Ko pač elektronika hoče nekaj po svoje....
Objavljeno: Pe nov 28, 2008 8:25 pm
Torej kot je že vsem znano se je rdeči hudo opevani petki pridružla zelena letnik 96 1.4 bencinar z 60 tisoč prevoženih.
In kakor hitro sem jo vzel pod svoje okrilje me je prevzel strah da bo moj največji sovražnik delal probleme. in res je tako....
Pred že skoraj mescem dni ( ko sem jo dobil) sem nardil velik servis. Menjava svečk(specifikacij ne vem na pamet vem pa da so mi zatrjevali da so prave in tud na škatli piše R5 1.4....) , menjava kablov,frtajler kape,antifriza,zav. olja, olja v motorju (elf10-40) filtrov ( zračni,oljni,bencinski) ....čiščenje motorčka prostega teka,čiščenje lopute (karburator kleaner) .....skratka očiščeno in menjano vse kar se pač menja oz. opravi pod velikim servisom.....
No dva dni nazaj pa je začel trokirat.....in to po zanimivem vzorcu. Ko ga štartaš (mrzel še posebej) obrača kake 5 sekund v prazno šele neto explozijsko vžge. Obrati mu poskočijo kot staremu jugičo kadar si imel čok na ful.....pri toplem ni bistveno bolje le obrača kako sekundo manj.....
Ko je mrzel in se začneš peljat in ko pospešuješ dodaš plin....in ko plin pride prek neke točke ( malo manj kot ful recimo 3/4) začne trokirat oz. kot da bi mu vzel kontakt.....če nadaljuješ gre celo tako daleč da vgasne....če mu popustiš gas in postopoma dodaš gre vendar spet do točke kjer trokira......po par km se stvar umiri in gre normalno tud s polnim plinom.
Ko se ogreje mu včasih (ampak zelo poredko) padajo obrati v prostem teku tako nizko da se prižgejo lučke na armaturi....vendar se potem pobere nazaj in laufa normalno....
Če se voziš po mestu z zelo nizkimi obrati in maš lih toliko plina da motor vleče in stisneš sklopko motor ponori( dvigne obrate sigurno za 2 jurja...)
Če se pelješ recimo okrog 2000 obratov ( četrta 60 ali pa tretja 50) in odvzameš plin avto še kr vleče par sekund in šele nato začne zavirat ( če stisneš sklopko motor ostane na enakih obratih nekaj časa šele nato pade v prosti tek...)
Če mu med vožnjo naglo dodaš plin(gas to the metal) malo potrokira (pocuka) in nato ponori (sunkovito potegne nato se prav čuti da zmanjka moči?)
Če mu na mestu pohodiš plin ( v prostem teku) motor sunkovito poskoči vendar potem skoraj vgasne (ko pade na prosti tek) vendar se hitro pobere.....
Da bi bila lambda ali kak katalizator je malo smešno saj ima 62 tisoč prevoženih.....motor je suh , ne pije olja in ima porabao 6-7 litrov kar se mi zdi normalno.
Po moje serje samo kak senzor ampak kateri?
Upam da bo iz tega opisa probal najd kdo napako.
In kakor hitro sem jo vzel pod svoje okrilje me je prevzel strah da bo moj največji sovražnik delal probleme. in res je tako....
Pred že skoraj mescem dni ( ko sem jo dobil) sem nardil velik servis. Menjava svečk(specifikacij ne vem na pamet vem pa da so mi zatrjevali da so prave in tud na škatli piše R5 1.4....) , menjava kablov,frtajler kape,antifriza,zav. olja, olja v motorju (elf10-40) filtrov ( zračni,oljni,bencinski) ....čiščenje motorčka prostega teka,čiščenje lopute (karburator kleaner) .....skratka očiščeno in menjano vse kar se pač menja oz. opravi pod velikim servisom.....
No dva dni nazaj pa je začel trokirat.....in to po zanimivem vzorcu. Ko ga štartaš (mrzel še posebej) obrača kake 5 sekund v prazno šele neto explozijsko vžge. Obrati mu poskočijo kot staremu jugičo kadar si imel čok na ful.....pri toplem ni bistveno bolje le obrača kako sekundo manj.....
Ko je mrzel in se začneš peljat in ko pospešuješ dodaš plin....in ko plin pride prek neke točke ( malo manj kot ful recimo 3/4) začne trokirat oz. kot da bi mu vzel kontakt.....če nadaljuješ gre celo tako daleč da vgasne....če mu popustiš gas in postopoma dodaš gre vendar spet do točke kjer trokira......po par km se stvar umiri in gre normalno tud s polnim plinom.
Ko se ogreje mu včasih (ampak zelo poredko) padajo obrati v prostem teku tako nizko da se prižgejo lučke na armaturi....vendar se potem pobere nazaj in laufa normalno....
Če se voziš po mestu z zelo nizkimi obrati in maš lih toliko plina da motor vleče in stisneš sklopko motor ponori( dvigne obrate sigurno za 2 jurja...)
Če se pelješ recimo okrog 2000 obratov ( četrta 60 ali pa tretja 50) in odvzameš plin avto še kr vleče par sekund in šele nato začne zavirat ( če stisneš sklopko motor ostane na enakih obratih nekaj časa šele nato pade v prosti tek...)
Če mu med vožnjo naglo dodaš plin(gas to the metal) malo potrokira (pocuka) in nato ponori (sunkovito potegne nato se prav čuti da zmanjka moči?)
Če mu na mestu pohodiš plin ( v prostem teku) motor sunkovito poskoči vendar potem skoraj vgasne (ko pade na prosti tek) vendar se hitro pobere.....
Da bi bila lambda ali kak katalizator je malo smešno saj ima 62 tisoč prevoženih.....motor je suh , ne pije olja in ima porabao 6-7 litrov kar se mi zdi normalno.
Po moje serje samo kak senzor ampak kateri?
Upam da bo iz tega opisa probal najd kdo napako.