Stran 1 od 2

Podvozje neki ne štima

Objavljeno: Pe jan 02, 2009 6:46 pm
Napisal/-a PiWPiW
Imam težavo z katero sem se začel precej ubadat. Morem pa jo zelo učinkovito odpravit saj avto bo šel na predelavo. Avto o katerem je govora je Honda civic letnik 97
že od kar sem ga dobil mi avto vleče v desno. Do zdaj sem menjal gume, jih seveda nacentriral ter naredil optiko. zadeva je bila precej boljša, vendar pri hitrosti nad 100km/h je začel naglo zavijat. Volan mi drugače ne trese in ko zavariam ali pospešujem mi ne zavija. Sam pa sem ugotovil da je desno kolo zamaknjeno nazaj za 0,5cm. Zanima me kaj bi lahko bilo krivo. Pod avtom sem že gledal, vendar ni nikjer videt nič takega da bi bila očitna poškodba udarca al karkoli (je pa bil avto razbit). Zanima me kako ugotovit kaj bi bilo narobe, namreč mehanikom ne zaupam.

lp

Objavljeno: Pe jan 02, 2009 6:50 pm
Napisal/-a Pavka
Moje mnenje: če je bila optika res opravljena je bila hudičevo slabo. Optika "vidi" vsak zamik koles.

Objavljeno: Pe jan 02, 2009 7:51 pm
Napisal/-a PiWPiW
hja, še dobro da na optiki se da ukvarjat z tabo. jaz sem nekako na uko ugotovil da je kolo zamaknjeno, kar je mehanik po izpisku od optike tudi potrdil. sam če ne bi omenil bi bil mehanik tiho. zato ne zaupam nikomur, k ko bo moj avto šel 250 in več bo joj če se bo kaj zgodilo. takrat bo prepozno za kake pritožbe.

Objavljeno: Pe jan 02, 2009 8:15 pm
Napisal/-a Gregamax
Si pogledal da nima kaka puša na roki zračnosti ali pa da ni nosilec od roke zamaknjen! Posledice nesreče!

Objavljeno: Pe jan 02, 2009 8:43 pm
Napisal/-a Mgajvr
tak avto še za normalno vožnjo ni varen, ne pa za kako dodatno predelavo. obišči kakega kvalitetnega kleparja, ki ti bo najbolje znal povedat kaj je narobe pa če se splača popravljat.. in kje se misliš peljat 250 in več, če ni skrivnost?

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 1:33 am
Napisal/-a PiWPiW
Gregamax je napisal/-a:Si pogledal da nima kaka puša na roki zračnosti ali pa da ni nosilec od roke zamaknjen! Posledice nesreče!


se bo pogledalo. ravno take konkretne odgovore imam najraje.

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 5:50 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Najprej zamenjajte mojstra, ki vam je opravljal optiko. V koliko je katero kolo zamaknjeno se to vidi pri optiki (seveda, če jo ne dela kakšen pocar), ko vam bodo na optiki povedali, da se ne da nastaviti zaradi XXXXXXXXXXXXXX/okvare, odpravite okvaro in nato ponovno na optiko. To pa vam lahko uredi vsak normalen klepar ( kot so vam že svetovali ).

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 6:47 pm
Napisal/-a PiWPiW
zanimivo da sem bil pri 2 različnih optikah in oba iz prve: ne vemo kaj je narobe. ma koša stari...

zanimalo me je še nekaj. optika se nastavlja samo prek stabilizatorjev ali še čim drugim? ker nekaj mi je štelal pri pesti in se mi zdi da je zarad tega še bolj zajebal vse skup.

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 7:27 pm
Napisal/-a Pavka
Zelo na hitro,s takšno optiko sem delal sam. Na vsa kolesa se montirajo optični senzorji. Potrebuješ še računalnik za obdelavo podatkov. Računalnik ti posreduje podatke o dejanskem stanju in če je karkoli narobe...nastaviš in postopek ponoviš. Nastavlja pa se previs koles, stekanje itd...

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 7:40 pm
Napisal/-a kaWsk
piwpiw, najbrž imaš coupeja, glede na to da imaš 125KM konjsko različico 97' honde.

Za foro zmer dolžino oz. velikost sprednjega koloteka na levi in desni strani. Nekateri modeli imajo različno dolžino in je zato optično kolo zamakjeno nazaj za cca 0.5-1cm, v resnici pa je z podvozjem iz tega stališča povsem ok, tako da treba vzroke iskati drugje.

btw, pri hondi ne moreš nastavljat nagib kolesa, razen če dokupiš nove nastavljive zgornje vilice (t.i. camber kit) ali z razširitvijo lukenj po "domače" premikaš celotno vilico....

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 7:41 pm
Napisal/-a abbe
PiWPiW je napisal/-a:zanimivo da sem bil pri 2 različnih optikah in oba iz prve: ne vemo kaj je narobe. ma koša stari...

zanimalo me je še nekaj. optika se nastavlja samo prek stabilizatorjev ali še čim drugim? ker nekaj mi je štelal pri pesti in se mi zdi da je zarad tega še bolj zajebal vse skup.

na stabilizatorju se nic ne stela,ker tm se nc nima za stelat.
stela se na volanskih koncnikih,pa pac tm kjer je pesta vpeta v roko,pa na zgornji strani pese se stela nagib koles...

Objavljeno: Ne jan 04, 2009 8:38 pm
Napisal/-a Pavka
To je bil verjetno totalka zbit avto. Iz skreta pa res ne moreš kuhinje narest.

Objavljeno: Po jan 05, 2009 11:58 am
Napisal/-a PiWPiW
karkoli je se bo vse zrihtalo.

Objavljeno: Po jan 05, 2009 12:44 pm
Napisal/-a joztom
Pri vlečenju vstran bi jaz najprej pregledal stabilnost zadnjega vpetja in stekanje zadnjih koles, največkrat se to pozabi, resen vpliv je tudi v razliki previsa levo-desno spredaj. Poglej še vodoravnost na ravni podlagi (vaservaga) in vpetje stabilizatorja, itak je potreben poyurethan. Za resnejše predelave priporočam poyurethanske puše na prednji premi, potrudi se in jih najdi na netu:
http://www.powerflex.co.uk/products/Honda-13/t1.html

Objavljeno: Po jan 05, 2009 2:08 pm
Napisal/-a PiWPiW
zadnja kolesa so ql, pa tudi zdaj bodo šle zadnje roke na komplet menjavo. previs misliš nakoln koles? to sumim da ne štima. gumjaste dele kot te puše se bo vse pregledalo. če so bo videlo da kaka ne štima še toliko boljše kr to imam namen zamenjat. glupo mi je kr na izpiskih od optike ni vse tako slabo. samo kaj, grem na en robnik in se vse skupaj podre. prav uno wtf! joztom bom počekiral vse kar si predlagal

Objavljeno: So feb 07, 2009 4:31 pm
Napisal/-a PiWPiW
ZRIHTANO! kaj je bilo narobe? h napačnem vulkanizerju sem šel! sami nesposobneži očitno delajo pri nas :roll:

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:14 am
Napisal/-a Mgajvr
se mi je zdel da bo en maher pocarski optiko delu. js vem da se raj peljem 25 km delč da mi optiko naštima tko kot je treba, kot da jo dam enmu nesposobnemu rihtat. sicer sem iz litije, sam na optiko pa avto peljem najraj v grosuplje k kaduncu. fantje tam zrihtajo avto tko kot je treba. točno pove kaj je narobe,kaj je treba menjat. pa še relativno poceni je

Re: Podvozje neki ne štima

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 8:22 am
Napisal/-a Pero
PiWPiW je napisal/-a:Imam težavo...... Sam pa sem ugotovil da je desno kolo zamaknjeno nazaj za 0,5cm. Zanima me kaj bi lahko bilo krivo. Pod avtom sem že gledal, vendar ni nikjer videt nič takega da bi bila očitna poškodba udarca al karkoli (je pa bil avto razbit). Zanima me kako ugotovit kaj bi bilo narobe, namreč mehanikom ne zaupam.

lp


Če izmeriš sredine pest spredaj-zadaj bi morale biti iste razdalje Levo -desno (razen če avto nima zadaj torzije). To se pri ''optiki'' ne meri!

Tudi vulkanizer in menjava gum ni prava rešitev.

Edina rešitev je da pelješ avto h kleparju in da ti da avto na ''mizo'' in ti ga poravna, ter po potrebi zamenja zvite dele. Šele potem greš na optiko.

Na uč pa sam neboš nič videl, je premajhno zvitje, pa še verjetnost je da je par stvari zvitih po malo.

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 10:36 am
Napisal/-a pocesnkII
PiWPiW je napisal/-a:hja, še dobro da na optiki se da ukvarjat z tabo. jaz sem nekako na uko ugotovil da je kolo zamaknjeno, kar je mehanik po izpisku od optike tudi potrdil. sam če ne bi omenil bi bil mehanik tiho. zato ne zaupam nikomur, k ko bo moj avto šel 250 in več bo joj če se bo kaj zgodilo. takrat bo prepozno za kake pritožbe.


ko bo sla honda resnično 250kmh se oglasi pri meni, sam sem mel crx a pa menjalnik na esi ju zal nedopušča hitrosti višče od 230kmH ;)

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 2:21 pm
Napisal/-a PiWPiW
ni bila optika kriva. sej rezulatati na optiki so vsi ql. gume so bile krive. lahko niso bile prav nacentrirane ali pa so bile poškodovane. v glavnem zdaj je zadeva super.
da boste vedli, ko se mi je pojavila ta težava sem kupil nove gume in kasneje naredil optiko. pa zadeva je bila še vedno ista. zdaj ko sem dal druge nove gume je zadeva čisto nekaj drugega. tako da pero, če se bo slučajno to še 1x pojavilo bom vedel kaj je krivo. samo če je zdaj to šlo stran je 99% da so bile krive gume oz. gumar ki mi je štelal gume.

pocesnk, B18 ti dovolj pove? ESI gre največ po števcu 225. bi šel še več če bi menjalnik obuščal.