Stran 1 od 1
Otrdelo podvozje
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 9:20 pm
Napisal/-a IcEm4n
Kaj vse je lahko vzrok, da navadno podvozje iz mehkega rata preklemano trdo (če pustimo problem starosti)?
Re: Otrdelo podvozje
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 9:28 pm
Napisal/-a MacTron
V zimskem casu olje v amortizerjih rata bolj gosto oz. ze zaradi temperatur ni tako viskozno.
Starost temu doda le se - obnavljanje ...torej obnovitev amortizerjev menjava olja alipa nakup novih.
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 9:38 pm
Napisal/-a IcEm4n
Samo ne verjamem, da je problem v tem, ker je zima (ker se to že neki časa dogaja).
Pri 25k km pa verjetno amortizerji lih še niso hin?
Objavljeno: Ne dec 28, 2008 9:52 pm
Napisal/-a MacTron
Zima je se dodatni krivec za to... vendar se mi zdi, da ima Opel Corsa (tvoj model)
ze v startu trse oz. celo navajano trdo podvozje... clanek:
http://www.avtomobilizem.com/modules/ar ... rt_id=1321
pri 25k podvozje res ne more biti se "hin" razen v primeru nenormalne voznje cez luknje, lezece policaje itd... (povedano zelo milo)
Objavljeno: Po dec 29, 2008 12:21 am
Napisal/-a IcEm4n
tako trdo kot Astra OPC z vključeno sport tipko?
Objavljeno: Po dec 29, 2008 9:03 am
Napisal/-a Polo78
Če je avto še v garanciji, pojdi na pooblaščeni servis in jim mal zateži okoli tega. Že res, da lahko podvozje zaradi nižjih temperatur malenkost otrdi, ampak nikoli pa ne bi smelo tako zelo, kot opisuješ.

Objavljeno: Sr dec 31, 2008 10:09 pm
Napisal/-a tomzzi
Ker imam isti problem kot IcEm4n si bom malce sposodil temo če seveda lahko. Namreč pri Astri (v podpisu) imam povsem identično težavo. Sicer se bo marsikdo "spotaknil" ob to, da imam športno podvozje. Ampak to naj ne bi bil krivec za takšno obnašanje avta. Namreč avto je v nekaterih primerih pretrd. Ampak ne vedno. Se zgodi, da je včasih povsem udoben a je v veliko primerih enostavno obupen. Vem, da od športnega podvozja ne pričakuješ istega udobja kot od normalnega podvozja ampak ne pa takšne razlike za samo 15mm znižano podvozje. Bom probal opisat problem bolj enostavno.
Recimo zjutraj greš na šiht in se pelješ povsem udobno v mejah normale. Popoldne je pa razlika več kot opazna. Na avtu se čuti do najmanjšega kamenčka, razpoke, flike... Vse je dobro občutiti tudi na volanu, armaturi... Po vsej notranjosti. Avto dobesedno "pretrese" ko grem čez kakšno neravnino pa ni nujno, da je poškodba na cesti velika. Tudi ob najmanjši fliki na cesti se vse dobro občuti. Enostavno takrat avto ni niti malo udoben. Spet drugič je vse ok. Govora je o cesti na kateri dnevno prevozim cca 100km tako, da jo dobro poznam in JE definitvno razlika. Kot pravim se vse skupaj obnaša zelo čudno. Vreme sicer ima vpliv ampak, da bi imel takšen vpliv na udobje pa dvomim, ker se zna zgoditi, da je včasih ob mrzlejših dnevih udobnejši kot ob toplejših. In obratno. Kot pravim včasih ni pol toliko čutiti in včasih pravo nasprotje. Že skoraj taka razlika kot, da se ne bi po isti cesti vozil. Nekako ne najdem vzroka. Oziroma si ne znam razložiti tega problema. Vsekakor pa to ni ravno normalno. V notranjosti je že vse razrahljano pri "komaj" letu dni starem avtu in pri šele 30.000 km ki jih ima za sabo.
@IcEm4n:
midva bi se morala res enkrat dobiti nekje in spravt v akcijo glede najinih problemov

Mogoče pa res kdaj.
Kakorkoli ne bom več težil preveč... Novo leto se približuje izredno hitro. Ob tej priložnosti želim vsem čimveč užitkov v vožnji, smeha, veselja, uspeha in ZDRAVJA v prihajajočem letu 2009.

Objavljeno: Sr dec 31, 2008 11:15 pm
Napisal/-a Kael
Sam imam slabi dve leti starega Leona, povsem serijsko podvozje in zdejle ko so temparature tako padle opažam, da je podvozje mnogo trše kot je bilo poleti in to predpisujem le nizkim teparaturam (avto je ves čas zunaj). Kot drugo pa tudi po 36.000 km je morejo bit tok armortizerji fertik.
Mimogrede sem razmišljal še nekaj - kaj se zgodi z zrakom v pnevmatikah ko je tako mrzlo? Tudi gume same pri tako nizkim temparaturah utrdijo in potem to vse skupaj prinese "trše podvozje" ?
Objavljeno: Če jan 01, 2009 4:00 am
Napisal/-a el_diablo
ja normalno,olje v amortizerju postane ob teh temperaturar gostejše,in to je vzrok. sej pr men je isto,pa pr fotru tut,pa sosed je tut pojamru...

Objavljeno: Če jan 01, 2009 11:34 am
Napisal/-a tomzzi
el_diablo je napisal/-a:ja normalno,olje v amortizerju postane ob teh temperaturar gostejše,in to je vzrok. sej pr men je isto,pa pr fotru tut,pa sosed je tut pojamru...

Ampak kot pravim pri meni ni glavni vzrok sprememba temperature. Lahko je trši tudi ko je zunaj toplo in obratno. Ne glede na temperaturo. Včasih je pa kontra. Sem pa opazil, da ob malce močnejšem deževju te trdote ni. Tudi če se ohladi.

Objavljeno: Če jan 01, 2009 12:22 pm
Napisal/-a pugi405
Nekaj sem našel na omenjeno temo:
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_ ... rdijo.aspx
Ne znam skrajšat linka

ops: .
Objavljeno: Če jan 01, 2009 5:59 pm
Napisal/-a tomzzi
Nekaj me zanima glede tega kar tam piše. In sicer piše tole:
Amortizer zmrzne!
V notranjosti starejšega blažilnika se s prodiranjem vlage sčasoma nebere voda. Pomešana z oljem nastane emulzija, ki pri nizkih temperaturah zmrzne in popolnoma ohromi delovanje blažilne naprave. Zamrznjena notranjost amortizerja deluje tako, kot če bi nam kakšen "kvazi tuner" pripravil trdo podvozje, pri tem pa bi pozabil na usklajenost med vzmetmi in blažilniki. Vožnja z "zmrznjenimi" amortizerji izgleda neudobno trda, avto poskakuje s kratko odmerjenimi sunki, za povrh pa se lega na cesti prav nevarno poslabša.
Torej je lahko tudi tukaj vzrok? Ker imam poleg občasno (ne vedno) fejst tršega podvozja tudi vodo katera se nabira zgoraj. Očitno pa je, da jo povleče iz spodnje strani gor. Ker zgoraj je zaprto pa tudi voda bi teško najdla pot iz zgornje strani a ne? Izgleda pa nekako takole vsa stvar:
Dvomim, da bi zmrznilo in bilo tako kritično po komaj 30.000 prevoženih. Sicer sem "izsušil" kolikor sem lahko in začasno posprejal z WD40 a to ni dolgotrajna rešitev. Bom moral prvo kakšno mast, olje dobit. Dvomim pa, da je to rešitev na dolgi rok, ker kot pravim vodo vleče od spodaj in je tudi v prihodnje bo. Edino rjavenje lahko zaustavim z oljem, mastjo. Ker baje tudi kar nekaj lastnikom rjavi zadeva ravno zaradi tega... Torej bi bil pregled skoraj na mestu?
Objavljeno: Pe jan 02, 2009 10:23 pm
Napisal/-a IcEm4n
a je možno, da ima tu kaj veze volan (oz. karkol je v povezavi z volanom, da bi bilo "zrahljano")?
Objavljeno: So jan 03, 2009 7:59 pm
Napisal/-a luke18
Pri nas mamo Astro pa ima tud trdo vzmetenje. Ko čez kakšen kucelj zapelješ te kr fajn zruka, ampak to imajo vsi opli tako vzmetenje.