Okvara senzorja merjenja nivoja olja - Audi a3, 1.6 bencinar
Objavljeno: So jan 10, 2009 7:16 pm
Pozdravljeni..
Torej na omenjenem avtomobilu (letnik 2003 - že novejši model) se je prižgala rumena lučka za olje. Tester je pokazal napako na senzorju za merjenja nivoja olja. Danes smo poskusili zamenjat ta senzor, na novo natočili olje pa se lučka ne ugasne (ugasne, ker je verjetno tako sprogramirano, a se nato z drugim vžigom avtomobila prižge) oz. tudi tester napake ne more izbrisati. Zdaj ne vem ali je možno, da ne dela tudi novi senzor ali pa je napaka kje drugje. Če preverim nivo olja ročno, je tega dovolj. Olje pa je bilo menjano 3 mesece nazaj (cca 2000 km) in je tudi na videz videti dobro, gosto... Z multimetrom so bili preverjeni vsi konektorji vmesni konektorji, kabli ... in je vse ok. Neki mehanik, ki se ukvarja izključno z elektriko v audijih je ocenil, da je napaka lahko tudi kje v programu na števcu in pa seveda kot sem že napisal na novem senzorju. Zanimivo je, da je po testerju nivo olja na 14,9 mm, ne glede na to ali je priključen konektor na novem senzorju (ki je nameščen na avtu) ali pa na starem senzorju katerega smo priklopili "na suhem" - ni bil nameščen na avtu. Ima kdo kakšne ideje kaj bi lahko še bilo? Občutek imam, da ni kriv novi senzor..
Torej na omenjenem avtomobilu (letnik 2003 - že novejši model) se je prižgala rumena lučka za olje. Tester je pokazal napako na senzorju za merjenja nivoja olja. Danes smo poskusili zamenjat ta senzor, na novo natočili olje pa se lučka ne ugasne (ugasne, ker je verjetno tako sprogramirano, a se nato z drugim vžigom avtomobila prižge) oz. tudi tester napake ne more izbrisati. Zdaj ne vem ali je možno, da ne dela tudi novi senzor ali pa je napaka kje drugje. Če preverim nivo olja ročno, je tega dovolj. Olje pa je bilo menjano 3 mesece nazaj (cca 2000 km) in je tudi na videz videti dobro, gosto... Z multimetrom so bili preverjeni vsi konektorji vmesni konektorji, kabli ... in je vse ok. Neki mehanik, ki se ukvarja izključno z elektriko v audijih je ocenil, da je napaka lahko tudi kje v programu na števcu in pa seveda kot sem že napisal na novem senzorju. Zanimivo je, da je po testerju nivo olja na 14,9 mm, ne glede na to ali je priključen konektor na novem senzorju (ki je nameščen na avtu) ali pa na starem senzorju katerega smo priklopili "na suhem" - ni bil nameščen na avtu. Ima kdo kakšne ideje kaj bi lahko še bilo? Občutek imam, da ni kriv novi senzor..