Stran 1 od 1
povezava termostikalo -ventilator
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 12:37 pm
Napisal/-a spaceone
Zdravo
Kako se poveže termostikalo, ventilator in akumulator ?
Imamo takšno stikalo, ki se privije direktno v železno cev, ki ima stik z motorjem, na koncu ima samo en priklop za žico.
Iz ventilatorja sta dve žici (faza +, masa -).
Je potrebno na stikalo vezat dve žici, ali je dovolj samo masa, ki bi se povezala na maso ventilatorja, faza iz ventilatorja pa na akumulator ?
In ali je nujno potrebno dati vmes rele ?
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 12:50 pm
Napisal/-a sebaveh
Rele je nujen.
Iz akumulatorja na varovalko. Iz varovalke na kontakt releja in na navitje releja. Iz drugega priključka navitja releja pa na to stikalo. Ohišje (navoj) tega termostikala je že povezano na maso preko ohišja hladilnika. Iz drugega priključka kontakta releja na + ventilatorja. Minus ventilatorja pa na maso.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 2:06 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Za katero vozilo je to namenjeno?
Stikalo na sliki je stikalo temperature motorja in služi za prikaz temperature motorja na armaturi ( stevec ). Pri Roverju in Azijskih vozilih pa je takšno stikalo podprto z ECUjem ki krmili elektroniko klimatske naprave - ta pa priklopi na vklop ventilatorjev. V koliko nameravate uporabljati stikalo kot samostojno enoto + rele za vklop ventilatorjev potem potrebujete stikalo z dvema ( največkrat ga najdemo na hladilniku - "kilerju" ) ali trema priklopoma. Torej stikalo krmili ( čez stikalo je povezava masa - ) rele, ta pa prižge ventilator. V vsakem primeru pa imate kompletno napeljavo že v vozilu ( v koliko je govora o popravilu ).
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 2:18 pm
Napisal/-a spaceone
To je termo stikalo za daihatsu charade in applause. Verzije na fergazer nimajo ecuja, tako, da to kar direktno vklaplja ventilator.
Namen je, da napeljem to v ferozo, namesto visko ventilatorja, tako da neke pripravljenje inštalacije nimam.
Se zahvaljujem za odgovore.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 4:18 pm
Napisal/-a joztom
Izgleda da je to minus, ki ga dobi ventilator, ko je zadosti vroč hladilnik. Verjetno je pa plus varovan z varovalko. Zakaj potem releji, če je enostavno.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 4:21 pm
Napisal/-a sebaveh
joztom je napisal/-a: Zakaj potem releji, če je enostavno.
Zato ker to stikalo niti pod razno ne prenese 10 in več amperov, ki ga potegne ventilator.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 6:01 pm
Napisal/-a Fan
spaceone je napisal/-a:To je termo stikalo za daihatsu charade in applause. Verzije na fergazer nimajo ecuja, tako, da to kar direktno vklaplja ventilator.
Namen je, da napeljem to v ferozo, namesto visko ventilatorja, tako da neke pripravljenje inštalacije nimam.
Se zahvaljujem za odgovore.
Pozdravljeni
Tole pa ne bo držalo,
imajo ECU.
Edini od naštetih nima ECUja je Applavse 1.6 tip mot. HD-C, ki je bil vgrajevan od 1989 do 1993 in je imel proklop ventilatorja na stikalu, ki je na hladilniku.
Ostali modeli:
Applause
- HD-E od 1989 do 1996
- HD-EG od 1997 do 2000
Charade
- HC, HC-E
- HE, HE-EG
- HD-E
Pa imajo ECU in termostikalo ( ECT ) z dvema kontaktoma, ki posreduje računalniku samo podatke od motorja - ta pa na podlagi podatkov prižge ventilatorje z releji.
Sam bi povezal ( termo stikalo z dvema priklopoma, rele, varovalka na + ) tako kot vam je svetoval "sebaveh" .
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 6:37 pm
Napisal/-a spaceone
Pri applause :
HD-C mašine imajo fergazer.
HD-E imajo ajnpšpric (el.vbrizg).
Charade pa ima oznake HC-C(ferg.) in E(el.vbrizg).
Zato sem tudi omenil, da verzija s fergazerjem nimajo ECU-ja.
Še enkrat hvala.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 9:00 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst imam na svoji ferozi naštiman iz tega kontakta na minus na ventilatorju, plus pa samo preko varovalke direktno na ventilator (plus dodatno stikalo v avtu, za vklop).
Pa varovalko imam 30A.