Stran 1 od 1
Renault 5 Campus - ugašanje v prostem teku
Objavljeno: So dec 27, 2008 9:52 pm
Napisal/-a vlade007
Dobil sem eno staro 5-ko. niti 65000 prevoženih. Stala je več kot pol leta z polnim tankom...
Težave:
- avto ugasnem in motor kot da ne bi hotel ugasnit ( sum na petrolej)
- v prostem teku mašina ne dela enakomerno ampak se trese
- skoraj vedno na pri vožnji avto crkne ko pritisnem sklopko (križišča - pomagam si s čokom)
Ker bi rad avto usposobil da dela normalno in bi ga vozil dokler bo mašina hotela (ni mi do divjanja) iščem navodila za servis avtomobila oz. kako razkopljem pokrov filtra da pridem do frgazara, filtra za gorivo, ...
lp,
Objavljeno: So dec 27, 2008 10:01 pm
Napisal/-a čare
očistit fergazer,očistit šobo prostega teka nastavit platine in predvžig zamenjat kable,svečke,razdelilno kapo in rotor in bo avto delal kot pesem
Objavljeno: So dec 27, 2008 10:43 pm
Napisal/-a im nobody
točno tak kokr je napisal čare...če so platine hin cuka ko nora...tud tolk da ti iz prestave meče

frgazr dol pa narazn pa z bencinom spucat...sam ne se to it ti sam spravlat delat ker je to miljon diz...prepusti enemu ko je to že delal.drgač maš pa na sprednjem delu frgazerja pod filtrom tak šrauf ko štelaš štantgas
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 12:53 am
Napisal/-a lisko
Na sredini motorja imaš črno veliko škatlo (kjer je zračni filter). Na sredini tega imaš krilno matico katero odviješ potem pa od strani odstraniš varolne zatiče in snameš pojrov (prideš do zračnega filtra). filter vzameš ven in vidiš v sredini dva vijaka (10 ključ) . Ta dva vijaka držita ta box na frgazerju (mislim da je še nekje eden na pokrovu ventilov nisem pa siguren). No in ko to odstraniš prideš do frgazerja. Na desni strani boš videl ko gre na frgazer ena žica.....tisto je šoba prostega teka in to tebe zafrkava. Odstraniš ta kabel in odviješ to šobo......očistiš priviješ nazaj in motor spet deluje.....kr pogosta napaka 1.1 motorjev.
Verjetn imaš C1E motor. predvžig mora bit na 8 plus minus ena stopinja. Razmak na elektrodah pa 0.75-0.85mm in sicer sveče champion N281YC in prosti tek na 700 obratih
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:37 am
Napisal/-a čare
škatla za filter je prišravfana z dvema vijakoma na vsaki strani pokrova ventilov in en vijak spodaj pod škatlo pri frgazerju.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:45 am
Napisal/-a trs
mogoče bo zadosti,če boš samo platine nastavil na0,40mm.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:52 am
Napisal/-a vlade007
E fanti hvala za nasvete.
Tisti en šrauf me je matral pod pokrovom filtra.
Sicer pa avto dela probleme samo v prostem teku (in na križiščih). Kar se tiče vožnje v klanec ni problemov.
Sedaj pa veselo na šraufanje edino če je kdo iz Belekrajine in se mu ljubi to pogledat ?
lp,
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:55 am
Napisal/-a skeey
Vlade007, naredi kar je reku lisko, ker to je res napaka pri vseh camups 5kah. Spucaj tisto dizo, potem pa bo delovalo (vsaj neki časa) preverjeno.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 10:57 am
Napisal/-a lisko
vlade007 je napisal/-a:E fanti hvala za nasvete.
Tisti en šrauf me je matral pod pokrovom filtra.
Sicer pa avto dela probleme samo v prostem teku (in na križiščih). Kar se tiče vožnje v klanec ni problemov.
Sedaj pa veselo na šraufanje edino če je kdo iz Belekrajine in se mu ljubi to pogledat ?
lp,
Sam tisto dizo spuči za katero sem ti rekel (elektronsko) in bo zadeva delovala brez problema....ena izmed mojih je tud 1.1 in ma ravno te probleme.....vsake toliko časa začne vgašat.....spučem to dizo in je zadeva rešena.
Sem pa ti mislu že včer napisat , če si kje iz mb okolice da se oglasi.....vendar žal si daleč:)
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 11:55 am
Napisal/-a Sarge
Lisko ti boš kmalu pravi strokovnjak za 5ke :P