joztom je napisal/-a:Menjava na 20.000 ali 30.000 je pretirana, potrebna je le kontrola nivoja. Na 100.000 do 150.000 pa je že primerno. Itak je ob menjavi sklopke ali manšet olje treba zamenjati. V nekaterih knjižicah res piše, da je doživljenski vek trajanja, še posebej pri avtomatskih. Jaz temu ne verjamem, kdor maže, ta vozi. Pri nekaterih tipih se porabi do 12l ATF olja za ustrezno zamenjavo, pa še to redko kdo zna, da starega čez wandler prerine.
zvoncek je napisal/-a:Napaka v zadnjega tudi pride 75-90 v reduktor pa daj isto 75-90 če imaš pa malo več km pa daj navadnega 80-90 ker ta olja niso sintetična so malo slabša kot75-90 sam pa v raznoraznih strojih jih ne priporočajo ker se pod heavy duty zobniki razletijo
Tako da ti rajši priporočam 80-90 za vse povsod !
Atf olja pa so za avtomatske menjalnike ali pa servo pri avtih in v nobenega drugega ne gre notr to olje
bizgec je napisal/-a:Pa sej pr golfih,pasatih piše,da se ne menja.Pr lagunah tud piše,da se ne menja.Seveda pri ročnim menjalnikih.
lisko je napisal/-a:zvoncek če si res tolk mehanika mi povej kero olje naj jaz uporabim za jeepa v reduktor? Nekje piše ATF nekje 75/90.....
Za zadnji dif sem že dal 75/140, prednjega 75/90 in pa menjalnik 75/90...kaj mu naj dam pa v reduktor?
Fan je napisal/-a:lisko je napisal/-a:zvoncek če si res tolk mehanika mi povej kero olje naj jaz uporabim za jeepa v reduktor? Nekje piše ATF nekje 75/90.....
Za zadnji dif sem že dal 75/140, prednjega 75/90 in pa menjalnik 75/90...kaj mu naj dam pa v reduktor?
Pozdravljeni
Za naša ljuba USA vozilca je priporočljivo ( v primeru, da ga nameravate imeti dalj časa brez okvar ) dodati adetiv ( Mopar ali Liqui Moly Getriebeoil Additiv MoS2 ). V vašem vozilu je samo v lončku za servo volan olje ATF drugje pa ne.
Lep pozdrav
Po forumu brska: jure5j in 61 gostov