Stran 1 od 2
Volan trese
Objavljeno: To dec 16, 2008 10:50 am
Napisal/-a lenimis
Ali ima še kdo podobno izkušnjo? Volan mi trese na avtu Mondeo 2,2, letnik 05. Trese stalno, pri zaviranju pa enkrat bolj drugič manj. Zamenjal sem: gume, feltne, celo 2x diske, podrejati sem dal pesto. Vse to spredaj, seveda. Pregledati sem dal tudi polosi, roke in končnike - vse OK. Pa še kar trese. Ali bi bilo možno, da so spet diski? Seveda so gor neoriginalni, originalnih tako nimajo na zalogi in tudi ne dajo gor, razen na posebno željo.
Za nasvet bom hvaležen.
Objavljeno: To dec 16, 2008 11:50 am
Napisal/-a Jeaka
glede na to kar si vse zamenjal mi ni nič jasno zakaj bi treslo. sori
Objavljeno: To dec 16, 2008 11:52 am
Napisal/-a im nobody
gume maš scentrirane?
Objavljeno: To dec 16, 2008 1:23 pm
Napisal/-a GoGo
Ali ti trese pri vseh hitrostih (npr med 40 in 120) enako, ali se konstatntno s hitrostjo povečuje tudi tresenenje?
Razlog je lahko polosovina, vsaj pri taščinem bivšem fokusu je bil to razlog
(so tud diplomiral, preden so ugotovil kaj je)...
Objavljeno: To dec 16, 2008 1:29 pm
Napisal/-a graal
Preveri še zadnje zavore. Večkrat se zdi, da zadeva prihaja od spredaj ampak v resnici pa je od zadaj.... Če ne druga jih samo "podrejaj" in če bo tresenje odpravljeno je to to...
lp, Aleš.
Objavljeno: To dec 16, 2008 2:28 pm
Napisal/-a INFINITI
Jaz sem tudi imel takšen problem in nikakor niso mogli poštimati, na koncu je kolega ruknil diske dol in ugotovil, da sem imel med pesto in diskom kup opilkov od drejanja in se zadeva ni prilegala 100%. AMpak OK - ti si diske tudi menjal pa vseeno ni boljše
-Dejansko ti preostane še pogledati stanje zadaj.
Re: Volan trese
Objavljeno: To dec 16, 2008 5:01 pm
Napisal/-a Fan
lenimis je napisal/-a:Ali ima še kdo podobno izkušnjo? Volan mi trese na avtu Mondeo 2,2, letnik 05. Trese stalno, pri zaviranju pa enkrat bolj drugič manj. Zamenjal sem: gume, feltne, celo 2x diske, podrejati sem dal pesto. Vse to spredaj, seveda. Pregledati sem dal tudi polosi, roke in končnike - vse OK. Pa še kar trese. Ali bi bilo možno, da so spet diski? Seveda so gor neoriginalni, originalnih tako nimajo na zalogi in tudi ne dajo gor, razen na posebno željo.
Za nasvet bom hvaležen.
Pozdravljeni
Trese lahko zaradi več faktorjev, med njimi so vodila zavornega cilindra, zadnje zavore.................. Zakaj pa ste dali postružiti pesto ( eno ali obe ) in s čim je bilo to struženo ( navadna stružnica ali namenska ). Kakšne znamke zavornih diskov in ploščic ste vgradili?
Lep pozdrav
Objavljeno: Če dec 18, 2008 10:28 am
Napisal/-a lenimis
Kako je bila podrejana pesta ne vem, vem le, da je bila le ena. Težava je v tem, da je treba pred merjenjem in struženjem peste prej iz nje odstraniti vijake za pritrditev kolesa. Na avtih, kjer kolo pritrdiš z vijakom in ne le z matico, je to bistveno lažje.
Diski so bili obakrat vgrajeni neoriginalni, ampak prav za ta tip avta. Sploh pa pravijo, da se originalni vgrajujejo le še na posebno željo (so tudi 2x dražji).
Hvala vsem za nasvete. Zadeva me po tolikem času matra že čisto iz tehničnega stališča - bom pripeljal zadevo do konca. Ja, omejitev je seveda denar. Od marsikaterega sem slišal mnenje, ja, saj ti avti so pa itak občutljivi na tresenje. Na to ne dam veliko, ker sem imel prej 2 mondea, pa ni noben tega delal, isto pa sem poslušal tudi za Opla.
Fan, kaj bi lahko bilo z vodili zavornega cilindra? Ob omembi teh sem se spomnil, da ko štartam zjutraj, potem ko je avto čez noč stal, začutim in slišim, da so zavore spustile disk. Ali se zaradi kakšnega semeringa ali kakega tesnila ustvarja pritisk v zvorah tudi ko avto stoji? Ali bi lahko bili le zarustani cilindri? Ampak pri tej starosti?
Objavljeno: Če dec 18, 2008 12:06 pm
Napisal/-a danif
ojla!!
Mel sem podobno težavo z oplom pa je bil zunanji zglob da je treso volan pa sem tud menjaval vse kar se tiče bremz(bilo mi ni logično ker je samo treslo ko sem bremzal). Poglej še če ti slučajno se ne grejejo diski oz blokirajo kar je tudi možno(so taki vijoličasti ).
Objavljeno: Če dec 18, 2008 12:51 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Vodila zavornih cilindrov imajo funcijo, da se zavorni cilinder samodejno prilagaja na ploščice ( obraba, temperaturna razlika - raztezanje/krčenje .............. ), torej v koliko ne delujeta oba enakomerno začne postavljati zavorni cilinder postrani kar pa vpliva na zaviranje ( gretje, blokiranje, neenakomerno razdelitev sil .............. ).
Vse kar se struži pesta/diski se struži na obeh straneh enakomerno, na zato pripravljenem stroju ( stružnica ni dobra ). Kar se pa tiče odstranitev kolesnih vijakov pa ne bi smelo biti problem ker se jih lepo ven/noter spreša ( v nobenem primeru pa ne zbija s kladivom ).
Blokirajte sprednje zavore ( na zavornih gumi ceveh ) in se pojdite zapeljati, v primeru da:
- pri zaviranje še zmeraj trese - so krive zadnje zavore
- pri zaviranju ne trese - odklopite najprej eno cev in tako določite točno katero kolo vam nagaja.
OPOMBA: pri zgoraj opisanem testiranju bodite pozorni na to. da se vozilo obnaša drugače kot ste navajen, testirajte na prazni cesti, da ne boste ogrožal ostalih udeležencev v prometu ali sebe !!!!!!!!!!
Lep pozdrav
Objavljeno: Če dec 18, 2008 12:57 pm
Napisal/-a joztom
Ker gre za trsenje, povzročajo to vrteči deli. Meni je enako nagajala ena od manšet, ki je bila na pogled korektna. Ponavadi se je zrajsala naodlitku nosilca ležaja in mast je stekla ven in je neznosno skrivnostno treslo. Po odbrušenju nekega zoba na odlitku je že več kot 150k km mir. Če so diski ravni in čeljusti ne štekajo, težko da vodila čeljusti povzročajo tresenje. Kaj so na pestu drejali ne zastopim, ali naležne ploskve diskov, ki naj ne bi paralelno nasedali? Obstoja še ena možnost. Odideš do dobrega vulkanizerja, v Lj je to Pestator v Šentvidu, ki ima stroj za centriranje koles na avtu. Tam se potem vidi za kaj gre. Isto lahko sam na klocih brez koles pogledaš kaj je z diski in aksami. Je pa nevarno in če nisi vešč, pusti na miru. Pred tem pa izoliraj možnost tresenja zadnje preme, ki se enako čuti na volanu. Enako velja za optiko, pri prevelikem stekanju v katerokoli smer se napake potencirajo. Preveri tudi, da ni blata ali oblog na feltnah, ker te reagirajo na vlago in se različno obnašajo. Redkokateri ki centrira, to zares očisti, tako kot samo izbrani strokovnjaki namažejo vijake koles z bakreno mastjo, ostali jih iz vode na tleh s peskom na navojih s pištolo zategujejo na 15kg.
Objavljeno: Če dec 18, 2008 3:18 pm
Napisal/-a Walker_P
Imaš jeklena ali lita platišča?
Objavljeno: Če dec 18, 2008 6:46 pm
Napisal/-a lancia hf
Problem tresenla volana je bolo tudi na ženinem Twingotu. Ko so na pooblaščenem servisu menjali ploščice, in so dali pretrde ploščice nato je začelo kriviti diske po 150-200 prevoženih km.
Objavljeno: Če dec 18, 2008 6:48 pm
Napisal/-a joztom
Trese tudi brez bremzanja. Kaj ti zvija na Twingotu po 200km, ali si resen, kaj za en servis pa imaš to.
Objavljeno: Če dec 18, 2008 8:12 pm
Napisal/-a lancia hf
joztom je napisal/-a:Trese tudi brez bremzanja. Kaj ti zvija na Twingotu po 200km, ali si resen, kaj za en servis pa imaš to.
Diske je zvilo po cca 150 km. (sem jih drejal 3X pa je bilo po tolko km spet isto) Bil je pa renojev servis, kjer je bil avto tudi kupljen.
Objavljeno: Če dec 18, 2008 9:47 pm
Napisal/-a graal
joztom je napisal/-a:Trese tudi brez bremzanja. Kaj ti zvija na Twingotu po 200km, ali si resen, kaj za en servis pa imaš to.
aaaa. Če trese tudi brez zaviranja je pa zgodba druga

ops:
Probaj z drugimi gumami. Od nekoga ki ima podoben avto podobe dimenzije gume si sposodi vse 4 kole pa sprobaj zadevo. Če pa imaš 2 kompleta, letne/zimske, pa probaj še z drugimi svojimi gumami.
lp, Aleš.
Objavljeno: Če dec 18, 2008 9:52 pm
Napisal/-a hitrigregy
H-FReAK je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Trese tudi brez bremzanja. Kaj ti zvija na Twingotu po 200km, ali si resen, kaj za en servis pa imaš to.
aaaa. Če trese tudi brez zaviranja je pa zgodba druga

ops:
Probaj z drugimi gumami. Od nekoga ki ima podoben avto podobe dimenzije gume si sposodi vse 4 kole pa sprobaj zadevo. Če pa imaš 2 kompleta, letne/zimske, pa probaj še z drugimi svojimi gumami.
lp, Aleš.
hmmm...jaz bi pa najprej preveril ce so ti pri menjavi gum dobro zategnl vijake. to se je mojmu ocetu namrec ze zgodil.zamenjal je lazeje, druge gume,itd. ubistvu je pa bil problem ker vijaki na sprednji levi niso bli dost prviti...
lp.hitri_gregy
Objavljeno: Če dec 18, 2008 10:29 pm
Napisal/-a lancia hf
Pri takem primeru se sliši tudi ropotanje, ker sem jih tudi jaz enkrat pozabil zategnit

ops:
Drugače se pa to opazi samo pri speljevanju, zaviranju in ovinkih.
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 12:03 am
Napisal/-a kixs
Preveri, da nimas kaksne feltne zvite/udarjene.
lp
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 9:27 am
Napisal/-a lenimis
Prej sem imel gor alu felge, zimske gume imajo pa jeklene. Sem že skoraj dal ravnat alu felge, ker sem milsil, da sem jo naslonil na kakšen robnik. Zdaj bom naredil takole: diske drejat, pa druge ploščice gor. Mogoče so res ploščice krive, da zvijejo diske, saj čisto na začetku po menjavi diskov ni treslo.
Res bom šel lepo po vrsti po sistemu izločevanja. Saj veste kako je, če daš na uradni servis, nič kaj dosti ne gledajo, vse zamenjajo, pa je. Za račun pa moraš vzet kredit! Bom pa vsekakor sporočil, kateri hu... je to tresel. Mogoče bo še komu pomagalo. Hvala vsem.
Fan, tvoj poklic? To so najbolj strokovne zadeve kar sem jih kdaj slišal. In logične in jasne.