zarilnih sveckah ( seveda prej snames kable s sveck ) - ce se ob stiku zaiskri je svecka OK, ce ne je fuc

Chip

Objavljeno: Če nov 27, 2008 7:18 am
Napisal/-a imilet1
pa da ne bos dal + na +, ker se tam ne iskri :lol:

Objavljeno: Če nov 27, 2008 8:47 am
Napisal/-a mihaing
imel enako težavo na corsi. Razlog: zamažen filter goriva. Ko je motor stal so se usedline vsedle v filter in jih je po vžigu najprej potegnilo vase.

Objavljeno: Če nov 27, 2008 8:00 pm
Napisal/-a janezek_85
Chip je napisal/-a:Ziv!
Ne ni senzor, zarilna svecka je - sem imel enak primer pri Cliu dCi - je vzgal ampak se je takoj ugasnil, po 3 poskusu pa je nemirno delal, potem pa je slo.
Vzemi kos zice ( kabel ) , en konec na + akum., z drugim pa tipas po zarilnih sveckah ( seveda prej snames kable s sveck ) - ce se ob stiku zaiskri je svecka OK, ce ne je fuc

Chip


Mal neumno vprašanje še: kje se nahajajo grelne svečke pr fokusu 1.8tdci, ker sm snel plastiko dol, pa še vedno nisem opazil kje bi ble.(res da sm to gledal zdj zvečer z baterijo)

Objavljeno: Če nov 27, 2008 10:54 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Intercooler dol vzemi....Le tako jih boš vidu in po možnosti z nekaj sreče in iznajdljivosti tudi uspešno demontiral.

Drgač pa spucaj naftni filter (spodaj je vijak za izpust umazanije in vode), preveri grelne svečke...se pravi...vrži jih ven in jih priklopi direktno na akumulator (pa pazi, da boš jih prijel s kleščami, da se ne opečeš)...Če kompletne ne zažarijo v vsaj štirih sekundah...jih vrži v smeti,pa nove kupi.


Pa še nekaj....ko ga kurblaš...sploh hladnga....vedno najprej počaki da lučke okol števca pogasnejo.Šele potem ga začni kurblat.

LP!

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:00 pm
Napisal/-a Chip
Ziv!
Res ne vem, kje ima Focus grelne svecke - Clio jih ima takoj pod plasticnim pokrovom spredaj - saj bi moral videti kje so privite v glavo oz kable, ki jih napajajo.
TrijoAdijo : ni potrebno svecke ven vzemat, kot sem napisal je postopek veliko lazji

Chip

Objavljeno: Če nov 27, 2008 11:09 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja...je lažji...ampak to ni to. Kot sem opisal...če komplet grelno telo na svečki ne zažari v vsaj štirih sekundah....jo naj vrže v smeti ;)

LP!

Objavljeno: Sr dec 03, 2008 2:22 pm
Napisal/-a janezek_85
Pozdravljeni! Preveril sem grelne svečke z zgoraj omenjenim testom, in od štirih je zaiskrila le ena. Tako da je vzrok glede problema vžiganja odkrit. Menjave se pa nisem lotil, saj so močno zategnjene in se bojim da bom kaj odtrgal, tako da bom danes zapeljal do mehanika.
Vsem ki so mi pomagali odkriti napako se zahvaljujem. LP

Objavljeno: Sr dec 03, 2008 7:40 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
No lepo. Pa glej, da boš poročal, če bo kaj boljše potem.

LP!

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 6:03 pm
Napisal/-a janezek_85
No danes zjutraj sm užigal prvič z novimi svečkami in užgal je sprve brez problema.
Menjava skupej z 4 svečkami me je pa stala 60EUR.
LP

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 9:50 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
No...to pa lepo da zdej kresne v prvo.

Sam je pa zelo zanimivo...namreč moj 1.8 TDCi že eno leto "ne ve" kaj so to grelne svečke...Pa ne da bi bilo karkoli narobe z njimi, ampak sem že lani izpulu varovalko od grelnih svečk, ko sem testiral kako hladen pali brez grelnih svečk, pa je do zdej še nekak nisem uspel vklopit nazaj. Mašina pa vedno pali na "prvi šup" ne glede na zunanjo temperaturo.

LP!

Objavljeno: So dec 06, 2008 12:36 pm
Napisal/-a yyyeb
vprašanje kaj je za tebe mrzlo? +5 stopinj celzija in več mora vžgati tudi brez predgretja brez problema.

Objavljeno: So dec 06, 2008 1:33 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Hm...glede na to, da sem lani izpulu varovalko od grelnih svečk nekje oktorbra...in do zdej še nisem uspel varovlake nazaj "not porint", bi reku, da je avto lansko celo zimo kurblal brez grelnih svečk. In po predelih,kjer sem se potikal, je avto stal tudi dva dni pri zunanji temperaturi -15 stopinj. Tretji dan je vžgal na "prvi šup".

LP!

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:04 pm
Napisal/-a janezek_85
TrijoAdijo je napisal/-a:No...to pa lepo da zdej kresne v prvo.

Sam je pa zelo zanimivo...namreč moj 1.8 TDCi že eno leto "ne ve" kaj so to grelne svečke...Pa ne da bi bilo karkoli narobe z njimi, ampak sem že lani izpulu varovalko od grelnih svečk, ko sem testiral kako hladen pali brez grelnih svečk, pa je do zdej še nekak nisem uspel vklopit nazaj. Mašina pa vedno pali na "prvi šup" ne glede na zunanjo temperaturo.

LP!


Mogoče se pozna, da ima moj že 250000km. Je pa res da me zadne čase mal zaje.... ker pri vožnji po avtocesti pri 2500 obratih mal trokira/cuka. Sej sm hotu EGR spucat sam je ogromno dela za tak podvig. Mogoče kdo ve kolk računajo če ti ga na servisu očistijo?? Al pa je problem v katerem izmed injektorjev?

Objavljeno: Po dec 08, 2008 3:35 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Auuu....EGR ventil je pa jeba spucat...sploh pr tej mašini. Če ga hočeš spucat, ga moreš dol uzet. To je pa že pravi podvig.

A to ti cuka tam nekje od 2000 pa do 2500-2600 obratov?Pa po možnosti samo v 5. prestavi? Če ja...potem ni problem v egr-u.

EDIT: Na servisu egr-a ne pucajo,ampak ga vržejo "v smeti" in namontirajo novega.

LP!

Objavljeno: To dec 09, 2008 7:36 am
Napisal/-a krho
Bom ugrabil Temo.
Evo ravno tako Focus l.99, ampak naš je 1,6 bencinar. Zjutraj ne vžge v prvo. Smo zamenjali motorček prostega teka, pa je isto :(. (Oče se je spomnil, da se je to že prej menjalo, ko avto ni vžigal. )

hladen ne vžge

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 11:32 am
Napisal/-a fr34kec
Imam Ford Focus 1.8 TdCi letnik '03. Če avto stoji celo noč in je zjutraj okoli 2 do -5 (manj letos še ni bilo), potem zjutraj ne vžge. "vergla pa vergla" in nič...šele v tretjem ali četrtem poizkusu potem s pomočjo gasa vžge. Če gasa ne dodam sicer vžge, ampak tudi takoj ugasne. Na servisu so preverili ogrevalne svečke (pravijo, da so OK), ter kompresijo motroja (je 26, se pravi tudi OK). Pravijo tudi, da so imeli več primerov s tem motorjem (1.8 TdCi), ki imajo isti problem in da je ena od strank probala z aditiv, ki je pomagal rešiti problem. Znano pa je tudi, da aditiv pri manj kot -6 ne pomaga (oz. se vsede na dno rezervovarja).
Zanima me, če kdo ve kako rešiti problem? Nočem namreč vsake 3 dni ko tankam dodajati aditiva.
lp

Re: hladen ne vžge

Objavljeno: Sr dec 10, 2008 12:15 pm
Napisal/-a janezek_85
fr34kec je napisal/-a:Imam Ford Focus 1.8 TdCi letnik '03. Če avto stoji celo noč in je zjutraj okoli 2 do -5 (manj letos še ni bilo), potem zjutraj ne vžge. "vergla pa vergla" in nič...šele v tretjem ali četrtem poizkusu potem s pomočjo gasa vžge. Če gasa ne dodam sicer vžge, ampak tudi takoj ugasne. Na servisu so preverili ogrevalne svečke (pravijo, da so OK), ter kompresijo motroja (je 26, se pravi tudi OK). Pravijo tudi, da so imeli več primerov s tem motorjem (1.8 TdCi), ki imajo isti problem in da je ena od strank probala z aditiv, ki je pomagal rešiti problem. Znano pa je tudi, da aditiv pri manj kot -6 ne pomaga (oz. se vsede na dno rezervovarja).
Zanima me, če kdo ve kako rešiti problem? Nočem namreč vsake 3 dni ko tankam dodajati aditiva.
lp


No evo še edn. Pr mojmu so ble tri svečke zanič in mi sedaj mnogo bolje užiga, vendar se še vedno zgodi, da v primeru ko avto stoji čez noč naprimer, mi zjutraj v prvo vžge, vendar po dveh, treh sekundah ugasne. A je možno, da nekje iz dotoka goriva med filtrom in vbrizgom čez noč uhaja nafta - pušča in posledično zjutraj po vžigu ugasne ker za trenutek zmanjka nafte? Al pri common rail dizlih to ni možno?