Stran 1 od 1

Clio 1995 problemi

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 10:29 pm
Napisal/-a allen1988
Zdravo, mam par težav s cliotom upam da mi bo kdo lahko svetoval

1.Gretje dela slabo oz. začne greti po kakih 15min ko se mašina segreje pa še to piha bolj mlačen zrak.Prebrov sem že dost takih tem kjer piše da je je pečka,ali pa sta 2 cevi zapacani k gresta v kabino če bi lahko kdo pokazu na sliki kje približno sta te cevki.

2.Visoka poraba 10-12l kombinirane vožnje, zanima me če ima ta letnik še einšpric

3.Osvetlitev števca je bol švoh oziroma se začne lučka tam pri 50km/h, varovalke sm že preveru pa ni blo nč boljše


Hvala za vaše odgovore

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 10:34 pm
Napisal/-a lisko
MA že tvoj clio števec temparature motorja? Pride motor na delovno temparaturo? Se na mestu kaj pozna ( recimo če stojiš na mestu začne pihat bolj toplo? )

Probaj ga hladnega vžgat ob enem pa tipaj debelo cev , ki gre iz motorja na hladilnik (zgoraj na hladilnik), če se cev segreva enako kot motor potem je unilčen termostat. Če pa postane motor že vroč(približno 60 stopinj) cev pa je še vedno hladna potem je termostat OK in je treba iskat napako drugje.....ponavad zamašena pečka.

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 10:43 pm
Napisal/-a lumpii
Zadeva je sledeča.
Pečka gretja kabine je zabasana s svinjarijo. ( v kolikor je vode dovolj otiroma je sistem odzračen) - pogosta zadeva pri starih renojih, ker po parih letih kar blato rata v vodi-antifrizu.

Glede osvetlitve je pa tko, v števcu so še žarnice in so pač pocrkale, standard.
Podreti je potrebno armaturo , vzet števec ven in zamenjaš kar vse žarnice in to je to. ( zadeva nima veze z varovalkami).


Zadeva je 100% taka kot sem ti jo napisal, ker sem imel kar veliko takih renojev.

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 10:43 pm
Napisal/-a allen1988
Ne nimam števca temperature, občutek mam da skos isti zrak piha tudi ko stojim, bom jutri še enkrat preveril.

To me zanima ima ta clio frgazer? ker baje bi lahko biu razlog za porabo diza ?

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 10:46 pm
Napisal/-a lumpii
allen1988 je napisal/-a:Ne nimam števca temperature, občutek mam da skos isti zrak piha tudi ko stojim, bom jutri še enkrat preveril.

To me zanima ima ta clio frgazer? ker baje bi lahko biu razlog za porabo diza ?

Razlog za tolikšno porabo je lambda sonda, pa po vsej verjetnosti še zamašen katalizator

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 10:52 pm
Napisal/-a allen1988
Aha, kakšen biu biu pa strošek za to zrihtat

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 11:14 pm
Napisal/-a lumpii
allen1988 je napisal/-a:Aha, kakšen biu biu pa strošek za to zrihtat

Lambda sonda če se ne motim te pride za ta avto okoli 60€. ( daš univerzalno not, le pazit moraš koliko kontaktov ima - mislim da 2 ).

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 11:15 pm
Napisal/-a Pavka
Pečka je okrog 50€, delo pa verjetno tudi nekaj takega. Katalizator pa je okrog 200€

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 11:22 pm
Napisal/-a jakob.percic
lej js ti lahko povem is lastnih iskušen da za bolše gretje daj en karton pred hladilnik (kiler) pa da bo pokriv cev hlabilnik

Objavljeno: Sr jan 07, 2009 11:26 pm
Napisal/-a lisko
Prej ko odkrijete toplo vodo ti priporočam da ugotoviš če pride motor do delovne temparature......
Ne boš verjel pred leti sem imel enak problem.......motor se ni segrel.....ni bilo gretja.....motor je skoz letel pod "zaugom" posledično pa je imel porabo 11+.

Objavljeno: Če jan 08, 2009 12:30 am
Napisal/-a allen1988
ja kako pa naj ugotovim če pride do delovne temperature ?? kazalca namreč nimam, jz sm si tko reku dokler bo avto delu ga bom meu pol gre pa magari za dele ker če menjam katalizator pa to sondo+kkšn servis je takoj 400€, za ta denar pa bi se najdu že ker v bolšem stanju

Objavljeno: Če jan 08, 2009 9:00 am
Napisal/-a Fan
allen1988 je napisal/-a:ja kako pa naj ugotovim če pride do delovne temperature ?? kazalca namreč nimam, jz sm si tko reku dokler bo avto delu ga bom meu pol gre pa magari za dele ker če menjam katalizator pa to sondo+kkšn servis je takoj 400€, za ta denar pa bi se najdu že ker v bolšem stanju


Pozdravljeni

Hja vždrževanje vozila je strošek neglede koliko je vozilo vredno. Kot so vam že svetovali preverite cevi, da vidide če termostat deluje, lambdo vzemite ven in jo preverite če je fizično poškodovana, katalizator pa je lahko vgrajen tudi univerzalni ( ki je občutno cenejši ). v koliko se vam računica ne izide, pa ga pustite za razervne dele in nabavite drugo vozilo.

Lep pozdrav

Objavljeno: Če jan 08, 2009 2:51 pm
Napisal/-a allen1988
Hvala vsem za pomoč

Objavljeno: Če jan 08, 2009 4:10 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
če misliš, da za teh 400€ namesto za servis daš za drug avto boš imel še večja j***a. je ceneje tega porihtat in pol sigurno vozit, kot pa drugega mogoče še kaj več rihtat.

Objavljeno: Če jan 15, 2009 11:09 pm
Napisal/-a allen1988
Evo spet se javlam, gretje sm porihtu pečka je bla čist zapacana, tko da zdej ql dela žarnice zamenjene, avto je pogledu mal kolega k je mehanik pa prav da je sonda ok.
Glede delovne temperature pa res nebi vedu, motor je vroč po 20min vožnje.
Sm pa naredu en test, na čist prazn tank sm tanku 22l, pa sm naredu 230km pa še to je bilo relacija tam 90-100brzina čist tu mač k da mam bmw 330d :D

Objavljeno: Če jan 15, 2009 11:17 pm
Napisal/-a im nobody
poraba se vedno gleda na polni tank oziroma tankaš polnega do čepa daš kilometre na nulo ko maš kesl prazn natankaš spet polnega...tolko litrov kokr si natankal odšteješ od volumna kesla ter to cifro deliš...
npr...45 litrov je kesl,naredil si 550km,natankal si 42.5 litra

križni račun:
550km......42.5l
x ......45l
550×45=rezultat potem še deliš s 42.5 in imaš točno porabo

Objavljeno: Če jan 15, 2009 11:21 pm
Napisal/-a litlleracer
no evo js mam tui cliota let.96 1.2 motor in lhko recem, da ta tvoj prevc rabi :?
js nardim z mojim polnim tankom(se pravi okrog53l) od 550 do 650km....
pa ga lih ne sparam 8)

Objavljeno: Pe jan 16, 2009 7:19 am
Napisal/-a ronnie
allen1988
kdaj si nazadnje svečke menjal?
in ali je motor pri pospešvanju zelo len?

Objavljeno: Pe jan 16, 2009 9:00 am
Napisal/-a svadreb
im nobody je napisal/-a:poraba se vedno gleda na polni tank oziroma tankaš polnega do čepa daš kilometre na nulo ko maš kesl prazn natankaš spet polnega...tolko litrov kokr si natankal odšteješ od volumna kesla ter to cifro deliš...
npr...45 litrov je kesl,naredil si 550km,natankal si 42.5 litra

križni račun:
550km......42.5l
x ......45l
550×45=rezultat potem še deliš s 42.5 in imaš točno porabo


Opa, opa - kle 45l nima kej delat!!!! Dejanski volumen posode za gorivo nima nobene veze s porabo.

Če si ti za 550km porabil 42,5l, pomeni, da si za 100km porabil 7,73l goriva.
Križni račun:
550km.................... 42,5l
100km...................... X l

Torej: (100 x 42,5) : 550 = 7,727272727272

Objavljeno: Pe jan 16, 2009 2:40 pm
Napisal/-a im nobody
maš prav ja tamle sm zajebal :lol: :lol: morš da 100km notr ja ;) ;)