Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
trafo66
 

zakaj mi je prerjavel karter

Napisal/-a trafo66 Sr dec 24, 2008 6:24 pm

ne vem kako je možno da na avtu prerjavi karter . matr karoserija je po štirinajstih letih brez pikice rje in motor prede kot urica ampak karter je pa čist hin. gre se za bravota
 
2shae
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe nov 03, 2006 7:47 pm
Kraj: Vipava

Napisal/-a 2shae Sr dec 24, 2008 6:36 pm

karter kdaj pa kdaj prime po tleh in podrsa pa razni kamenčki in tole.. pa ga zjebe.
touche
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr dec 24, 2008 6:41 pm

pri bravotih in puntih je to pogost pojav!Zgleda da so predobro zatesnjevali motorje da ni olje puščalo in zadeva zgnije :D .Verjemi ni prerjavel samo tebi in ga čimprej menjaj z rabljenim ki ga boš prej dobro zaščitil ali z novim ki ga prav tako zaščiti ali pa ne saj 10 let bo sigurno zdržal
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr dec 24, 2008 6:45 pm

a je bravo al tipo ,ker bravo 14 let star??
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Sr dec 24, 2008 9:47 pm

bravo je. tipo je kot šus. tam ni rje sploh.
je pa res da motor po 14 ih letih ni nikoli spustil kapljice olja od sebe. seveda sedaj enih par dni pa spušča preko rjavega karterja. sem že nabavu rabljenega in ga moram zamenjat. šel sem kupit tesnilo pa so rekli na adriji da treba s silikonom zalimat unim za 300 stopinj ker tesnila ni in ga ne dajajo več na avte.
 
2shae
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe nov 03, 2006 7:47 pm
Kraj: Vipava

Napisal/-a 2shae Sr dec 24, 2008 9:50 pm

abro pasta je za tesnila čeprav je isto skor k silikon :D
touche
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Sr dec 24, 2008 10:03 pm

Da nimaš ti kak prototip Bravota, ker drgač so se prodajali še le od 1996 naprej ...
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr dec 24, 2008 10:05 pm

To pa ne verjamem da ni tesnila karterja več.Kopije dobiš 100%
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 24, 2008 10:16 pm

black je napisal/-a:To pa ne verjamem da ni tesnila karterja več.Kopije dobiš 100%


Ni jih več zdej je300 stopinjski silikon al pa pasta.

Drugače pa je karter najbolj na udaru - velike temperaturne razlike in voda, sneg ter smeti. Pa zato pleh hitreje zgublja svojo strukturo in ga rja lahko hitreje napade in tut premaga.

snami dol, daj zašvasat in potem s silikonom nazaj pritrdi, pa zašraufaj.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 24, 2008 10:17 pm

f.taunus je napisal/-a:Da nimaš ti kak prototip Bravota, ker drgač so se prodajali še le od 1996 naprej ...


Prodajali so jih že 95-ga leta, drugače ti pa odsvetujem 300 stopinski kit, saj boš v slučaju ponovnega snemanja oljne posode rabil "majzel in macolo" da ga boš snel.
Drugače pa v kašni Fiat avtohiši ali servisu imajo 100% to plutasto tesnilo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 24, 2008 10:50 pm

lancia hf je napisal/-a:
f.taunus je napisal/-a:Da nimaš ti kak prototip Bravota, ker drgač so se prodajali še le od 1996 naprej ...


Prodajali so jih že 95-ga leta, drugače ti pa odsvetujem 300 stopinski kit, saj boš v slučaju ponovnega snemanja oljne posode rabil "majzel in macolo" da ga boš snel.
Drugače pa v kašni Fiat avtohiši ali servisu imajo 100% to plutasto tesnilo.


Dovolj je olfa nož in gre zadeva dol brez problemov. Smo to že mnogokrat delal. ker pri terencu še prej kej razbiješ kot pri osebnem avtu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Sr dec 24, 2008 11:44 pm

ni tesnila za karter ker ga sploh ne obstaja. original je zaliman in zato tudi nikoli ni spuščal olja na mestu spoja. so mi rekli na servisu da se lima. sam tisto njihovo lepilo stane 18 ojrof a silikon za 300 stopinj pa 3 ojra. bom ga zalimal kar s silikonom. poizkusit ni grehda bravo je letnik 95 in ga imam od novega.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če dec 25, 2008 2:05 am

black je napisal/-a:To pa ne verjamem da ni tesnila karterja več.Kopije dobiš 100%
novejša vozila imajo vsa z maso dihtane karterje in mislim da bi ga tvoja alfa morala met ravno tako.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 25, 2008 12:50 pm

Lepilo za sipe dela cudeze :lol:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če dec 25, 2008 12:53 pm

Vsepovsod dobiš Loctite tesnilno maso za karterje.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če dec 25, 2008 12:53 pm

ja ko ga bo pa treba enkrat mogoče dol vzet ga bo pa z krampom dol zbijal.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če dec 25, 2008 12:55 pm

poz!

Če si nabavil rabljen karter, ga je dobro celega zaščitit s kakšno barvo, da še ti ta ne začne kje gnit. (v merkurju, osvnovna črna barva za peči - 650° stane par ojrov, pa se drži pleha, ko pijanec plota)


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 25, 2008 1:45 pm

graal je napisal/-a:poz!

Če si nabavil rabljen karter, ga je dobro celega zaščitit s kakšno barvo, da še ti ta ne začne kje gnit. (v merkurju, osvnovna črna barva za peči - 650° stane par ojrov, pa se drži pleha, ko pijanec plota)


lp, Aleš.


temperatura karterja ne doseze niti 150stopinj, zakaj bi kupoval barvo do 650stopinj?
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če dec 25, 2008 2:30 pm

monster_d je napisal/-a:
graal je napisal/-a:poz!

Če si nabavil rabljen karter, ga je dobro celega zaščitit s kakšno barvo, da še ti ta ne začne kje gnit. (v merkurju, osvnovna črna barva za peči - 650° stane par ojrov, pa se drži pleha, ko pijanec plota)


lp, Aleš.


temperatura karterja ne doseze niti 150stopinj, zakaj bi kupoval barvo do 650stopinj?


Zaradi "sprememb". Rečima da kupi barvo do 150°. 3X dnevno karter doseže to temperaturo, takoj zatem pa se ohladi do 0čle. Pod takšnimi zunanjimi vplivi, barva kar hitro izgubi svoje lastnosti. Barva za peči (do 650°) pa je dosti bolj strupena, saj že v osnovi služi kot osnovna in končna barva. Je toliko agresivna, da se zažre v pleh in jo je dejansko nemogoče odstraniti. Zunanji vplivi ji ne pridejo do živega. Cenovno pa tudi ni draga....


lp, Aleš.
Slika
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Pe dec 26, 2008 9:45 pm

nima karter velike temperature. manj kot sto stopinj . ampak problem ga je brez dvigala zamenjat. se bo treba malo pomatrat. mislim samo z navadno dvigalko.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 129 gostov