Stran 1 od 1

Problem s temperaturo vode - Audi a3

Objavljeno: So jan 17, 2009 7:17 pm
Napisal/-a RobberDuck
Torej gre za Audi A3, letnik 2002 - 1.6 bencinar. Včeraj med vožnjo sem opazil, da se temperatura ne dvigne. Ugasnem avto in opazim, da ventilato dela na polno. Zamenjamo termostikalo in rešimo prižiganje ventilatorja v prazno, vendar to ne reši mojega problema. Temperatura med vožnjo se ne dvigne. Pustim avto prižgan na mestu. Avto se segreje na 80 stopinj (podatki s testerja) nakar se ponovno prižge ventilator na polno. Ali naj nebi termostikalo vklopilo ventilator ko voda doseže dejanskih 100 stopinj?? V vsakem primeru pa mislim da ni normalno da se prižge na 80ih stopinjah. Možno je še, da tudi termostat ne deluje pravilno. Sumljivo se mi pa zdi, da bi se oba okvarila v istem momentu. Vem, da je bilo o tem že kar nekaj napisanega in mi je jasen princip delovanje termostikala in termostata, me pa vseeno zanima, če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo?

Objavljeno: So jan 17, 2009 7:47 pm
Napisal/-a sašo5
tester ti bo vse povedal....
P.S. nagaja eno tipalo na bloku motorja(najverjetneje) podobno se mi je dogajalo enkrat na A4 ....skratka, brez testerja brez veze neki v tri dni delat in menjavat...

Objavljeno: So jan 17, 2009 7:49 pm
Napisal/-a lancia hf
Lahko da je šel kazalec temperature,ali slab stik na konektorju, saj ti use ostalo normalni deluje.

Objavljeno: So jan 17, 2009 8:18 pm
Napisal/-a RobberDuck
tester je napisal sam napaka na motorju. Prižgana je bila tudi lučka za ESP. Ob menjavi termostikala pa to izgine. Ja, sem sprašval mehanika za to tipalo, ki naj bi blo na bloku motorja pa ni nč vedel o njem.

Objavljeno: So jan 17, 2009 8:27 pm
Napisal/-a mit 406
v autodati vidim, da ima a3 vklop ventilatorjev preko klima modula, signal za vklop pa dobi preko temperaturnega STIKALA. samo informacijo o temperaturi motorja pa sporoča en SENZOR temperature, obema, ECUju in cagru na armaturni plošči.

torej, ali ti temperatruni senzor laže, zaradi slabih stikov, .. ali pa termostikalo prekmalu preklaplja.
najbolje bi bilo izmerit, ali na nek način določit pravo temperaturo motorja, pa potem primerjat z izpisom iz testerja.

ne pozabi tudi kadar dela kompresor klime se vrtita tudi ventilatorja. možno je tudi da ta modul klim serje, sem imel tak primer na 406ki. poglej stare teme.

Objavljeno: So jan 17, 2009 8:48 pm
Napisal/-a dules
oh ja bravo bravo mehanik ne ve kaj je narobej

Kot prvo avto se ti ne segreje na delovno temepraturo preveri po vožnji cca 2 km oz toliko časa da se avto vsaj malo segreje pa poglej obe cevi ki gresta na hladilnik motorja ena spodej in ena zgorej če sta obe tople je kriv za to termostat
drugič termostikalo sploh ni bil zanič še nobenega nisem zamenjal zarad tega

Kot tretjič če je mehanik uporabljal tester bi mogel vedeti zakaj so nekateri kanali v vsakem računalniku
v motorni eletroniki , adapcija 10 kanal 1 imaš v eni vrstici napisano temperaturo motorja katero dobi iz senzorja temperature
v števcu ,adapcija 10 kanal 3 imaš v eni vrstici napisano koliko je v števcu napisano
če se te vrednosti ne razlikujeta za par stopinj zamenjava senzorja za temp motorja
še kaj ??

Objavljeno: So jan 17, 2009 9:15 pm
Napisal/-a RobberDuck
zadnje čase ugotavljam, da je precej raznih senzorjev in tipal, zlo težko se je pa odločit za enga. Očitno bo treba peljat na uradni servis, za kar pa mam občutek da bodo porabil dost časa da bodo ugotovl, kar jz že vem - se prav ne dost, to pa vse stane precej več.. Tko da dules, če se slučajn s tem ti doma ukvarjaš mi ni problem pridt v kranj ..

Objavljeno: So jan 17, 2009 10:07 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kot je že napisal "sašo5" brez testerja je samo ugibanje. Po opisu napake pa menim, da vam nagaja elektronika za klimo ( zapikali releji ), vendar mojster tester bo povedal vse.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 10:34 am
Napisal/-a RobberDuck
No ja sj zadeva je ubistvu sledeča, da tudi staro termostikalo po tem ko pobrišeš napako "deluje", po določenem času pa javi, da je se je med računalnikom in njim izgublja signal. Danes moram poskusiti, če bo z novim termostikalom prišlo do iste situacije

Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:35 am
Napisal/-a RobberDuck
No da napišem, kje se je skrivala napaka. Naenkrat sta odpovedala tako termostat kot termostikalo. Ker je elektroski termostat (ni običen) očitno sam pošilja podatke v računalnik (zato se je že na 80 stopinj prižgal ventilator, tudi potem ko je že bilo zamenjano termostikalo). Termostat je bil pa kar prelomljen na polovico. Kovinski del se je odlomil od plastičnega podnožja. Tako da sedaj zadeva funkcionira..

Lp