Stran 1 od 2
pokvarjena turbina alfa 156 1.9jtd
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:07 pm
Napisal/-a denomis
ko se peljem 100 in pritisnem na gas se mi zdi da turbina žvižga tako da ne vem ali je pokvarjena ali tako pač je...kdo se spozna naj pove
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:09 pm
Napisal/-a Miholl84
Loh se je sam kaka cevka iztaknila pa se sliši piš.
Kakšni so pa performanci?
Malo bolj opiši simptome kaj se dogaja z avtom
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:12 pm
Napisal/-a denomis
težko je to opisati samo nekam žvižga tak ko se pelem...ka je možno ker sem jo 1x mrzlo mal preveč tišal
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:25 pm
Napisal/-a hejho
denomis je napisal/-a:težko je to opisati samo nekam žvižga tak ko se pelem...ka je možno ker sem jo 1x mrzlo mal preveč tišal
če si jo enkrat, ne more bit nič

Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:34 pm
Napisal/-a im nobody
preglej cevi
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:47 pm
Napisal/-a el_diablo
dokler žvižga je kul,ko bo enkrat vse utihnilo bo pizdarija
ne obremenjuj se

Objavljeno: Ne dec 21, 2008 9:59 pm
Napisal/-a denomis
upam da bo delal tak ko je treba upam da bom z alfo zadovoljen:P
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 10:10 pm
Napisal/-a Cash
sej turbina normalno da žvižga, sej more

Objavljeno: Ne dec 21, 2008 10:13 pm
Napisal/-a denomis
hm...no kakšni so pa potem znaki da bo kmal crknala al pa kej takzga podobnga?
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 11:56 pm
Napisal/-a lisko
Ružit začne kot da drgne kovina ob kovino...
Objavljeno: Po dec 22, 2008 12:31 am
Napisal/-a bass
Turbina dvomim, da je šla, ker je to pri jtd-jih redkost,
Najverjetneje je prepihalo tisto črno cev na desni strani plastičnega motornega pokrova. Stane okrog 50€, pa ne misli da se da z izolir trakom popravit, bo treba kar novo nabavit. Preglej tisto cev, taka razpoka je skoraj nevidna, največkrat pa se pojavi na kolenu cevi.
Pa NE TERAJ HLADNEGA AVTA.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:22 pm
Napisal/-a denomis
sej sploh ne vem kdaj se ta avto segreje mal nad 50 se dvingne termostat iun nč več?
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:29 pm
Napisal/-a im nobody
90 more bit če ne menjaj termostat
Objavljeno: Po dec 22, 2008 7:30 pm
Napisal/-a bass
Pa original vzemi, ponaredki so riskantni, lahko dela, lahko pa da bo isto.
Original je cca 100€ pa pol ure za zamenjat. Dokler ne menjaš pa nimaš kej avta hladnega prtiskat.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:58 pm
Napisal/-a denomis
pa je pozim kaka razlika
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:59 pm
Napisal/-a denomis
sej če se normalno vozim je vredu če se pa pelem 130 al pa več pa pade dol proti 50 nazaj
Objavljeno: Po dec 22, 2008 11:29 pm
Napisal/-a mire
OFF.
bass
js sem za uno cev dal 135€
Objavljeno: To dec 23, 2008 12:20 am
Napisal/-a bass
Ti govoriš o visokotlačni cevi na intercoolerju, jaz pa o tisti navadni črni na vrhu motorja za dovod zraka.
Objavljeno: To dec 23, 2008 12:30 am
Napisal/-a bass
denomis je napisal/-a:sej če se normalno vozim je vredu če se pa pelem 130 al pa več pa pade dol proti 50 nazaj
Števec naj bi malenkostno in počasi nihal med 85 in 90 stopinj (ko se segreje motor). Na avtocesti pozimi ob konstantni hitrosti lahko pade tudi na 80 zaradi mrzlega zraka. Manj nebi smelo bit.
Povedano ti je bilo kaj je narobe, kako rešiti in koliko stane. Če boš šel popravljat je pa meni načeloma vseeno. Če boš ti 150€ ne uide. Zamenja ti pa vsak popoldanec lahko, ni zahtevno opravilo.
Pa da ne boš zdaj jokal čez znamko, vsak avto ima določene napake v materialu, tudi servisi morajo od nečesa živet. Edina razlika je, da alfisti poznamo te napake in jih ne skrivamo. Kar je tebi konec koncev samo v korist.
Lp
Objavljeno: To dec 23, 2008 1:33 am
Napisal/-a denomis
js sm se po eni strani zaljubil:P v to alfo in zdej jo hočem zrihtat v nulo zato odkrivam vse napake ki so, normalno pa vem da avto ni nov...in da je zelo težko da je vse v nulu...itq še pri novem avtu se lahko kaj pokvari pa naj bo to mb, bmw ali alfa...je tak al ni