Stran 1 od 2

Lancer ne gre tako

Objavljeno: Po dec 22, 2008 5:45 pm
Napisal/-a the_red
Imam majhen problemček s svojim Lancerjem (letnik 1997, 1.3 motor 4g13, 55kw, realnih 120kkm) . Sicer gre zelo dobro, a se mi zdi da ima dokaj visoko porabo, pa ga niti ne preganjam preveč. Se mi pa zdi, da ne gre tako kot bi moral. Poleg tega je navor v nizkih obratih slab. Če nas je v avtu 5, je speljevanje že na ravni cesti mučno. Imam občutek, kot bi se med speljevanjem avto ugasnil in prižgal nazaj (malo pretirano, a je podoben občutek). Res je, da je le 75 konjev, a bi moral iti bolje. Na avtocesti je pri okoli 165 konec zabave. Moti me tudi to, da ko pri konstantni hitrosti v višji prestavi (recimo 120 v peti) pohodim gas v peti glasno ropota kot dizel. Zamenjal sem že svečke, kable, razdelilno kapo pa ni nič bolje, pa še ventile so mi na servisu naštelali. Vrti se tudi zelo nerad. Nad 5000 je že muka, blokada pa je skoraj misija nemogoče. Micike so sicer moje področje, tu pa je moje znanje odpovedalo ;)

Namen imam še nastaviti vžig, drugo pa že ne vem kaj bi bilo Mogoče kdo od vas ve ?

P.S.: aja, pa v prostem teku se mi zdi da ko dam gas in ga spustim nekam počasi padajo obrati nazaj do prostega teka.

Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:34 pm
Napisal/-a im nobody
pomoje je zamorjen...kak ga voziš?

Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:51 pm
Napisal/-a burka
Pomoje tut...privosci mu eno dinamicno turo po avtocesti...

Objavljeno: Po dec 22, 2008 7:47 pm
Napisal/-a Mgajvr
če ga ne more spravt na obrate. je lepo napisano. zamašen filter goriva,omejen dovod goriva, preskočil jermen, slaba črpalka goriva.....

Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:05 pm
Napisal/-a the_red
Vozim ga ''dinamično'', a še zmeraj daleč od dirkanja. 8,4 litra (zadnji tank) se mi zdi preveč za 1.3 motor. Prejšnja lastnica je bila starejša in je seveda verjetno vozi počasneje. Vendar bi to v 20000kilometrih, odkar ga mam, moral to odpraviti ;)

Malo sumim jermen, vendar ne vem kako se vozi avto s tako težavo ;) Prvo bom dal nastaviti vžig, potem pa naprej ;)

Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:56 pm
Napisal/-a joztom
Tipična napka, prerevna mešanica. Vsako strokovno uho popizdi, če sliši dizelj zvok, torej po domače klenkanje. Trmasti ta tvoj avto še ni preplozal glave, kar je sreča. Če imaš fergazer je sistem za obogatitev pokvarjen, včasih smo temu rekli ajnšpric diza. Če imaš novejši motor, npr kot verjetno PonyLs (Hyundai) je podtlačni regulator pokvarjen ali LMMM, kar pač ima, nemudoma ga zamenjaj ali poskusi z zamenjavo drugega na posodo. Potem bo potegnilo ko 300mater in en liter manj žrlo. v TecDocu ne najdem sistema, ki je vgrajen, če je to Lancer VI je injection, ker vidim Lambda sondo. Vsekakor glej v opisani smeri. Če ne boš ukrepal, ti bo šla glava motorja.

Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:07 pm
Napisal/-a the_red
Lancer VI je ja (ne evo VI da ne bo pomote), MPI, motor je mislim da podoben kot v ponyju (4g13), s tem da je zrcaljen (motor na sovoznikovi strani, menjalnik na voznikovi). Nekaj stvari je vseeno drugačnih. Lmm misliš tisti za zračnim filtrom? Tega sploh nima :?

Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:17 pm
Napisal/-a GoGo
Malo off: v službi imamo nekaj lancerjev 1.6 (mislim da ima 72 kw), pa je avto ekstremno len za to konjenico. Pa ne mislit, da se jih špara in bi bili kakorskoli zamorjeni... Poraba pa okrog 9-11 litrov, mešano relacija, mesto, avtocesta...

Se mi je kar malo zamerila micka zaradi tega...

Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:25 pm
Napisal/-a joztom
Čudna poraba, jaz imam 3l mašino, pa ga nespravim nad 10l porabe, je škoda gum in visokih kazni.

Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:30 pm
Napisal/-a chevy
joztom je napisal/-a:Čudna poraba, jaz imam 3l mašino, pa ga nespravim nad 10l porabe, je škoda gum in visokih kazni.


Se opravičujem za OT. Kateri avto pa imaš :D

LP

Objavljeno: Po dec 22, 2008 11:13 pm
Napisal/-a joztom
Citroen je na sliki v avatarju, motor je ES9JR, enak je v Peugeotu 406 coupe, poraba 8,5 AC, 11 mesto, povprečno tik pod 10. npr 570km in 55 litrov v tank.

Objavljeno: To dec 23, 2008 10:05 am
Napisal/-a sašo5
4g13 je stari motor na fergazer(sicer električni)ali pa enotočkovni "singl point injection")MPI so bili 1.5 motorji(4g15) ampak zna bit en in drugi zelo potraten - sedaj, po tvojih navedbah 8.4 niti ni pretirano - 165km/h je pa tudi "polna kapa"..........resno pa poglej vžig: 4 stopinje in nič več, pa če ima vplinjač, še zmes 1.5, če je pa enotočkovni vbrizg, potem ima tudi lambdo in j**e le ta; imaš pa tudi EGR venti, potrebno ga je ščistit, lahko pa tudi diza, kot je Joztom povedal....

P.S. LMM-A nima, če je pa podtlačni ventil pokvarjen, pa cuka.......

Objavljeno: To dec 23, 2008 2:08 pm
Napisal/-a the_red
100% je ECi Multi ( Mitsubishijeva oznaka za MPi). Je pa star motor kot svet ja, le elektronski vbrizg so mu dodali in ga obrnili naokoli :lol: Zakaj naj bi bil vžig samo na 4 stopinje? Po Coltmania forumu sem bral da naj bi bil 5 +-2 in isto v workshop manualu, najbolje je menda 7°, nekateri so pisali, da pod 5 sploh ne vžgejo. :? Skratka vsi priporočajo večjo. Sam trenutno sploh ne vem kako imam nastavljenega; bom ga dal na servis ker nimam za to primernega orodja (stroboskopska lučka/tester)

Podtlačni ventil oziroma MAP senzor ima. Če bi bil pokvarjen bi mi ja verjetno svetila lučka za motor na armaturki. Isto za lambdo :?:

Objavljeno: To dec 23, 2008 2:35 pm
Napisal/-a sašo5
the_red je napisal/-a:100% je ECi Multi ( Mitsubishijeva oznaka za MPi). Je pa star motor kot svet ja, le elektronski vbrizg so mu dodali in ga obrnili naokoli :lol: Zakaj naj bi bil vžig samo na 4 stopinje? Po Coltmania forumu sem bral da naj bi bil 5 +-2 in isto v workshop manualu, najbolje je menda 7°, nekateri so pisali, da pod 5 sploh ne vžgejo. :? Skratka vsi priporočajo večjo. Sam trenutno sploh ne vem kako imam nastavljenega; bom ga dal na servis ker nimam za to primernega orodja (stroboskopska lučka/tester)

Podtlačni ventil oziroma MAP senzor ima. Če bi bil pokvarjen bi mi ja verjetno svetila lučka za motor na armaturki. Isto za lambdo :?:

Aha.....večtočkovni vbrizg torej, pa 12ventilov.......(kako so le naštelani?)...saj 5 +-2 je najbolje 4, imel sem dve desetletji nazaj ponya 1.5 in je najbolje delal na tem predvžigu...(če se spomnim prav je bila to nstavitev za "blaifrei" bencin na supera 98 je bilo verjetno res 7 stopinj.......vendar ne igra vloge(le za klenkanje se gre) .....praviš, da počasi padajo obrati......verjetno treba dejansko v smeri vbrizga/lopute pogledat..........

Pa za lambdo niti ni mus, da sveti rumena lučka na armaturi....

Objavljeno: To dec 23, 2008 4:11 pm
Napisal/-a the_red
Dušilno sem že spucal, ventili so tudi bili nastavljeni pred približno pol leta. Obrati res čudno padajo. Do cirka 2000 takoj, potem pa počasneje leze do prostega teka. Kot bi ga nekaj zadržalo da še zmeraj držim gas, čeprav ga ne :?

Objavljeno: To dec 23, 2008 4:58 pm
Napisal/-a knuspi
Za pravtako počasno padanje obratov(pri menjavi brzine recimo) je bilo pri 1.6 lancerju krivo počeno tesnilo sesalnega kolektorja. Drugače pa z zmogljivostjo ni bilo težav.

Objavljeno: To dec 23, 2008 8:21 pm
Napisal/-a the_red
To pa možno, ker so mi ga sčistili nazadnje na servisu, pa so vetjeno dali nazaj starega, čeprav dvomim. Je pa itak tole zdaj postavljeno na stranski tir. Danes je začela umirati sklopka. :evil: Je 130€ veliko za LUK cel komplet (košarica, lamela, ležaj) iz ebaya (s poštnino vred)?

Objavljeno: To dec 23, 2008 9:03 pm
Napisal/-a pugi405
the_red je napisal/-a:To pa možno, ker so mi ga sčistili nazadnje na servisu, pa so vetjeno dali nazaj starega, čeprav dvomim. Je pa itak tole zdaj postavljeno na stranski tir. Danes je začela umirati sklopka. :evil: Je 130€ veliko za LUK cel komplet (košarica, lamela, ležaj) iz ebaya (s poštnino vred)?

ne

Objavljeno: To dec 23, 2008 10:36 pm
Napisal/-a the_red
Potem bom kar to kupil. :) Hvala vsem za pomoč in nasvete zaenkrat. :pivo

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 7:11 pm
Napisal/-a the_red
No, nekaj vode se je preteklo od zadnjega posta... Vmes sem danes peljal avto na redni servis, kjer so mi sčistili Injektorje z ultrazvokom (če sem si prav zapomnil) . Avto gre zdaj veliko lepše, navor v spodnjem delu je zdaj zadovoljiv, pa še gaspedala ni treba več tako tišat ;)) Sklopka je bila dobra in me bo še nekaj časa spremljala :) Imeli ste prav, ko ste okrivili oskrbo z bencinom ;)