Stran 1 od 1

Peugeot 307 1,4Hdi - tezave z vzigom itd.

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:14 pm
Napisal/-a registrirana1
Ze nekaj casa imam tezave z vzigom, a ker so le obcasne, nisem temu posvecala veliko pozornosti. Vcasih se mi zgodi tudi poleti, da vzge in se ugasne in moram potem "verglat" da se ponovno vzge, potem pa dela bp. Zdaj pozimi se mi to malo bolj pogosto dogaja (ne vsak dan), pa sem to pripisala temperaturam.
Na forumu sem prebrala, da zna biti vzrok za to v sveckah ali filtru goriva. Drzi?

No, zdaj imam pa se eno tezavo. V nedeljo mi je normalno vzgal, smrdelo je ful po starem gnilem avtobusu, ampak sem to pripisala temperaturi -10. Odpeljala sem se par km v eno in takoj potem par km nazaj. Avto se ni bil cisto ogret. Na smaforju pred domom sem hotela speljati, pa so se mi gume malo na mestu obracale -obrati masine pa na 3000 ,da sem speljala. Takoj se mi je prizgala lucka motorja in napis "antipulation foult". Ok, pripisem to speljevanju in obratom ter parkiram v garazi.
Naslednji dan je lucka spet gorela, vzgal normalno. Peljala sem se nekaj km in na tej poti mi je 3 x ugasnil (prizgal normalno iz prve). Ko sem dodajala gas, da bi malo hitreje vozila, je crknil. Obrati niso sli cez 2500 - bolj 2000, ponavadi menjam prestave pri nizjih obratih in nikoli ne divjam in ne vozim hitro in ne mucim avta in masine (je fotr bil mehanik). Ko sem se peljala nazaj je bilo vse bp, le lucka je se vedno gorela.
Vceraj zvecer mi avto ni vzgal, gorela je lucka za motor in prizgala se je lucka za sovoznikov airbag - da je deaktiviran (???). Vzgal ni, je pa "verglau".
Danes zjutraj je prizgal iz prve, lucka za motor - okvaro sveti, lucka za airbag ne sveti vec.

Se opravicujem, ker sem dolga, ampak sem pac zenska, kaj ces. Zanima me, kaj bi to lahko bilo? Je vse to posledica sveck in filtra goriva ali je kaj drugega na stvari?
In se eno vprasanje - kam naj ga peljem na sevis? Na Modrm Levu me vedno "ocurijo" po dolgem in pocez, za Vic sem pa slisala same graje. Hvaljen je Rodex Radomlje - so cene enake kot v ML? Obstaja sploh kaksen garazni mojster za Peugeote?

Hvala za odgovore :)

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:27 pm
Napisal/-a scoop
Am... Nevem kako se po slovensko napise... Jst osebno sem imel ENAK problem na Peugeotu 407... V glavnem, napisal bom po domace AJNLASER !!! :) Naj ji prevede v uradno besedo kdor hoce,... Nov stane okrog 450 Eur,... Tovarnisko obnovljeni stanejo okrog 250 Eur,... Kak mehanik k to dela, ti bo pa zrihtal za cca. 100 Eur,... Menjat mora krtacke, in podmazat lezaje,... Ce ne najdes nobenega mehanika,... Me kontaktiraj, in ti dam naslov kdo to dela,... V Črnomlju...

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:31 pm
Napisal/-a dnovak24
to omenjeno napako "antipulation foult" smo omenjali na pugi forumu. Ti bom dal na zs link pa si preglej. Drugače pa ti priporočam Rodex in Trzin v Grosupljem.

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:36 pm
Napisal/-a scoop
Samo se to mi potrdi,... Ko se ti avto enkrat ogreje na delovno temperaturo, priziga brez problemov ane,... Ko pade pod delovno temperaturo,... Je pa treba parkrat zavrglat ane ? ...

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:38 pm
Napisal/-a dnovak24
ne bi reku da je ajnlaser

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:45 pm
Napisal/-a scoop
Tist prvi del problema k ga je opisala, je ENAK mojemu,... ENAK,... Meni se je to dogajala poleti,... Avgusta,... Sem pripisal tistim temperaturam k so ble v tujini,... Vcasih mi je avto zalaufal,... Par sekund je delal, tresu se je hujse kot kak traktor in je crknu,... To sem mogu ponovit 2x al pa 3x... In je delal normalno... Kadar sem ga ugasal za kratek cajt, mi je normalno vzgal,... Kadar se je ohladil, se je pa problem ponovil,... Menjal mi je krtakce in podmazal lezaje na ajnlaseru... Racunal mi je 60 Eur,... V Makedoniji... Tle bo pa za ta problem placala cca. 100 - 150 Eur... Ce se gre o tem,...

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 6:48 pm
Napisal/-a registrirana1
scoop je napisal/-a:Samo se to mi potrdi,... Ko se ti avto enkrat ogreje na delovno temperaturo, priziga brez problemov ane,... Ko pade pod delovno temperaturo,... Je pa treba parkrat zavrglat ane ? ...


V bistvu ne.

Do zdaj se mi je to zgodilo obcasno, mogoce 1 x na mesec.
Zdaj pozimi se mi to zgodi samo zjutraj, pa ne vsako jutro.

Motor zalaufa takoj, brez dodajanja gasa, dela nekaj sekund, kaj pa vem 5-10s mogoce in ugasne. Potem prizge vcasih po prvem, vcasih pa po drugem ali tretjem poskusu, je pa treba dolg "verglat". Potem se ne ugasa in tudi ce ga pustim kje za dalj casa, da se ohladi, ni problemov z vzigom.

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 6:50 pm
Napisal/-a primozek68
kolk si stara?

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 6:54 pm
Napisal/-a registrirana1
primozek68 je napisal/-a:kolk si stara?


Glih prou!
:)

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 9:38 pm
Napisal/-a DrMr
... jaz bi najprej začel s testom elektronskih komponent, drugače pa verjetno počena dovodna cev goriva pod zračnim filtrom, za bage pa menjaj akumulator...

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 9:50 pm
Napisal/-a lisko
registrirana1 je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:kolk si stara?


Glih prou!
:)

off:
Mislim LOL no.... :roll: kaj ma zaj veze tu kok je deklina stara? sej pa te nismo na poljubo.....vpraš jo prek zasebca če želiš...

on:

Kolega je imel podobne težave in se je na koncu pokazalo da je bilo nekaj na šobah.