Stran 1 od 1
hladilna tekočina-utripa lučka
Objavljeno: So dec 27, 2008 1:18 pm
Napisal/-a yyyeb
Toledo 2003 1.9 TDI je avto.
pri vžigu vozila oz,ko je vozilo že vžgalo mi začne utripat lučka hladilne tekočine in oddajati zvok oz 4 piske. če vozilo ugasnem in spet prižgem, mogoče na 2,3,4 poskus ta lučka preneha.
prosim,če kdo pozna razlog!
Objavljeno: So dec 27, 2008 1:26 pm
Napisal/-a čare
pa je hladilne tekočine dovolj??
Objavljeno: So dec 27, 2008 1:36 pm
Napisal/-a yyyeb
tekočine je dovolj in pri merjenju je bila na -12.
Objavljeno: So dec 27, 2008 2:14 pm
Napisal/-a lisko
Na kok se segreje avto med delovanjem?
Men se je enkrat prižgala lučka za hladilno....na testerju pa mi je javlo napako 17 ( kar pomen da motor leti na prenizki temapraturi) okvarjen termostat.
Objavljeno: So dec 27, 2008 2:22 pm
Napisal/-a sašo5
Potrebno zamenjati posodo hladilne tekočine........(baje serijska napaka in bil vpoklic, zakaj ni opravljen, veš ti oz. prejšnji lastnik....)
Objavljeno: So dec 27, 2008 2:45 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
al pa je ono tipalo al ka je not v rastezni hin-fotru na passatu crknalo pa isto delalo
Objavljeno: So dec 27, 2008 4:03 pm
Napisal/-a yyyeb
delovna temp je normalno 90.
a mislite,da je možno to,da avto na mrazu stoji 2 dni in se pol zakurbla?
to bi pol pri drugih avtih tudi moralo bit napaka.
Objavljeno: So dec 27, 2008 4:04 pm
Napisal/-a yyyeb
a zna kateri na kakšen način se izpušča cela hladilna tekočina.
rad bi jo zamenjal.
Objavljeno: So dec 27, 2008 4:05 pm
Napisal/-a yyyeb
sašo5 je napisal/-a:Potrebno zamenjati posodo hladilne tekočine........(baje serijska napaka in bil vpoklic, zakaj ni opravljen, veš ti oz. prejšnji lastnik....)
to sem slišal,da ni velik strošek.bomo vidli.
Objavljeno: So dec 27, 2008 6:55 pm
Napisal/-a yyyeb
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 8:32 am
Napisal/-a yyyeb
še enkrat prosim,da mi kdo razloži na kakšen način se izpušča celotna hladilna tekočina.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:12 am
Napisal/-a dules
odpelji k mehaniku da ti to naredi
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 11:02 am
Napisal/-a yyyeb
glej dules. nisem totalen začetnik zato se mi zdi brezveze za take malenkosti vozit k mehaniku.je pa res,da nikoli nisem izpuščal hladilne tekočine.vem kako se izpusti samo me zanima,če kdo pozna takšen način,da cela tekočina ne izteče po motorju?
drugače sem pa dotočil tako,da sega tekočina prek max. in sedaj je dobro. upam,da ne bo kaj narobe.
na forum se pa stvari napišejo zato,da čez čas ko bo komu kaj narobe na avtu bo imel že bazo podatkov in nasvetov in ne samo za trenutno uporabo.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 11:57 am
Napisal/-a dules
al veš kaj če bi karkoli vedel okrog avta bi vedel da stakneš spodnjo cev pri hladilniku dol pa je !
avto prej lahko segreješ na delovno temperaturo preden to narediš pa pazi da se ne opečeš
če hočeš kpl vodo ven spravit , ki jo seveda ne boš boš mogel pa še kaj drugega podret kot to
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 7:29 pm
Napisal/-a lisko
dules je napisal/-a:al veš kaj če bi karkoli vedel okrog avta bi vedel da stakneš spodnjo cev pri hladilniku dol pa je !
avto prej lahko segreješ na delovno temperaturo preden to narediš pa pazi da se ne opečeš
če hočeš kpl vodo ven spravit , ki jo seveda ne boš boš mogel pa še kaj drugega podret kot to
Nimaš prav....nekateri avti imajo čep za izpust hčadilne na bloku motorja. In to on sprašuje, sam pa dotičnega motorja ne poznam tako da ne bi vedel.
Nekateri avti imajo tudi pipico na hladilniku+čep na bloku motorja.....tisto snemanje cevi s hladilnika je za začetnike ali pa če ni druge možnosti.

Objavljeno: Ne dec 28, 2008 9:06 pm
Napisal/-a dules
če ima vw blok kje na samem motorju pipco za izpust pa jaz nisem avtomehanik
ja res je , nekateri imajo neko pipco na sami cevi ki gre spodej na hladilnik ampak ne vsi , tak da mi je hitreje da cev staknjem dol , to pa večinoma uporabljam ko demontiram motor , da bi samo hladilno kdaj menjal se pa zgodi1x na leto če se sploh
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:01 pm
Napisal/-a sašo5
.....tiste "pipice" ki omenjate, je najbolje pri miru pustit(ker zna bolet glava zaradi nje, sploh če je na hladilniku) ma Dules prav: stakneš cev dol, pa steče vse ven_ nova "šelna" in stvar rešena.....
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:18 pm
Napisal/-a dules
pri novejših vw-jih imaš vse večinoma hitre spojke , sprostiš zagozdo ter lepo potegneš dol , namažeš tesnilo ter potem nazaj skupaj pa je
Objavljeno: Po dec 29, 2008 8:07 am
Napisal/-a lisko
dules je napisal/-a:če ima vw blok kje na samem motorju pipco za izpust pa jaz nisem avtomehanik
ja res je , nekateri imajo neko pipco na sami cevi ki gre spodej na hladilnik ampak ne vsi , tak da mi je hitreje da cev staknjem dol , to pa večinoma uporabljam ko demontiram motor , da bi samo hladilno kdaj menjal se pa zgodi1x na leto če se sploh
Sem reku da dotičnega motorja ne poznam:) Tista pipica je pa res tudi tak....hotel sem samo povedat da nimajo vsi avti enako.....Se pa strinjam da je najhitrejše in najenostavnejša rešitev če potegneš spodnjo cev dol.
Objavljeno: Po dec 29, 2008 6:29 pm
Napisal/-a yyyeb
malo sem pogledal na forume v tujini in ugotovil,da je lahko vzrok,da avto ni parkiran dlje časa na ravnem,pomanjkanje hl. tekočine,okvara senzorja in nenazadnje najpogostejši vzrok in znan vsem seatovim delavnicam umazanost senzorjev.
tiste 2 žičke,ki sta notri se lahko z navadnim izvijačom spucajo in je.meni je delovalo,ko sem nalil tekočine malo prek maximuma ampak me je en dan žrlo in sem z šraufcigerjem spucal ter zadeva deluje.
SREČNO 09!