Problem s tlakom turbine (previsok)
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 9:49 am
Pozdravljeni,
Na mojem Citroenu C5 se je pojavil en problem da mi avto občasno javi previsok tlak na turbini. Poskusil sem že menjat senzor tlaka, ERG ventil, in menjavat elektroventile in ni bilo boljše. Na servisu so tudi merili vakume na onih cevkah pri elektroventilih in je bilo tudi vse videt normalno.
V glavnem če imam npr. nekih 1.500 obratov in sunkovito pohodim gas rabi avto 3-4 sekunde potem pa začne zvezno pospeševati in takrat odlično pospešuje (motor je 2.2 HDi 136 hp). Vendar je zanimivo to, da kljub temu da se napaka na računalniku javi občasno ob prehitevanjih, se največkrat pojavi ko se peljem po avtocesti brez nekega velikega gasa ali v klanec ampak ne med pospeševanjem ampak potem ko npr menjam iz tretje prestave v četrto in se želim z manjšim gasom peljat naprej in ko po moji logiki nebi smelo biti nekega velikega tlaka na turbini. Ali bi lahko bil problem zabasan FAP filter? (ampak če bi bilo to potem verjetno avto nikoli nebi dobro vlekel?)
Torej če se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Prav tako se priporočam za kakšen kontakt od koga ki se spozna na te zadeve in bi bil pripravljen odpravit težavo recimo v okolici Celja, lahko pa tudi kje drugje.
Na mojem Citroenu C5 se je pojavil en problem da mi avto občasno javi previsok tlak na turbini. Poskusil sem že menjat senzor tlaka, ERG ventil, in menjavat elektroventile in ni bilo boljše. Na servisu so tudi merili vakume na onih cevkah pri elektroventilih in je bilo tudi vse videt normalno.
V glavnem če imam npr. nekih 1.500 obratov in sunkovito pohodim gas rabi avto 3-4 sekunde potem pa začne zvezno pospeševati in takrat odlično pospešuje (motor je 2.2 HDi 136 hp). Vendar je zanimivo to, da kljub temu da se napaka na računalniku javi občasno ob prehitevanjih, se največkrat pojavi ko se peljem po avtocesti brez nekega velikega gasa ali v klanec ampak ne med pospeševanjem ampak potem ko npr menjam iz tretje prestave v četrto in se želim z manjšim gasom peljat naprej in ko po moji logiki nebi smelo biti nekega velikega tlaka na turbini. Ali bi lahko bil problem zabasan FAP filter? (ampak če bi bilo to potem verjetno avto nikoli nebi dobro vlekel?)
Torej če se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Prav tako se priporočam za kakšen kontakt od koga ki se spozna na te zadeve in bi bil pripravljen odpravit težavo recimo v okolici Celja, lahko pa tudi kje drugje.