Stran 1 od 1
Nasvet glede izpušnih plinov
Objavljeno: Če jan 08, 2009 12:13 pm
Napisal/-a C2 VTS
Pozdrav,
imam majčken problem, in sicer zpušni plini so malce visoki. Torej, slišal sem da je dobro, če je motor, pred meritvijo kar močno segret( nad povprečno delovno temp.).
A morda še kdo ve, za kakšen nasvet, da bi bili plini vsaj malo manjši.
lp
Objavljeno: Če jan 08, 2009 12:28 pm
Napisal/-a Energetik81
Tudi sam sem imel pravkar problem z izpuhom (ne reče se da so visoki plini

, ampak je koncentracija CO ogljikovega monoksida previsoka)
Namreč z 2 meseca starim katalizatorjem so me vrgli na tehničnem. Seveda grem pod reklamacijo nazaj k Laušu in tam so bili plini normalni.
Ga je pa prej ZELO ogreval. Razlaga je namreč ta, da je to problem UNIVERZALNEGA katalizatorja, ki ga je treba ful segreti, da dela normalno. Original naj bi začel delovati veliko prej.
V glavnem nasvet je, da ga NA MESTU turiraš in ne ugašaš pred pregledom. Namreč če se 10km pelješ po AC, je poraba dokaj majhna, kat se zelo hladi zaradi oblivanja hladnega zraka in se ne ogreje dovolj.
Torej prej ga segrej na delovno temperaturo z normalno vožnjo, potem ga pa pred tehničnim na parkplacu navijaj na vsaj 4000rpm ene 5 min. Potem ga pusti laufati v leru in moral bi narediti tehničnega, če je kat vsaj še približno OK ali pa če imaš zamenjanega z UNIVERZALNIM.
Je pa svinjarija, da to prej ne povejo v delavnici. Namontiraš NOV kat in pričakuješ da boš BP naredil tehničnega, potem pa problemi.
Objavljeno: Če jan 08, 2009 12:40 pm
Napisal/-a Cash
Hvala za info
Objavljeno: Če jan 08, 2009 12:51 pm
Napisal/-a C2 VTS
Hvala za nasvet. a morda pride še kej druzga u poštev, slišal sem tudi za razne čistilce motorjev, sploh se zej neki oglašuje liqui moly, al teki takega. A to sploh kej nuca? Ve kdo?
Če ne bomo pa mašino malo bolj ogreli pa bo

Objavljeno: Če jan 08, 2009 1:03 pm
Napisal/-a Energetik81
Nobeni dodatki in čistilci ti ne bojo pomagal pri tem, kvečjemu ti boda še kaj zapacali katalizator. Osnova je, da ti mašina z elektroniko dobro dela (torej ECU, injektorji, benz pumpa, lambda sonda) in da ne žre olja. Pa seveda delujoč kat.
Objavljeno: Če jan 08, 2009 2:35 pm
Napisal/-a Pavka
Za kakšen avto sploh gre????? A to že sploh ima katalizator?
Objavljeno: Če jan 08, 2009 2:41 pm
Napisal/-a W|zz
Energetik81 je napisal/-a:Tudi sam sem imel pravkar problem z izpuhom (ne reče se da so visoki plini

, ampak je koncentracija CO ogljikovega monoksida previsoka)
Namreč z 2 meseca starim katalizatorjem so me vrgli na tehničnem. Seveda grem pod reklamacijo nazaj k Laušu in tam so bili plini normalni.
Ga je pa prej ZELO ogreval. Razlaga je namreč ta, da je to problem UNIVERZALNEGA katalizatorja, ki ga je treba ful segreti, da dela normalno. Original naj bi začel delovati veliko prej.
V glavnem nasvet je, da ga NA MESTU turiraš in ne ugašaš pred pregledom. Namreč če se 10km pelješ po AC, je poraba dokaj majhna, kat se zelo hladi zaradi oblivanja hladnega zraka in se ne ogreje dovolj.
Torej prej ga segrej na delovno temperaturo z normalno vožnjo, potem ga pa pred tehničnim na parkplacu navijaj na vsaj 4000rpm ene 5 min. Potem ga pusti laufati v leru in moral bi narediti tehničnega, če je kat vsaj še približno OK ali pa če imaš zamenjanega z UNIVERZALNIM.
Je pa svinjarija, da to prej ne povejo v delavnici. Namontiraš NOV kat in pričakuješ da boš BP naredil tehničnega, potem pa problemi.
Sam čak, koji K je potem point katalizatorja, če ob normalni voznji ni sposoben opravljat svojega dela? Mislm.. res super, da je treba avto 5 minut na 4000 vrtlajih vrtet na mestu, zato da bos potem med voznjo lahko z manjsimi emisijami vozil, lol.
(Ne leti ta post nic nate, da ne bo pomote

)
Objavljeno: Če jan 08, 2009 3:27 pm
Napisal/-a Energetik81
Ja sej to je največja natega, po mestu večini avtov katalizatorji sploh ne delujejo!
No, sej to k sm jst napisu, so nasveti za ogrevanje katalizatorja, potem ko je segret pa deluje tudi pri normalni vožnji.
Sem pri Laušu stal zraven in ko je bil enkrat ogret, je bilo COja čisto malo, brez turiranja.
Objavljeno: Če jan 08, 2009 4:30 pm
Napisal/-a sašo5
C2 VTS je napisal/-a:Hvala za nasvet. a morda pride še kej druzga u poštev, slišal sem tudi za razne čistilce motorjev, sploh se zej neki oglašuje liqui moly, al teki takega. A to sploh kej nuca? Ve kdo?
Če ne bomo pa mašino malo bolj ogreli pa bo

omw-jevo "stotko" natankaj, par kilometrov na fulll zgoni in nato na merjenje....(pa poročaj)
Objavljeno: Če jan 08, 2009 4:44 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Energetik81 je napisal/-a: in da ne žre olja.
To je pa druga zadeva in nima veze z CO-jem ampak z dimljenjem...

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 8:22 am
Napisal/-a Energetik81
No ne neposredno, vsekakor pa ni dobro, če ti neizgorelo olje in njegove pare pridejo v katalizator.