Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
DeNiŠ
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po jan 28, 2008 6:16 pm

Napisal/-a DeNiŠ To jan 13, 2009 10:59 pm

Js bi pa potrebovau enga dobrga mehanika ko bi na mojem avtu menju olje v menjalniku ...okolica celja .....vendar nebi rad na renault servis furu ko tam je mal dražje...vendar iščem dobrega mehanika ki bi mi to storil....mogoče kaka tel ..:D tnx vnaprej
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To jan 13, 2009 11:00 pm

kir avto maš
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
DeNiŠ
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po jan 28, 2008 6:16 pm

Napisal/-a DeNiŠ To jan 13, 2009 11:01 pm

renault twingo 98 1.2 mašina ....nikol menjano olje v menjaliku ma pa 155k km ! pa bo treba počas :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 13, 2009 11:27 pm

zvoncek če si res tolk mehanika mi povej kero olje naj jaz uporabim za jeepa v reduktor? Nekje piše ATF nekje 75/90.....
Za zadnji dif sem že dal 75/140, prednjega 75/90 in pa menjalnik 75/90...kaj mu naj dam pa v reduktor?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
zvoncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To mar 21, 2006 9:40 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a zvoncek Sr jan 14, 2009 6:23 am

Napaka v zadnjega tudi pride 75-90 v reduktor pa daj isto 75-90 če imaš pa malo več km pa daj navadnega 80-90 ker ta olja niso sintetična so malo slabša kot75-90 sam pa v raznoraznih strojih jih ne priporočajo ker se pod heavy duty zobniki razletijo
Tako da ti rajši priporočam 80-90 za vse povsod !
Atf olja pa so za avtomatske menjalnike ali pa servo pri avtih in v nobenega drugega ne gre notr to olje
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr jan 14, 2009 8:28 am

spodaj na dnu menjalnika imaš čep, ki ima kvadraten nastavek in odšraufaj. iz čepa spucaj opilke, če jih je kaj, potem pa pri strani nalij novo olje s pumpico. vztrajno in počasi
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 14, 2009 8:43 am

Menjava na 20.000 ali 30.000 je pretirana, potrebna je le kontrola nivoja. Na 100.000 do 150.000 pa je že primerno. Itak je ob menjavi sklopke ali manšet olje treba zamenjati. V nekaterih knjižicah res piše, da je doživljenski vek trajanja, še posebej pri avtomatskih. Jaz temu ne verjamem, kdor maže, ta vozi. Pri nekaterih tipih se porabi do 12l ATF olja za ustrezno zamenjavo, pa še to redko kdo zna, da starega čez wandler prerine.
 
Uporabniški avatar
zvoncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To mar 21, 2006 9:40 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a zvoncek Sr jan 14, 2009 9:24 am

joztom je napisal/-a:Menjava na 20.000 ali 30.000 je pretirana, potrebna je le kontrola nivoja. Na 100.000 do 150.000 pa je že primerno. Itak je ob menjavi sklopke ali manšet olje treba zamenjati. V nekaterih knjižicah res piše, da je doživljenski vek trajanja, še posebej pri avtomatskih. Jaz temu ne verjamem, kdor maže, ta vozi. Pri nekaterih tipih se porabi do 12l ATF olja za ustrezno zamenjavo, pa še to redko kdo zna, da starega čez wandler prerine.

Čez wandler ga spraviš sam pol je problem pri mehurju zračnem ker ti nazaj ven meče zato pa se tega noben ne loti je kr postopek Aja pokliči kako firmo ki se okvrja z mazivi pa naj ti oni pove če je menjava na 100000
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 14, 2009 10:02 am

vw/audi že od B3 modelov v teh. knj. napišejo, da le ta ni potrebna......osebno trdim, pri 100.000 če se prej nič ne razdira, je menjava "dobrodošla".....

P.S v prvem ponyju 1990 sem pri 5000km menjalniško olje zamenjal z 60-80 Taf x od Castrola - menjalnik je delal kot prerojen, pa so prvi Hyundai Poniji in Lantre imele "bolane" menjalnike.....enako sem kasneje naredil na Lantri.....tudi tukaj je bil občutek na ročki veliko boljši, sicer proti počasnem menjalniku ni neke pomoči, ampak 60-80 dela čudeže....sploh sedaj pri -15
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr jan 14, 2009 10:18 am

Sam bom samo še enkrat dopisal - olje se menja, tako pri avtomatiku kot pri ročnemu. Pri avtomatiku se menja tudi filter, pri ročnem pa se spuca čep, ki ima spodaj magnet da vleče nase opilke.

Pri menjavi je pa seveda treba naliti pravo olje da se menjalnik ne bo zlomil.

Sicer pa ni čudno splošno znano "prepričanje" pri nas da je avtomatik za 150-200 tisoč, potem pa crkne menjalnik če se ne menja ne olja ne filtrov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 14, 2009 9:41 pm

zvoncek je napisal/-a:Napaka v zadnjega tudi pride 75-90 v reduktor pa daj isto 75-90 če imaš pa malo več km pa daj navadnega 80-90 ker ta olja niso sintetična so malo slabša kot75-90 sam pa v raznoraznih strojih jih ne priporočajo ker se pod heavy duty zobniki razletijo
Tako da ti rajši priporočam 80-90 za vse povsod !
Atf olja pa so za avtomatske menjalnike ali pa servo pri avtih in v nobenega drugega ne gre notr to olje

NApaka :) Še dobro da ne vozim avta na servis:)
V navodilih piše: V zadnji dif gre olje 75/90 izjema so modeli ki imajo vlečno kljuko (moj jo ima) in pa blokado difa(moj jo ima) v njih pa pride 75/140 +MOPAR dodatek za povečano trenje. ....tud na servisu mi je reku 75/90....a kakor hitro sem mu omenu ( še dobro da sem se spomnu :roll: ) da ima vlečno kljuko original....se je obrnu in prinesu 75/140.
Reduktor: ATF dextron II ...po forumih za jeepe celo zasledim da dajo not olje AFT dextron III.

Aja pa še s prve roke.....mercedes c 180 letnik 2006 avt. menjalnik. V knjižici piše menjava olja +filtra na 60 do 80 tisoč......pri 77 tisoč na servisu (tretji redni) so to tud menjali.....ne vem pol od kod vam da olja ni potrebno menjavat....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Sr jan 14, 2009 9:59 pm

Pa sej pr golfih,pasatih piše,da se ne menja.Pr lagunah tud piše,da se ne menja.Seveda pri ročnim menjalnikih.
 
Uporabniški avatar
zvoncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To mar 21, 2006 9:40 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a zvoncek Sr jan 14, 2009 10:44 pm

bizgec je napisal/-a:Pa sej pr golfih,pasatih piše,da se ne menja.Pr lagunah tud piše,da se ne menja.Seveda pri ročnim menjalnikih.

Vsa olja se menjajo tudi zavorno olje je vsake 3-4 leta za zamenjat ali pa če jih pregreješ!
VSE SE MENJA
Lisac jaz nimam pojma da maš ti kjuko
PS nisem servis
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 14, 2009 10:58 pm

Servis ali ne.....Treba je prvo se pozanimat o pravih stvareh :)

P.S. brez zamere ampak na tem forumu je vsega i svašta.....hočemo pa samo drug drugemo dobro je tako? :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Sr jan 14, 2009 11:43 pm

Različna olja ustvarijo različne debeline mazalnega filma. Avtomatski menjalnik je preczina zadeva ne glede na izvedbo (dve sklopki - DSG, CVT, dve zaporedni planetni gonili ,...) in zahteva točno določeno zračnost, ki jo lahko napačno olje s pretankim ali predebelim mazalnim filmom poruši, rezultat so poškodbe površin, razpoke in končno lom zoba zobnika.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr jan 14, 2009 11:43 pm

lisko je napisal/-a:zvoncek če si res tolk mehanika mi povej kero olje naj jaz uporabim za jeepa v reduktor? Nekje piše ATF nekje 75/90.....
Za zadnji dif sem že dal 75/140, prednjega 75/90 in pa menjalnik 75/90...kaj mu naj dam pa v reduktor?


Pozdravljeni

Za naša ljuba USA vozilca je priporočljivo ( v primeru, da ga nameravate imeti dalj časa brez okvar ) dodati adetiv ( Mopar ali Liqui Moly Getriebeoil Additiv MoS2 ). V vašem vozilu je samo v lončku za servo volan olje ATF drugje pa ne.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 14, 2009 11:53 pm

Fan je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:zvoncek če si res tolk mehanika mi povej kero olje naj jaz uporabim za jeepa v reduktor? Nekje piše ATF nekje 75/90.....
Za zadnji dif sem že dal 75/140, prednjega 75/90 in pa menjalnik 75/90...kaj mu naj dam pa v reduktor?


Pozdravljeni

Za naša ljuba USA vozilca je priporočljivo ( v primeru, da ga nameravate imeti dalj časa brez okvar ) dodati adetiv ( Mopar ali Liqui Moly Getriebeoil Additiv MoS2 ). V vašem vozilu je samo v lončku za servo volan olje ATF drugje pa ne.

Lep pozdrav


No pa smo spet tam.....v knjigi piše ATF dextron II ....po forumih pa vsak po svoje....eni to drugi to.....sicer pa če premisliš po logiki je 75/90 olje za zobniške prenose....kar pa reduktor sigurno je.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jan 15, 2009 8:17 am

Nekateri avti z avtomatskim menjalnikom imajo merilec onesnaženosti menjalniškega olja. Primer za dolivanje in menjavo je v prilogah (PSA)
Priponke
Gearbox - Autoadaptive Automatic Gearbox (AL4) - Oil Wear Counter.pdf
(27.18 KiB) Prenešeno 281 krat
Gearbox - Autoadaptive Automatic Gearbox (AL4) - Draining & Filling.pdf
(105.84 KiB) Prenešeno 242 krat
 
Uporabniški avatar
zvoncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To mar 21, 2006 9:40 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a zvoncek Če jan 15, 2009 8:34 am

Glede teh adetativov se ne mislim kregati in nevem kaj pisati!
Moje mišlenje je da te stvari škodujejo mehanskim delom ker on naredi film na raznoraznih delih ok do tuki vse prov sam potem pride do zamenjave olja in ta zadeva ne gre vn! 1 napaka
Doliješ novega ker si misliš uf to pa dobr dela in ponovno naredi filn na tastarga!2 napaka
Potem pride poletje in se deli pregrevajo 3 napaka
No ker se je pregrel je tudi kaka dihtunga šla in ga pol popravlaš in potrebuješ olfa da ta film dol spravš in zravn kolneš 4napaka
POl pa vprašaš zakaj tolk velik račun 5 napaka
Pa še kaj bi loh napisu pa ne bom
Jaz sem ugavnem proti tem stvarem
Noben Stroj Mi Ne Uide Na ZS Me Dobiš
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Če jan 15, 2009 9:14 am

film na film se ne more ustvarit, ker van der walsove sile ne primejo na film ampak na kovino
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: jure5j in 61 gostov