Stran 1 od 2

SDI po tankanju slabo vleče.... sledi pok in vse OK

Objavljeno: So jan 10, 2009 7:09 pm
Napisal/-a 5rG
hja, vem, da se smešno sliši, ker že tako nikamor ne gre SDI :lol:

včer sem mel problem, da ko sem natankal na agipu (poln tank, na srečo shranil račun) kmalu opazil, da je avto izrazito slabo vlekel..... komaj sem ga spravil na 120 po avtocesti

zvečer sem ga še 1x vžgal (in da, počakal sem na predgretje) in opazil, da so se obrati zvišali na okoli 1300/min (ponavadi so v "leru" okoli 900/min), nato sem stisnil sklopko in dal v prestavo, nakar zaslišim pok (zdi se mi, da bolj na dnu avta, kot bi nekaj udarilo, pa čeprav sem stal na mestu) in obrati so se znižali nazaj na normalne...

danes sem se vozil in je bilo vse OK.... vseeno pa me skrbi, kaj je tisti pok pomenil?

hvala za pomoč,
LP

Objavljeno: So jan 10, 2009 7:12 pm
Napisal/-a fare
Mogoce se je avto samo dobro sprdnil pa je slo potem bolje.
:lol: , lepo da je spet vse ok.
lp

Objavljeno: So jan 10, 2009 7:27 pm
Napisal/-a 5rG
fare je napisal/-a:Mogoce se je avto samo dobro sprdnil pa je slo potem bolje.
:lol: , lepo da je spet vse ok.
lp

hehe, prdi že tko skoz ja :-P
kaj pa vem, jst sem mel v mislih najprej to, da je kaj zmrznilo zaradi teh temperatur.......

Objavljeno: So jan 10, 2009 7:47 pm
Napisal/-a bass
Ko sem se nehal smejati sem pozorno prebral zadevo in mislim, da ti je zmrznila ročna zavora (zajla), ko se je sprostila je počilo. Ko je manj kot -5 je ne zateguj.
Preveri zadnje ploščice in diske, obstaja možnost, da si jih pregrel na AC.

Po drugi strani pa praviš, da so se dvignili obrati. :shock: Ma kaj pa vem.

Objavljeno: So jan 10, 2009 8:54 pm
Napisal/-a OLI
Ročna zavora je zato da se zateguje, in če avta ne pereš ali kaj drugega počneš jo lahko po mili volji zateguješ, pa bolj redno jo boš bolje bo.

Objavljeno: So jan 10, 2009 8:57 pm
Napisal/-a bass
Jaz jo vsakič, da se redno podmazuje, le ko je resen minus mi pa res ni za reskirat.

Objavljeno: So jan 10, 2009 9:02 pm
Napisal/-a OLI
Če avta nisi pral in nisi karkoli močil zavor, jo brez skrbi.

Objavljeno: So jan 10, 2009 9:04 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
če ne parkiraš na 75% klancu je brezveze ročno zategvat 8)

Objavljeno: So jan 10, 2009 9:10 pm
Napisal/-a bass
Ja, no, potem enkrat res parkiraš na klancu in zmrzne iz prve. :lol:

Objavljeno: So jan 10, 2009 10:28 pm
Napisal/-a 5rG
za ročno sm ziher, da ni blo... mora biti nekaj v zvezi s tem dvigom obratov, ker so se po poku takoj znižali

Objavljeno: So jan 10, 2009 10:44 pm
Napisal/-a lisko
Kter avto? Letnik.....
Men tole bolj smrdi ne nekaj okrog izpuha (zamašen izpušni lonec,filter trdih delcev....)

Objavljeno: So jan 10, 2009 10:46 pm
Napisal/-a OLI
filter trdih delcev :lol: :lol:

Objavljeno: So jan 10, 2009 10:47 pm
Napisal/-a 5rG
ibiza 1.9SDI, letnik 2000

Objavljeno: So jan 10, 2009 10:52 pm
Napisal/-a OLI
75% klanec? :lol: :lol: :lol: :lol:

Kje v sloveniji ga najdem? :lol: :lol:

Objavljeno: So jan 10, 2009 11:54 pm
Napisal/-a lisko
OLI je napisal/-a:75% klanec? :lol: :lol: :lol: :lol:

Kje v sloveniji ga najdem? :lol: :lol:

Pridi pa grema.....brez problema se peljema v 75% klanec....zadnjič sem plezal prek 100% klanca.....seveda brez prvega pogona ni šlo.

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:02 am
Napisal/-a c.o.b.
off: tkole? :lol:

Slika

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:12 am
Napisal/-a lisko
Tole na sliki NI 100% klanec....fantje malo matematike (geometrije) vam ne bi škodlo :)

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:23 am
Napisal/-a OLI
lisko pokaži mi 18% :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

da vidimo junaka :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:25 am
Napisal/-a OLI
Poglej si tole, razmisli kje si se vozil in malo stvari poveži.


http://www.signaco.si/nevarno.htm

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:41 am
Napisal/-a W|zz
100% klanec = klanec pod kotom 45°
Za nek konkreten 4x4 avto z reduktorjem to ne bi smel bit problem.