Stran 1 od 1

polo letnik 2000 1.4 16v težko prižiga

Objavljeno: Če jan 08, 2009 10:23 pm
Napisal/-a kika
Polo mi težko prižiga zdaj ko je zunaj mrzlo.Dolgo vergla šele potem prižge,ko je motor topel pa prižiga lepo in ko je zunaj toplo+ lepo prižiga. Pa še en problem imam z sovoznikovih vratih.Ko je mrzlo jih ne morem odpret,odklene jih a odpret jih ne morem niti od zunaj niti od znotraj dokler se v avtu malo ne segreje(kljuko vlečem v prazno). Ko se segreje potem gre.Prosim če mi kdo pomaga. Hvala[/i]

Objavljeno: Če jan 08, 2009 10:39 pm
Napisal/-a lancia hf
Kolega ima "istega" polota in je imel isti problem. Problem je pa verjetno v uplinjaču saj se mu je le ta pokvaril. Nevem točno ampak vzrok je bil v loputi "zauga" Strošek je kar grag, paše pa od nekega drugega avtomobila, saj tako je on naredil in avtomobil zdaj lepo dela. Za podrobne info. se pa lahko še pozanimam.

Objavljeno: Če jan 08, 2009 11:22 pm
Napisal/-a Blinder
lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.

Objavljeno: Če jan 08, 2009 11:26 pm
Napisal/-a myster
ka pa akumulator? sumim da je malo pred tem, da bo crknu.
za kljuko: našprici wd40 pa bo mogoče OK

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 5:57 pm
Napisal/-a joztom
Senzor temperature motorja ti ne dela v redu. To s ključavnicami je pri vseh hroščih podobno v mrazu, posebej zadnje ključavnice.

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 6:35 pm
Napisal/-a Blinder
Kaj ima veze senzor temperature motorja z hladnim zagonom? A motor ko je hladen usesava segret zrak?

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 6:49 pm
Napisal/-a joztom
Senzor da pri hladnem motorju komando ECU-ju za bogatejšo mešanico. Pri fičotu smo pa zaug potegnili in ga takoj po vžigu dali na pol.

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 6:51 pm
Napisal/-a lancia hf
Blinder je napisal/-a:lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.


OK. malo narobe napisano ker je elektronski uplinjač, in notri je loputa za čok. In kuker imam v spominu je rekel da je bil problem tudi v grlu I.E.

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 7:31 pm
Napisal/-a mit 406
lancia hf je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.


OK. malo narobe napisano ker je elektronski uplinjač, in notri je loputa za čok. In kuker imam v spominu je rekel da je bil problem tudi v grlu I.E.



:D:D
loputa za čok :cry... pri ajnšpricu :D:D
kaj je I.E.?



skoraj 100% bo vzrok pokazal tester, če je napaka na kakšnem od senzorjev.
možno pa je tudi da je kakšna svečka ali vžigalna tuljava slaba, pa malo prebija dokler je na njej vlaga. ko se segreeje se posuši..

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 7:39 pm
Napisal/-a lancia hf
mit 406 je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:lancia, avti ze 5 let pred 2000 so odpustili uplinjac :) Dej si poglej kje kako deluje vbrizg.


OK. malo narobe napisano ker je elektronski uplinjač, in notri je loputa za čok. In kuker imam v spominu je rekel da je bil problem tudi v grlu I.E.



:D:D
loputa za čok :cry... pri ajnšpricu :D:D
kaj je I.E.?



skoraj 100% bo vzrok pokazal tester, če je napaka na kakšnem od senzorjev.
možno pa je tudi da je kakšna svečka ali vžigalna tuljava slaba, pa malo prebija dokler je na njej vlaga. ko se segreeje se posuši..


Tole mi pa ni ravno jasno saj nekaj pišeš, ki sploh neveš kaj je to, pa še osnovne oznake I.E. ne poznaš :jao:

Objavljeno: So jan 10, 2009 1:05 pm
Napisal/-a mit 406
nisem tega foha, zato ne poznam vseh kratic. za silo pa poznam delovanje in sestavo motorjev. in nikoli še nisem slišal za elektronski frgazer.

ugotovil sem napako na vratih

Objavljeno: So jan 10, 2009 2:37 pm
Napisal/-a kika
Mazanje z wd 40 in podobno ni pomagalo nič zato sem ključavnico, kljuko in mehanizem za zapiranje vrat razmastil s tekočino OKS ter tisto vmazanijo obrisal in vrata se sedaj odpirajo normalno tudi pri zelo nizkih temperaturah!