Stran 1 od 2
problem po menjavi zadnjih diskov
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 8:53 am
Napisal/-a TheOne
Vceraj so mi menjali zadnje diske pri renault espace IV (avtomatska rocna). Ko sem se nekaj casa peljal, stopim iz avta in ugotovim, da nekaj cudno smrdi. Smrad prihaja od levega zadnjega kolesa. Dotaknem se feltne in je full vroca.
Kaj bi lahko bilo narobe? Je mozno, da je kaj narobe z kaksnim senzorjem za avtomtsko rocno in ni popustil. Cudno mi je, ker nisem nic opazill med voznjo. Ko sem poizkusal, ce se avtomatska rocna odtegne, je delalo lepo?
Kaksna ideja, kaj bi lahko bilo?
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 9:00 am
Napisal/-a ales.
meu isti problem ko sem na avto dau neorginal ploščice pa so ble mal širše od orginal in so se zatikale posledica isto gretje zavor pol sem pa ploščice mal pobruso pa une
plehece mal pobruso da so ploščice mal bol na glatko pa je zdej brez problemov
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 9:02 am
Napisal/-a TheOne
Kako bi pa pojasnil to, da se to dogaja samo na levi strani?
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 11:21 am
Napisal/-a GorazdO
Če je ročna na "boben", je možno, da so jo malo preveč zategnili; probaj odtegnit matico (da se ne boš plazil pod mokrim avtom lahko kar uno pri ročki) - in preveri če bo kaj boljše.
Seveda potem še enkrat nastavi ročno (pri diskih), da bo prijelo tako kot mora.
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 1:01 pm
Napisal/-a Dariooo
ja...ce se ti segreva...pomeni da se ti ploscice dotikajo diska...torej drsajo ob disk....in trenje ustvarja toploto...ki se pol prenasa na feltno......torej nekje je nekaj narobe, da se ni ploscica odmaknila od diska...
lahko so zajle pretegnjene (ena vec, ena manj) in ti le ena drsa....
lahko je kaj narobe z batkom, da se not ne vraca.....to je treba videt..
LP
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 1:49 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V vsakem primeru peljite nazaj, kjer so vam menjali zavorne diske in naj preverijo kaj je narobe. Temperatura se prenaša na ležaj kolesa, kar pa ni priporočljivo in tudi vaše zavore so bile pregrete ( vonj ).
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 4:01 pm
Napisal/-a TheOne
Hvala vsem za odgovore.
Je mozno, da bi bilo kaj narobe z elektroniko, da avtomatska rocna ne odtegne tako kot bi morala?
Ce speljem po klancku navzdol (samo toliko, da se rocna odtegne) in dam v ler, se avto premika, kar pomeni, da naj rocna ne bi bila zategnjena.
Pozna kdo, kako deluje ta avtomatksa rocna?
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 4:17 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kar se tiče elektronko krmiljenih zavor ( Renault, BMW, VW, Audi ............... ) brez testerja in znanja ni pametno kopati po sistemu - nedolžna zamenjava zavor se lahko spremeni v drago popravilo.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 4:43 pm
Napisal/-a TheOne
Bi moral menjati diske pri nekom, ki ima tester?
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 7:37 pm
Napisal/-a Luky
GorazdO je napisal/-a:Če je ročna na "boben", je možno, da so jo malo preveč zategnili; probaj odtegnit matico (da se ne boš plazil pod mokrim avtom lahko kar uno pri ročki) - in preveri če bo kaj boljše.
Seveda potem še enkrat nastavi ročno (pri diskih), da bo prijelo tako kot mora.
Alo, dej ti preber tapru za kaj se gre...
1. avto ESPACE 4 z elektronsko ročno - meni je glede na avto logično da ne bo mel bobnov zadaj
2. elektronska ročna- ti bi jo nastavljal ročno??? za zategovanje skrbi poseben računalnik in se tudi preko računalnika nastavlja el.ročno...
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 7:46 pm
Napisal/-a lancia hf
Ponavadi je problem v batkih, ki potiskajo ploščice ven, ker zarustajo in se nemorejo vrniti v prvoten položaj. (problem nastane samo pri menjavi starih z novimi)
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 7:55 pm
Napisal/-a TheOne
Kaksna je resitev?
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 8:09 pm
Napisal/-a Fan
TheOne je napisal/-a:Kaksna je resitev?
Pozdravljeni
Priklop na tester, preveriti ali sklopi delujejo pravilno ( v koliko ne, je potrebno ureditev in kalibracija ), ponovna menjava zavornih elementov ( pregreti ), nastaviti ( tester ) oba kolesa enako, napraviti test in veselo voziti do ponovne obrabe.
Zakaj ste menjali zavorne diske in ali ste menjavo zaupali domačemu mojstru ( sami ) ali servisu?
lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 8:41 pm
Napisal/-a TheOne
Ploscice, diske vedno menjam pri vulkanizerju. Do sedaj ni bilo se nikoli problemov.
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 9:46 pm
Napisal/-a Fan
TheOne je napisal/-a:Ploscice, diske vedno menjam pri vulkanizerju. Do sedaj ni bilo se nikoli problemov.
Pozdravljeni
V koliko vam je delal kaj na silo ( predvidevam da ni imel predpisanega orodja - računalnik ) upajte, da vam ni kaj polomil ali resno poškodoval. Popravilo se lahko spremeni v katastrofo ( nekateri deli so lahko pregrešno dragi ).
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 9:56 pm
Napisal/-a lancia hf
Fan je napisal/-a:TheOne je napisal/-a:Ploscice, diske vedno menjam pri vulkanizerju. Do sedaj ni bilo se nikoli problemov.
Pozdravljeni
V koliko vam je delal kaj na silo ( predvidevam da ni imel predpisanega orodja - računalnik ) upajte, da vam ni kaj polomil ali resno poškodoval. Popravilo se lahko spremeni v katastrofo ( nekateri deli so lahko pregrešno dragi ).
Lep pozdrav
Zdej da bi pri menjavi diskov in ploščic kaj polomil je nemogoče. Problem je samo v tem da nekateri batke potisnejo nazaj notri, ne da jih spucajo. Posledice tega so, da se batek ne vrne v stanje kjer bi moral bit, saj ga drži rja ali umazanija
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 10:05 pm
Napisal/-a Fan
lancia hf je napisal/-a:Fan je napisal/-a:TheOne je napisal/-a:Ploscice, diske vedno menjam pri vulkanizerju. Do sedaj ni bilo se nikoli problemov.
Pozdravljeni
V koliko vam je delal kaj na silo ( predvidevam da ni imel predpisanega orodja - računalnik ) upajte, da vam ni kaj polomil ali resno poškodoval. Popravilo se lahko spremeni v katastrofo ( nekateri deli so lahko pregrešno dragi ).
Lep pozdrav
Zdej da bi pri menjavi diskov in ploščic kaj polomil je nemogoče. Problem je samo v tem da nekateri batke potisnejo nazaj notri, ne da jih spucajo. Posledice tega so, da se batek ne vrne v stanje kjer bi moral bit, saj ga drži rja ali umazanija
Pozdravljeni
Mogoče, mogoče! Zavorni batki se tudi vijačijo in ne samo stiskajo. Tako da se z uporabe sile ( raznorazno stiskanje ) lahko naredi kar veliko škodo.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne nov 30, 2008 10:20 pm
Napisal/-a GorazdO
Luky je napisal/-a:GorazdO je napisal/-a:Če je ročna na "boben", je možno, da so jo malo preveč zategnili; probaj odtegnit matico (da se ne boš plazil pod mokrim avtom lahko kar uno pri ročki) - in preveri če bo kaj boljše.
Seveda potem še enkrat nastavi ročno (pri diskih), da bo prijelo tako kot mora.
Alo, dej ti preber tapru za kaj se gre...
1. avto ESPACE 4 z elektronsko ročno - meni je glede na avto logično da ne bo mel bobnov zadaj
2. elektronska ročna- ti bi jo nastavljal ročno??? za zategovanje skrbi poseben računalnik in se tudi preko računalnika nastavlja el.ročno...
pojma nimam, da ima E4 elektronsko ročno; še vedno mora nekaj potiskat batke ven in not; glede bobnov - mišljeno je bilo na bobne v diskih - če ima tako rešeno,...
bil je zgolj dobronameren komentar,... spregledal sem pa "avtomatska ročna".
ohladi se.
Objavljeno: Po dec 01, 2008 6:40 am
Napisal/-a TheOne
Hvala vsem za odgovore.
Porocam ....
Objavljeno: Po dec 15, 2008 7:55 pm
Napisal/-a TheOne
Evo.
Epilog je, da je zanic zadnja zavorna celjust, tam kjer so se zavore pregrevale.
Vsaj tako mi je rekel mehanik. Ve kdo koliko to stane za Renault Espace IV?