Stran 1 od 2

Clio dci ostal na cesti

Objavljeno: So jan 10, 2009 11:19 pm
Napisal/-a domi
Zdravo, ima kdo kako idejo o vzroku?
Danes zjutraj sem šel do Trzina (iz prekmurja) vse vredu. Ko sem se peljal domov je na nekaterih klancih in tudi po ravnih delih med pospeševanjem avto ostal neodziven - ob pritisku na gas se avto ni odzival - ni pospeševal ampak tudi ni zgubljal na trenutni hitrosti pa tudi potniki niso to opazili. Nato pa v pomurskem predoru začnejo utripati lučke na amrmaturi, avto popolnoma neodziven šel je samo po štandgasu na koncu ugasnil. Nato sem na koncu predora ustavil na odstavni niši ugasnil avto malo počakal in nato je ponovno vžgal. do naslednjega izvoza iz AC, kjer sem v leru komaj pišel iz ac in varno ustavil. Prižgale so se lučke Stop, Akomulator, Za olje, spirala za grelne svečke in utripala je oznaka za vodno črpalko. Avto sploh ni več vžgal.

Ideje? :?: Stroški :?: :evil:
LP Dominik

Objavljeno: So jan 10, 2009 11:24 pm
Napisal/-a hejho
OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:

Objavljeno: So jan 10, 2009 11:39 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
hejho je napisal/-a:OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:


OFF: Jah se delno strinjam,da je bila kvaliteta pri francozih vedno vprašljiva to vsi vemo ampak to ni bilo vprašanje avtorja.

ON:Tu jelahko veliko stvari ampak najprej poglej osnove naftni filter če je mogoče zamašen ali pa je v njem voda ali pa zaradi nizke temperature parafinski vosek... :idea:

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:19 am
Napisal/-a OLI
Me pa zanima kaj je tukaj narobe, glede na to kar predhodnik pravi............................... :roll:

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 10:13 am
Napisal/-a drsokodj
hejho je napisal/-a:OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:


drugače pa so dve vrsti francozev ...PSA in Renault...

jaz pa nemca nebom nikol imel...(VAG grupa)


vzrokov za okvaro tvojega klia je pa več....to se težko po internetu reši, mogoče so cevi iz rampe (CommonRail) na šobe...lahko je kakšen senzor...(vztrajnik/odmična) ...??

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 10:20 am
Napisal/-a Žiiga
Težko bi bilo, da bi bile šobe. Ker brez ene, lahko tudi dveh šob avto še zmeraj laufa. Lahko je elektromagnetni ventil skupnega voda, lahko se je bosch pumpa sesula... Priklopi na tester ;)

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 10:32 am
Napisal/-a hejho
drsokodj je napisal/-a:
hejho je napisal/-a:OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:


drugače pa so dve vrsti francozev ...PSA in Renault...


Z PSA mam zanič izkušnje. In to dizel motorji.. oče pa je imel z renaulti...
Odslej samo VAG in kakšna Toyota, mazda.. :cry:

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 10:37 am
Napisal/-a bmwe46
hejho je napisal/-a:OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:


in zdaj boš rekel da se vsaki francoz dci kvari?

se lahko vsaki avto kvari.

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 10:52 am
Napisal/-a čare
ja kaj avto je pač crknil kot crkne marsikateri. Najlažje in najhitreje bo napako ugotovil tester lahko je samo kakšen senzor lahko pa sošobe,pumpa,ali pa samozabit naftni filter,ker ima dci interval menjave na 60000 km je alhko samo to

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 11:13 am
Napisal/-a Sarge
JEREMIJA79 je napisal/-a:
hejho je napisal/-a:OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:


OFF: Jah se delno strinjam,da je bila kvaliteta pri francozih vedno vprašljiva to vsi vemo ampak to ni bilo vprašanje avtorja.

ON:Tu jelahko veliko stvari ampak najprej poglej osnove naftni filter če je mogoče zamašen ali pa je v njem voda ali pa zaradi nizke temperature parafinski vosek... :idea:


Ja itak ne, Nemci so pa od zmeraj bli zelo kvalitetni in zanesljivi. In še vedno so na zanesljivostni stopnji Golf-a 2ke ne? Poglej okvare in pomoč temo, vse pouno VAG koncerna.

In zdej bi bla fora, da se je Bosch pumpa sesula. Made in Germany :)

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 11:35 am
Napisal/-a OLI
Od sodelavca sestra imela polota, problemov oh in sploh.

Kupi pol leta nazaj novega golfa 5, 1.9 tdi 90km, in ji pred enim tednom zagori lučka za olje, olja dovolj, okvara oljne črpalke.

In še bi se našlo, tako da ne hvaliti nekaj kar ni res.

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 11:39 am
Napisal/-a čare
Sarge je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:
hejho je napisal/-a:OFF: In potem se renoji in dci-ji ne kvarijo.
Francozi - sranje
Drugič francoz, zadnjič francoz :cry:


OFF: Jah se delno strinjam,da je bila kvaliteta pri francozih vedno vprašljiva to vsi vemo ampak to ni bilo vprašanje avtorja.

ON:Tu jelahko veliko stvari ampak najprej poglej osnove naftni filter če je mogoče zamašen ali pa je v njem voda ali pa zaradi nizke temperature parafinski vosek... :idea:


Ja itak ne, Nemci so pa od zmeraj bli zelo kvalitetni in zanesljivi. In še vedno so na zanesljivostni stopnji Golf-a 2ke ne? Poglej okvare in pomoč temo, vse pouno VAG koncerna.

In zdej bi bla fora, da se je Bosch pumpa sesula. Made in Germany :)
Spet si neki brezzveze brihten!Clio dci nima boscheve pumpe ampak delphi ki se mi zdi da je made in France!

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 11:52 am
Napisal/-a lisko
NEhajte fantje.....vsak avto se kvari to je dejstvo....če pa bi se že pogovarjali o pokvarljivosti pa bi se morali menit o podsklopih ne pa o dotičnem avtu.
Tako da govort o tem kater avto se kvari in kater ne je popoln nesmisel.

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 11:54 am
Napisal/-a erixon
A bi nehal nabijat Francija proti Nemčija? Druga svetovna vojna je že zdavnaj končana.

Človek rabi nasvet vi pa se kregate čigav avto je v peskovniku manj umazan od peska.

Tako kreganje mi gre pa na jetra.

@ domi: sorry ti tu ne morem pomagat. Avto k mehaniku pa upaj na najboljše.

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 11:57 am
Napisal/-a OLI
Kje imaš zdaj avto????

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:11 pm
Napisal/-a Mgajvr
a nimajo novejši avti namest "gas zajle" potenciometer?? bi lohk bil to vzrok za okvaro

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:38 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Mgajvr je napisal/-a:a nimajo novejši avti namest "gas zajle" potenciometer?? bi lohk bil to vzrok za okvaro


Ja samo za to se prižge samo ena lučka (špirala)! Pa avto normalno laufa samo gas nena prime!

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:42 pm
Napisal/-a DaDek
lenivec je napisal/-a:šobe

zelo mala verjetnost da bi vse 4 šle.. kot ti je nekdo napisal avto pa itak gre z magari dvema.. jaz sem 2mesca vozil s tremi pa ni blo problemov.

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 12:50 pm
Napisal/-a dskrab
Lahko pa da je kakšna okvara na elektorniki. Jah vsak avto se lahko pokvari pa naj bo katerakoli znamka.