Stran 1 od 2
Obrati audi A5 3.0 tdi
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:25 pm
Napisal/-a nikoo
Mi nekdo lahko točno pove ,koliko obratov ima audi A5 3.0 tdi v leru,pri delovni temperaturi,
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:36 pm
Napisal/-a Blinder
To bos rabil dobit lastnika taksnega avta. MOglo bi bit ene 500-700 rpm.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:40 pm
Napisal/-a lancia hf
Na toliko malo jaz nebi naštimal. Ponavadi imajo usi avtomobili nekje od 700 do 900 obratov
Objavljeno: Po dec 22, 2008 6:54 pm
Napisal/-a abbe
lancia hf je napisal/-a:Na toliko malo jaz nebi naštimal. Ponavadi imajo usi avtomobili nekje od 700 do 900 obratov
brez zamere ampak govorimo o avtu k ni italjan pa star 20 let.
prostega teka se pri tem avtu ne da nastavljat(ce odstejemo servis)
mislm pa da je prosti tek nekje okol 650 obratov
Objavljeno: Po dec 22, 2008 7:29 pm
Napisal/-a lancia hf
abbe je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Na toliko malo jaz nebi naštimal. Ponavadi imajo usi avtomobili nekje od 700 do 900 obratov
brez zamere ampak govorimo o avtu k ni italjan pa star 20 let.
prostega teka se pri tem avtu ne da nastavljat(ce odstejemo servis)
mislm pa da je prosti tek nekje okol 650 obratov
Sej dizli lahko "laufajo" tudi pod veliko nižjimi obrati, samo gdo bo pa motor mazou je pa drugo

Objavljeno: Po dec 22, 2008 8:05 pm
Napisal/-a abbe
lancia hf je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Na toliko malo jaz nebi naštimal. Ponavadi imajo usi avtomobili nekje od 700 do 900 obratov
brez zamere ampak govorimo o avtu k ni italjan pa star 20 let.
prostega teka se pri tem avtu ne da nastavljat(ce odstejemo servis)
mislm pa da je prosti tek nekje okol 650 obratov
Sej dizli lahko "laufajo" tudi pod veliko nižjimi obrati, samo gdo bo pa motor mazou je pa drugo

ja sam ne mores ti tega nastimatkokr se je dal pri starejsih stelat prosti tek
Objavljeno: Po dec 22, 2008 8:10 pm
Napisal/-a lancia hf
abbe je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:abbe je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Na toliko malo jaz nebi naštimal. Ponavadi imajo usi avtomobili nekje od 700 do 900 obratov
brez zamere ampak govorimo o avtu k ni italjan pa star 20 let.
prostega teka se pri tem avtu ne da nastavljat(ce odstejemo servis)
mislm pa da je prosti tek nekje okol 650 obratov
Sej dizli lahko "laufajo" tudi pod veliko nižjimi obrati, samo gdo bo pa motor mazou je pa drugo

ja sam ne mores ti tega nastimatkokr se je dal pri starejsih stelat prosti tek
Noja res da je malo čudno napisano, samo mišleno je bilo, če bi dal prosti tek štimat na servis, ga nebi "dal"- jim rekel, da ga naštimajo na tako niske obrate.

Objavljeno: Po dec 22, 2008 8:30 pm
Napisal/-a nikoo
Sprašujem kajti imam Novi A5 in na žalost probleme z obrati,ves čas držijo cca 970,ko pa občasno popustijo pa so takrat cca 680,in po mojem na pravih pbratih
Avto na 980 obratov,kar sam pelje ,ne rabiš dodajati plina v 6ti do 70 kmh
Objavljeno: Po dec 22, 2008 8:33 pm
Napisal/-a adis
nikoo je napisal/-a:Sprašujem kajti imam Novi A5 in na žalost probleme z obrati,ves čas držijo cca 970,ko pa občasno popustijo pa so takrat cca 680,in po mojem na pravih pbratih
Avto na 980 obratov,kar sam pelje ,ne rabiš dodajati plina v 6ti do 70 kmh
torej bo treba Novi A5 peljati na SERVIS na tester
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:01 pm
Napisal/-a nikoo
Odpeljat na tester,ha najlažje
Na žalost tukaj se je začelo, se strinjajo da nekaj ne štima,tester pravi da je vse OK
In se je začela igra
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:07 pm
Napisal/-a Bucko99
Hmmm... pa ne mi rect d zdj tak avto sam doma u garaz sraufas pa isces napake ??

Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:14 pm
Napisal/-a adis
torej, če imaš a5 predvidevam da ni starejši od 2 let torej imaš še garancijo in jo uveljavi dokler se napaka ne popravi
je bilo pa nekaj vpoklicanih audijev a5 z 3.0tdi V6 motorjem in sicer v tem mesecu, saj je bilo nekaj napak oz. so morali zamenjati cevi za gorivo od motorja do tanka in reprogramiranje električnega sistema ter na nekaterih so morali kar akumulator zamenjati saj pri nekaterih ni bil pravi akumulator vgrajen že v sami tovarni
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:38 pm
Napisal/-a joztom
Podoben V6 motor imam in 670 obratov v štantgasu. Če se dvigne na tvojo omenjeno vrednost je krivda v več smereh. Ena je nizka napetost v tokokrogu računalnika, torej manj kot 11,7V več kot 10 minut, npr poleti, klima itd, podnožje varovalke s slabim stikom. Nadalje stikalo servo volana ne popusti, lahko stikalo klime stalno drži kot vklopljeno klimo kar je pozimi bebavo početje (probaj ECO vključiti, če neha), že tako suh zrak še dodatno sušiš, težave s srbenjem oči itd. Nadalje senzorji temperature motorja niso vsi dobri. Diagnostika pokaže LE pokvarjen element, oslabelega ali z napako NE detektira, zato papagajski odgovor, da pojdi samo na tester ne velja. S testerjem pa dober diagnostik najde lahko zelo veliko, če ima izkušnje. Ta motor je pa superkomplikacija z milijon podizvedbami raznih veznih cevk, nedostopen do amena in še v delavnici na mizi odšraufanemu komaj štarter snameš. Ravno včeraj sem si ga detajlno ogledoval enega, vzetega iz A6.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:50 pm
Napisal/-a nikoo
Hvala,hvala
Auto ima 9500 km,in me na žalost zelo lepo,j.tj sprehajajo,seveda je v garanciji.
Ko izklopim ventilacijo(ne klimo) obrati padejo,na cca 680.
No dones so ga reprogramirali,pa spet hecno,ko ga prižgem zalaufa na cca 670 ko pa speljem in se ustavljam je pa na cca 880,
Ko pa speljujem zelo zelo počasi brez plina,pa obrati v stotinki skočijo na 950
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:53 pm
Napisal/-a abbe
to mogoce sa daje gas pri speljevenju.kar ni narobe ce je tko sprogramiran.vem da nekateri avti majo to.sm ze vozu a 5 sam se ne morem spomnt a ma tko al ne...
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:56 pm
Napisal/-a adis
nikoo je napisal/-a:Hvala,hvala
Auto ima 9500 km,in me na žalost zelo lepo,j.tj sprehajajo,seveda je v garanciji.
Ko izklopim ventilacijo(ne klimo) obrati padejo,na cca 680.
No dones so ga reprogramirali,pa spet hecno,ko ga prižgem zalaufa na cca 670 ko pa speljem in se ustavljam je pa na cca 880,
Ko pa speljujem zelo zelo počasi brez plina,pa obrati v stotinki skočijo na 950
so pregledali akumulator? probaj drugega...nekaj mora biti narobe z elektriko-moje mnenje
Objavljeno: Po dec 22, 2008 9:58 pm
Napisal/-a lancia hf
To imajo nekateri avtomobili z malo več dodatne opreme, da če speljuješ pod preveč niskimi obrati ti sama elektronika doda malo gasa da avto ne ugasne.
Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:04 pm
Napisal/-a nikoo
Ih masiram,so pa nesramni
Ja pravijo da ,računalnik,pokaže vse ok,in da ne mislijo nič menjat,do so takega dobili iz tovarne in da je to to,da bojo kontaktirali tovarno,in podobno,samo to traje že kr.
No seveda,da im ne bom dau mir,
Sem pa otkrito razočaran,imel sem prej par let A6 2.5 tdi pa par let S4, pa A5,in takšen ,odnos je presenetljivo porazen.
Ko prideš dobesedno nimajo časa,avto pustiš 1 teden,ko prideš nič narejeno,same obljube,
Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:11 pm
Napisal/-a GoGo
In kateri servis vzame avto za en teden in nič ne naredi?
Objavljeno: Po dec 22, 2008 10:13 pm
Napisal/-a abbe
poklici uvoznika pa povej kaj pa kaok.ce ne zaleze kontaktiraj audi (firmo,pac tistega ki je zadolzen za stike) v nemciji,pa povek kako pa kaj.pa kr direkt pisi notr imena podjetij(avtohise) kjer se otepajo popravila.
moras pa tut zastopit da je to zl onov avto in da pac se mogoce niso mel takega problema in nevejo kje iskat.vse prevec se zanasajo na tester...