Stran 1 od 1
Zadnji most z diski za Peugeot 306
Objavljeno: To dec 09, 2008 9:51 pm
Napisal/-a svizc
Ker naj bi bila baje ena izmed bolezni Peugeotov 306 tudi ta da radi crkujejo zadnji mostovi oz. preme me zanima kako tezko bi bilo dobiti pri nas ali pa v tujini rabljen zadnji most za ta avto z diski? Namrec tudi moj avto ima to bolezen in zadnji most se mi pocasi seseda sam vase in sem razmisljal ce bi me ubistvu prislo ceneje nekje dobiti rabljen most z diski in ga dat obnovit enemu orenk majstru ki se na to spozna? Koliko bi to skupaj naneslo stroskov in zivcev pri iskanju dela?
Objavljeno: To dec 09, 2008 10:08 pm
Napisal/-a Templar
Iz osebnih izkušenj ko sem iskal zadnji most(sicer za drugo znamko in model) sem imel kr srečo in sem po kaki uri iskanja na spletnih oglasih našel zadevo. Zdaj če diski in ležaji niso kritični je dosti bolj simpl menjat samo most. Obnavljat ga načeloma ni treba razen menjava kompleta gumastih puš in da se ga malo pobrusi pobarva(kar lahko narediš doma preden gre na avto) in ko je že na avtu izolira, drugega na mostu ni za delat.
Menjava samega mostu traja cca 2-3ure na servisu kar pomeni cca 70-100€ za delo in še 30€ na koncu za optiko ki je NUJNA! Cena mostu je koliko se scenkaš, so pa cene odvisne od tega koliko je kritičen del. Jaz sem dal za most in notranjo oblogo blatnika skupaj 100€ ter še za komplet puš enih 18€.
So pa to cene za Hyundaia, za Peugeota se mi še sanja ne, sem pa enkrat bral tu o cenah za Renaulta in ni bilo ravno lepo.
Objavljeno: To dec 09, 2008 10:12 pm
Napisal/-a svizc
Pozabu sm povedat da zdej zadeva zgleda tko da zadi nimam diskov ampak mam bobne. Samo ce bi enkrat menjou celo premo potem bi dal tako z diski. Kako je z tem?
Objavljeno: To dec 09, 2008 10:45 pm
Napisal/-a Templar
svizc je napisal/-a:Pozabu sm povedat da zdej zadeva zgleda tko da zadi nimam diskov ampak mam bobne. Samo ce bi enkrat menjou celo premo potem bi dal tako z diski. Kako je z tem?
Odgovor je samo eden in sicer: PREVEČ DELA IN POSLEDIČNO DENARJA! sploh če imaš ABS. Glede na to da so 306 že relativno stare se bolj splača drugega kupit če že hočeš met diske. Če pa bi rad podaljšal življenjsko dobo avtomobila za 2-3 mogoče 4 leta boš most menjal za kakih 300€ in je to to. Menjava za diske bi tako počez in na pamet prišla vsaj 2-3X toliko
Objavljeno: To dec 09, 2008 10:49 pm
Napisal/-a Mad
svizc je napisal/-a:Pozabu sm povedat da zdej zadeva zgleda tko da zadi nimam diskov ampak mam bobne. Samo ce bi enkrat menjou celo premo potem bi dal tako z diski. Kako je z tem?
... Poglej na diesel verzije ali močnejše modele iz družine tvojega avtomobila vem da je Xsara 306 in mogoče še kak avtomobil tega drevesa recimo ZX Volkane ali ZX 16 v samo dvomim da bo most od tam bolj zdrav od tvojega ... za 106 sem kupoval parkrat in pride okrog 300 eur kompleten z čeljustmi nosilci itd. mislim, da tvoj ne bi smel bit nič dražji ... samo čeljusti z nosilci in brez zadnjih osovin se prodajajo za cca 150 do 200 eur torej po kosih pride dražje ! L.p. M.
Objavljeno: To dec 09, 2008 11:37 pm
Napisal/-a Fan
svizc je napisal/-a:Pozabu sm povedat da zdej zadeva zgleda tko da zadi nimam diskov ampak mam bobne. Samo ce bi enkrat menjou celo premo potem bi dal tako z diski. Kako je z tem?
Pozdravljeni
Kot vam je že svetoval "Templar" je taka menjava lahko kar velik strošek. Predelati je potrebno kar nekaj stvari zaradi ročne zavore in v takšni predelavi za vaše vozilo ni računice.
lep pozdrav
Objavljeno: Sr dec 10, 2008 1:00 am
Napisal/-a lisko
Ste sigurni da ne paše prema šravf na šravf? Men so tud vsi to govorili..... na koncu se je izakazalo da paše prema šravf na šravf ....lajtunge maš tok na novem mostu....samo prešravfaš....zajla pa je meni tud kr stara pasala..... zaj če je pri peguetih kaj drugač kot pri renojih pol je druga pesem....
Objavljeno: Sr dec 10, 2008 2:03 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pri vseh predelavah zavor boben/disk je potrebna predelava najmanj žice ročne zavore, vgraditi omejevalec zadnjih zavor v koliko že ni vgrajen ( nastavitev ), zavorne cevi ...................... To so 100% predelave. Nekateri tipi bobnastih zavor imajo omejevalec zadnjih zavor vgrajen v zavornih cilindrih ( v zavornem batku ) torej ga je potrebno dodatno vgraditi, da je vozilo vozno pri zaviranju.
Lep pozdrav
PS
"lisko" ali ste dobil moj e-mail?
Objavljeno: Sr dec 10, 2008 4:08 pm
Napisal/-a lisko
Ja za ročno se strinjam.... pozabil sem namreč da sem jaz dobil komplet zadnji most z diski , zajlami.lajtungami in vse kar spada poleg mosta..... tako da sem pol menjal kompleten most. Pri zavorah nisem predeloval omejilca (petka ga sploh nima oz. ima kot omenjate v zavornih batkih) .....prednje serijske zavore so bile prešvohne in je avto ob zelo močnem zaviranju prvo zablokiral zadnja kolesa..... problem se je odpravil ko sem spredaj serijske zavore menjal z močnejšimi in tako prednje zavore spet dohajajo zadnje.