Webasto gretje v VW SHARAN
Objavljeno: Ne dec 14, 2008 4:58 pm
V VW sharan TDI je vgrajen dodatni naftni grelec za ogrevanje kabine, nekaj podobnega kot WEBASTO. Vendar ima eno pomanjklkivost : greje samo, ko deluje tudi motor. Takoj ko se motor izključi, preneha z gretjem. Ventilator še deluje, dokler je ključ v volanu, izklopi pa se grelec .
V zimskem času bi mi dodatno gretje v vozilu zelo prav prišlo - že zjutraj je lažje očistiti led iz stekel, če je notranjsot vsaj malo ogreta, še posebej pa dodatno gretje potrebujem, ko gremo na smučanje . Zgodi se, da mora kdo iz ekipe ostale čakat v avtu in brez gretja je prav neprijetno
O predelavi sem že večkrat razmišljal. Menim, da bi bilo dovolj , če bi nekako prevezal žico, ki grelcu sporoča, kdaj motor deluje.
Morda kdo ve, ali bi s tem povzročil kakšne nove težave ? Zdi se mi, da če grelec lahko deluje med vožnjo, potem lahko deluje tudi pri mirujočem vozilu. Ali razmišljam pravilno ? Izpušni plini iz grelca so speljani v izpušno cev motorja . Ali ne bi po cevi zašli tudi tja, kamor ne bi smeli ? Ali bi moral narediti poseben izpuh za grelec ? Kaj pa CO2 v kabini vozila ?
Ali ima kdo kakšne izkušnje z dodatnim gretjem ?
V zimskem času bi mi dodatno gretje v vozilu zelo prav prišlo - že zjutraj je lažje očistiti led iz stekel, če je notranjsot vsaj malo ogreta, še posebej pa dodatno gretje potrebujem, ko gremo na smučanje . Zgodi se, da mora kdo iz ekipe ostale čakat v avtu in brez gretja je prav neprijetno
O predelavi sem že večkrat razmišljal. Menim, da bi bilo dovolj , če bi nekako prevezal žico, ki grelcu sporoča, kdaj motor deluje.
Morda kdo ve, ali bi s tem povzročil kakšne nove težave ? Zdi se mi, da če grelec lahko deluje med vožnjo, potem lahko deluje tudi pri mirujočem vozilu. Ali razmišljam pravilno ? Izpušni plini iz grelca so speljani v izpušno cev motorja . Ali ne bi po cevi zašli tudi tja, kamor ne bi smeli ? Ali bi moral narediti poseben izpuh za grelec ? Kaj pa CO2 v kabini vozila ?
Ali ima kdo kakšne izkušnje z dodatnim gretjem ?