Stran 1 od 1
Sharan se dere
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 2:34 pm
Napisal/-a petek
LP!
Imam sledeč problem. Danes sem s vw sharanom pospeševal in kar na enkrat je nekaj počilo. Sedaj se avto dere/rohni

ops:, in sicer samo v drugi prestavi.
Kaj mislite da je narobe? Gre pa za letnik 96, 2.0 bencinar, prevoženih ima skoraj 300000km
LP!
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 3:08 pm
Napisal/-a abbe
kako mislis dere/rohni?
a pospesuje pa normalno... mal vec podatkov nam daj.mal bolje opisi...
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 3:23 pm
Napisal/-a robert1
Mogoče kaj v zvezi sklopko ali menjalnikom, če se to dogaja le v 2. prestavi.
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 3:27 pm
Napisal/-a petek
Avto pospešuje normalno, v drugi prestavi nad 2500 obrati pa dobi nek globok zvok. Zvok je podoben kot luknjičast izpuh. Izpuh je bil menjan pred okoli 70000 kilometri, vendar če bi bil izpuh pri koncu bi imel ves čas tak zvok in ne le v drugi prestavi.
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 3:40 pm
Napisal/-a tristan01
petek je napisal/-a:Avto pospešuje normalno, v drugi prestavi nad 2500 obrati pa dobi nek globok zvok. Zvok je podoben kot luknjičast izpuh. Izpuh je bil menjan pred okoli 70000 kilometri, vendar če bi bil izpuh pri koncu bi imel ves čas tak zvok in ne le v drugi prestavi.
Vseeno preglej izpuh. Zgleda da ni čisto počil ampak samo razpokal. Preglej predvsem začetni del - kolektor tisti del ki gre pod vozilo. Sem precej siguren da je napaka nekje tam.
Lp Tristan01
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 3:40 pm
Napisal/-a abbe
lahko da je kaksna cev za zrak pocena.malo poglej da se ni kje kaj staknlo.tm okol filtra zracnga pa tm okol sesalnega kolektorja..
Objavljeno: Sr dec 17, 2008 4:19 pm
Napisal/-a pugi405
petek je napisal/-a:Avto pospešuje normalno, v drugi prestavi nad 2500 obrati pa dobi nek globok zvok. Zvok je podoben kot luknjičast izpuh. Izpuh je bil menjan pred okoli 70000 kilometri, vendar če bi bil izpuh pri koncu bi imel ves čas tak zvok in ne le v drugi prestavi.
Rohnet začne pri določenih obratih, ko verjetno pride v resonanco takrat... Mel sem primer... oslabljen nosilec motorja je povzročal ropot v določenih obratih in takrat si npr. nad 2.000 RPM čutil vibracije... in dretje
