Stran 1 od 1

golf III 1.9tdi

Objavljeno: To jan 13, 2009 6:07 pm
Napisal/-a nikon123
Pozdravljeni!

Avto ne gre več kot 130km/h.Včasih se malo prebudi potem pa spet ne gre.

Na diagnostiki kaže napako 00575 z vag com.

golf 1.9l R4 EDC 00SG 1432

Address 01: Engine (028 906 021 GG)

15:15:14 Group 003: EGR
903 /min Engine speed 861-945
235.0 mg/str MAF (specified) 240-340
395.7 mg/str MAF (actual) 240-340
49.8 % EGR duty cycle 4-84

15:15:14 Group 011: Manifold Air Pressure
903 /min Engine speed
938.4 mbar Specified MAP
999.6 mbar Actual MAP
68.1 % Duty cycle Boost Valvle

15:15:14 Group 010: Air system
382.4 mg/str Mass Air Flow
999.6 mbar Barometric Pressure
999.6 mbar Manifold Pressure
0.0 % Position Throttle

LP

Re: golf III 1.9tdi

Objavljeno: To jan 13, 2009 6:27 pm
Napisal/-a lumpii
Pomoje ti je šel LMM rakom žvižgat. ( luftmesser)

Objavljeno: To jan 13, 2009 6:27 pm
Napisal/-a Volvo power
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses

Objavljeno: To jan 13, 2009 7:27 pm
Napisal/-a sejjaretun
egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

Objavljeno: To jan 13, 2009 8:34 pm
Napisal/-a pocesnkII
sejjaretun je napisal/-a:egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

luba dusa sploh ves kaj je egr in cemu sluzi, (ti vraca del izpusnih plinov v izgorevalno komoro, to pa zato da so nizje izgorevalne temperatur in manse emisije izpusnih plinov)
ce egr blindiras ti avto posledicno dobi vec svezega zraka in ne obratno. plus tega pa dvomim da bi imela 3. ze kaki senzor na egr.

jaz ti recem na LMM ali MAF ali po domace senzor pretoka zraka.

Objavljeno: To jan 13, 2009 8:48 pm
Napisal/-a Quiksilver
pocesnkII je napisal/-a:
sejjaretun je napisal/-a:egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

luba dusa sploh ves kaj je egr in cemu sluzi, (ti vraca del izpusnih plinov v izgorevalno komoro, to pa zato da so nizje izgorevalne temperatur in manse emisije izpusnih plinov)
ce egr blindiras ti avto posledicno dobi vec svezega zraka in ne obratno.


Ali ti veš, da če se egr ventil zapaca oziroma zašteka, dobi motor preveč plina nazaj in ga zamori oziroma se ne zvrti tako kot bi se moral. :roll:

Objavljeno: To jan 13, 2009 8:49 pm
Napisal/-a Aldin20
sn mel isti problem...turbino morm spucat sn ze narocen..loputice al tko nekak

Objavljeno: To jan 13, 2009 10:00 pm
Napisal/-a Volvo power

Objavljeno: To jan 13, 2009 10:47 pm
Napisal/-a sejjaretun
pocesnkII je napisal/-a:
sejjaretun je napisal/-a:egr ventil se je zamasil,ga bo treba ocistit.isto se je meni zgodilo.
lp

luba dusa sploh ves kaj je egr in cemu sluzi, (ti vraca del izpusnih plinov v izgorevalno komoro, to pa zato da so nizje izgorevalne temperatur in manse emisije izpusnih plinov)
ce egr blindiras ti avto posledicno dobi vec svezega zraka in ne obratno. plus tega pa dvomim da bi imela 3. ze kaki senzor na egr.

jaz ti recem na LMM ali MAF ali po domace senzor pretoka zraka.

luba dusa nastel sem enega od mnogih vzrokov :roll: res je,ce ga blindiras da dobi vec zraka,in vem cemu sluzi(vseeno hvala za tvojo razlago,bo koristila drugim).v mojem primeru se je zamasil egr ter ena od tistih cevk pri njem,ko se je ocistilo je avto delalo s5 normalno.strinjam se s teboj da je mogoc vzrok tudi senzor pretoka zraka.
lp

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 9:22 am
Napisal/-a LIX
pomojem ga muči luftmeser to je men delal tud enkrat sol lepo drugic je zafrkavu...