Stran 1 od 1

alfa 147, 1.9JTD TI - turbina

Objavljeno: Ne dec 07, 2008 12:10 pm
Napisal/-a zazi
avto: prijeteljeva alfa 147, 1.9JTD TI letnik 2004
težava: turbina se ne vklopi oz. ne da svoje moči motorju
opcije: ?

Objavljeno: Ne dec 07, 2008 11:32 pm
Napisal/-a zazi
hvala za nasvet :D

Objavljeno: Ne dec 07, 2008 11:35 pm
Napisal/-a lancia hf
Turbina senzor :?:

Objavljeno: Po dec 08, 2008 12:19 am
Napisal/-a bass
Brez testerja ni kaj praskat.
TI so pa redke 147 pri nas, čestitam.

Objavljeno: Po dec 08, 2008 6:33 am
Napisal/-a čare
zaštekane lopatice variatorja turbine,počena kaka cev?

Objavljeno: Po dec 08, 2008 11:39 am
Napisal/-a Lud7o
poz. no ta alfica je moja. in oddaja nek čuden kovinski zvok, ko bi se morala uklopit turbina in pred tem pa se sliši kod da imam JET pogon in ne turbo :D

Objavljeno: Po dec 08, 2008 11:58 am
Napisal/-a zazi
no lastnik Lud7o bo pa povedu natančneje :) hvala vsem

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:16 pm
Napisal/-a abbe
Lud7o je napisal/-a:poz. no ta alfica je moja. in oddaja nek čuden kovinski zvok, ko bi se morala uklopit turbina in pred tem pa se sliši kod da imam JET pogon in ne turbo :D

djte se enkrat navadt no mal pisat pa mal razumet zuadeve.
turbina se ne vklaplja pa izklaplja.turbina vedno dela tut ko je avto na mestu ...
jst ko kj tazga preberem niti nevem a mate resne tazae al se mal hecate tuki po forumu..

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:23 pm
Napisal/-a adis
Lud7o je napisal/-a:poz. no ta alfica je moja. in oddaja nek čuden kovinski zvok, ko bi se morala uklopit turbina in pred tem pa se sliši kod da imam JET pogon in ne turbo :D


žal poznam ta zvok, vse kliče po obnovitvi turbine ali pa celo po nakupu nove

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:29 pm
Napisal/-a zazi
abbe: a ni tko, da se turbina vklopi oz začne delovat kot mehanski sklop, ko pridobi dovolj izpušnega pritiska, da se dejansko zavrti? Predn je zadoščen izpušni pritisk iz izpušnega kolektorja pa piha izpuh sicer čez izpušno vetrnico samo je zaradi premale sile ne zavrti. Če se izpušna vetrnica ne vrti, se turbina ne vrti in hladni oz polnilni del nje ne prisilno polni motorja. Iz tega jst sklepam, da turbina ni vkopljena?

http://videos.howstuffworks.com/howstuf ... -video.htm

drgač, če se odločš za obnovo turbine se obrni na : http://www.beja.si/ :!: če se odločš za nakup nove se prvo prepriči pr mojstru al se splača obnovit al novo vzet. Če kupujš novo te itak drago pride, tko da pogoltnš tistih 300€ več in si kupš večjo ampak še vedno tako, da ti ni treba menat izp.kolektorja.

Pred vsem pa daš na servis/mojstru, da ti pove za kok milimetrov se bo stanšala tvoja denarnca, pa se pol odločš.

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:39 pm
Napisal/-a abbe
zazi je napisal/-a:abbe: a ni tko, da se turbina vklopi oz začne delovat kot mehanski sklop, ko pridobi dovolj izpušnega pritiska, da se dejansko zavrti? Predn je zadoščen izpušni pritisk iz izpušnega kolektorja pa piha izpuh sicer čez izpušno vetrnico samo je zaradi premale sile ne zavrti. Če se izpušna vetrnica ne vrti, se turbina ne vrti in hladni oz polnilni del nje ne prisilno polni motorja. Iz tega jst sklepam, da turbina ni vkopljena?

http://videos.howstuffworks.com/howstuf ... -video.htm

turbina se vrti VEDNO ce je avto prizgan.to ni stvar ki jo uklopis in izklopis.
vrti se vedno,ni pa zmozna delat zadostnega pritiska v zelo malih vrtljih

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:43 pm
Napisal/-a zazi
seprav ni "pržgana", čeprov se vrti ampak še vedno ne daje nadtlaka za prisilno polnjenje. zdej ko smo to razčistil, pride pa na vrsto kaj nrdit ne?

Objavljeno: Po dec 08, 2008 2:48 pm
Napisal/-a abbe
zazi je napisal/-a:seprav ni "pržgana", čeprov se vrti ampak še vedno ne daje nadtlaka za prisilno polnjenje. zdej ko smo to razčistil, pride pa na vrsto kaj nrdit ne?

daje nadtlak (ce je variabilna) samnedaje ga dost da bi ti to cutu.poj k pac mal obrati zrastejo 1500 ali vec pa zacne pac zadostno filat da ti to cuts....
to ni elektro zadeva da jo prizges al pa ugasnes....

Objavljeno: Po dec 08, 2008 3:02 pm
Napisal/-a zazi
no prov zaradi tega govorimo o mehanskem sklopu, lepo je blo to razčist. zdej več al mn ne mormo nč, dokler ne vemo kaj natančno je narobe (to bo pa povedu nekdo, k si bo umazu roke)...

Objavljeno: Po dec 08, 2008 3:51 pm
Napisal/-a zazi
mas prov, bo serviser povedal kako in kaj ...

Objavljeno: Po dec 08, 2008 6:20 pm
Napisal/-a lancia hf
Glede uklopa in izklopa se to samo tako reče, ko začne turbiona filat je uklop, ko spustiš gas je izklop.
Zdej testerji ti nebojo nič pomagali saj ni vezana na kašen računalnik.
Če ima kovinski zvok, in avto še ni zaribal, ali da ne kadi je samo še problem u veternici iz izpuha v turbino, ker če bi počila cev bi avto ostal brez gasa takoj ko bi turbina začela polniti (lastne izkušnje ko mi je počila cev iz turbine do intercooler-ja) samo to poči kot bi ti gumo razneslo, tako da to bi sigurno slišal.

Objavljeno: Po dec 08, 2008 11:37 pm
Napisal/-a Lud7o
no najlepša vala za nasvete. lp