Stran 1 od 2

Utrgan jermen - ROVER 216 SLI

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:02 pm
Napisal/-a vill
Pozdrav! Zanima me če so se ventili in bati pri tej mašini srečali ali ne? Letnik 95; 1.6 16 V, baje hondina mašina! A se lahko pride do ugotovitve brez poseganja v glavo oziroma mašino? Če so ventili zlomljeni ali zviti, bo dovolj zamenjava komplet glave drugega identičnega vozila? Zgodilo se je na avtocesti pri 120 km na uro! Ni bilo skoraj da nobenega stašanskega zvoka!
Hvala za odgovore in lp

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:06 pm
Napisal/-a TriCikl
Če prav razumem se ti je strgal jermen in ti bi rad ugotovil če so ventili poškodovani brez, da bi odprl motor?? Sej glave pa ja ni tešk dol dat pa pogledat. Če so poškodovani SAMO ventili mislim, da je dovolj samo menjava glave.

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:17 pm
Napisal/-a krucymucy
Jermen bos moral tako in tako kupit. Pac sestavis in probas. Kaj vec skode ne mores naredit.

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:24 pm
Napisal/-a tomaz07
Kaj pa moraš potem vse menjat, ko se ti zobati jermen utrga ?

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:28 pm
Napisal/-a vill
Hvala vama na hitrem odzivu! Za test bo dovolj smo jermen ali vse ostalo kaj se rabi pri menjavi(pumpa, napenjalec!?) A na netu obstajajo podatki o tem pri katerih mašinah bati ne srečajo ventilov ob počenem jermenu in obratno? Pa še strošek:večji pri obnovi glave, ali rabljena glava?
lp

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:29 pm
Napisal/-a TriCikl
tomaz07 je napisal/-a:Kaj pa moraš potem vse menjat, ko se ti zobati jermen utrga ?


Odvisno kaj se pri tem poškodije, bati, ventili, glava... V najslabšem primeru je najceneje menjat cel motor.

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:31 pm
Napisal/-a Gregamax
tomaz07 je napisal/-a:Kaj pa moraš potem vse menjat, ko se ti zobati jermen utrga ?

Ja odvisno pri katerih obratih ti ga je vtrgalo in koliko škode je nardilo! Lahko ti samo ventile zvije jih menjaš ter jermen in to je to! Lahko pa kot sm že na lastne oči videl na golfu 2 dizel je šlo vse k vragu! Glava počena, odmična gred počena, bati luknjasti, ležaji na mtorni gredi zrisani in še in še! Pač odvisno koliko maš sreče!

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:32 pm
Napisal/-a TriCikl
vill je napisal/-a:Hvala vama na hitrem odzivu! Za test bo dovolj smo jermen ali vse ostalo kaj se rabi pri menjavi(pumpa, napenjalec!?) A na netu obstajajo podatki o tem pri katerih mašinah bati ne srečajo ventilov ob počenem jermenu in obratno? Pa še strošek:večji pri obnovi glave, ali rabljena glava?
lp


Pri tem roveju je verjetno ceneje menjat glavo kot pa obnavljat venitle. Napenjalec jermena sigurno rabiš, pumpo se pa splača menjat če že menjaš jermen. Vseeno poglej prej ventile, da ne narediš še večje škode.

Aja če že devaš dol glavo menjaj še tesnilo glave, če ga nisi menjal pred kratkim.

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:33 pm
Napisal/-a TriCikl
krucymucy je napisal/-a:Jermen bos moral tako in tako kupit. Pac sestavis in probas. Kaj vec skode ne mores naredit.


Če je že kaj poškodovano lahko naredi še več škode če samo menja jermen.

Objavljeno: So dec 27, 2008 9:54 pm
Napisal/-a vill
Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja

Objavljeno: So dec 27, 2008 10:44 pm
Napisal/-a kljuka
Vrjetno ti je pokrivilo ventile, tako, da strošek ne bo majhen.
Zelo zelo zelo malo je takih, ki se jim je strgal jermen pa ni naredil nobene škode.

Objavljeno: So dec 27, 2008 10:47 pm
Napisal/-a im nobody
vill je napisal/-a:Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja


opel omega 2.0 115 konjev letnik 1993

Objavljeno: So dec 27, 2008 10:50 pm
Napisal/-a OLI
Na fiat puntoju 75, ga je znancu utrgalo in brez škode

Samo treba je povedati da imajo takšni motorji zelo slab izkoriste, če tako delujejo.
S tem mislim da ko to deluje ima slab izkoristek.

Objavljeno: So dec 27, 2008 11:01 pm
Napisal/-a hondacivicc
OLI je napisal/-a:Na fiat puntoju 75, ga je znancu utrgalo in brez škode

Samo treba je povedati da imajo takšni motorji zelo slab izkoriste, če tako delujejo.
S tem mislim da ko to deluje ima slab izkoristek.


No tud to je možno, sam v večini primerov naredi škodo (pokrivi ventile)

Objavljeno: So dec 27, 2008 11:04 pm
Napisal/-a OLI
ne ni res, pa saj ni to edini primer, je še ve takšnih avtov

ko pa praviš da ukrivi ventile, ja lahko se pa tudi na batih pozna ne?

Objavljeno: So dec 27, 2008 11:10 pm
Napisal/-a hondacivicc
Jermen se lepo menja prej pa nimaš nobenih komlikacij. Pa tud sam material ni tako zelo drag.

Objavljeno: Ne dec 28, 2008 1:15 am
Napisal/-a Ravo
pr puntotu se ne srečajo, pa pr hondinemu motorju vti dokler ni vtec odprt pa še takrt če je je mal možnosti k ma u batih zareze pa pod tkotom pa ventile postavlene(to mo je reku mehankar k pr remotu dela tko da bo pomoje kr držal :twisted: ) lp

Objavljeno: Ne dec 28, 2008 3:33 am
Napisal/-a sebaveh
vill je napisal/-a:Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja


Opel Vectra 1,6 i, letnik '91
Ventili in bati ne morejo udariti skupaj. Pri tem nam je že pri 8000 km vtrgalo jermen, brez škode. In potem je nadaljnih na vsake 90.000 km preskočil za en zob. Tudi brez škode.

Objavljeno: Ne dec 28, 2008 8:47 am
Napisal/-a michelin
vill je napisal/-a:Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja

punto1.1 ,1,2 8V ni nobene škode pri odtrganem jermenu

Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:32 am
Napisal/-a krucymucy
TriCikl je napisal/-a:
krucymucy je napisal/-a:Jermen bos moral tako in tako kupit. Pac sestavis in probas. Kaj vec skode ne mores naredit.


Če je že kaj poškodovano lahko naredi še več škode če samo menja jermen.

Res je, ampak jaz osebno bi probal. Sem ze no, pa sem moral potem vseeno razdret, ker je povilo ventile. Je bil pa roverjev 1.4 motor.
Druga glava iz ITA in gasa naprej.