Stran 1 od 3

veliki servis

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 6:47 pm
Napisal/-a gti85kw
kmalu pride na vrsto veliki servis za golfa 4 tdi 84 kw...pame zanima kaj vse moram nabavit...kaere znamke zobatega jermena..par kritik sem slisal cez goodyear-ovega...pa glede vodne pumpe..eni pravijo da jo niso zamenjali...kaj pravite vi?

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 7:31 pm
Napisal/-a čare
Menjaš vse kar se vrti z zobatim jermenom se pravi šponar,rolce,pumpa .Obvezno preveri stanje šponarja mikro jermena ker dobi luft ali pa ga postrani špona in ga je zelo priporočljivo zamenjat (da nimaš 2 X dela).Garniture jaz dajem gor Gates ali SKF odvisno kaj imajo na zalogi Good year pa zna bit glasen.Pumpe marsikdo ne menja problem pa nastane ker zaradi togosti novega jermena in napetosti le tega pumpa lahko dobi luftin spusti ali pa jo celo utrga in ti grejo ventili čau čau,zato ne šparat.Glih včeraj sem delal eno Škodo 66 Kw za material sem pada 300€ z popustom tako da te pride polna cena nekje 400€ (vsi filtri,grt. zobatega jermena,pumpa,šponar mikro jermena,antifriz + 30€ za olje z interneta (TXT))

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 7:32 pm
Napisal/-a splash
to nima veze. lej en jermen na 1000 jermenov se pač strga sam od sebe. če imaš nesrečo, se ti strga že po par tisoč km (mojemu bratu se je po 10k km)

znamka ni važna...dosti se daje Gates maš veliko kopij, lahko daš tudi originalnega.

se pa na velikem servisu menja več stvari, zato je veliki :)

jermeni,olje,filtri-olje,zrak,kabina, vodna pumpa,šponar,preveri vse tekočine,...

pumpe za vodo ni nujno menjat, je pa zelo priporočljivo, ker glede na to da je par €, se ne splača čez 1000km, spet vse podirat pa snemat zobatga dol, lahko samo crkne, lahko pa jo odtrga, ker je nov jermen le drugačne prožnosti...

aja, fajn je tut naftni filter mal pogledat po kakih 70000km

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 7:37 pm
Napisal/-a čare
Pumpo je nujno menjat!!Menjajo je ne samo nateguni ki ti jo računajo dvojno in si mislijo saj en let bo tastara še zdržala potem pa itak ni več garancije....Jaz jo menjam vsakemu kateri ima pogon le te na zobati jermen,če jo poganja mikro jermen je ne rabiš menjat dokler dela.

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 9:25 pm
Napisal/-a Fan
čare je napisal/-a:Pumpo je nujno menjat!!Menjajo je ne samo nateguni ki ti jo računajo dvojno in si mislijo saj en let bo tastara še zdržala potem pa itak ni več garancije....Jaz jo menjam vsakemu kateri ima pogon le te na zobati jermen,če jo poganja mikro jermen je ne rabiš menjat dokler dela.


Pozdravljeni

V celoti podpiram napisano!

Lep pozdrav

Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:59 am
Napisal/-a zvoncek
Če nočeš meti težav menjaj vse kar je že napisano!
Da ne menjaj tega ali pa tega jih ne poslušaj ker ko boš imel prlanirano pot ali pa dopust je znano da takrat zna kej zaj..... tako nikar jih ne poslušaj ti menjaj pa imaš mer pa še per

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:07 pm
Napisal/-a Skalaš
Mene pa tole zanima, malce trivialno vprašanje ampak... pri koliko kilometrih je treba menjati jermene? Golf IV dizl, cca. 140 tisoč prevoženih.
Hvala,
Lp

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:29 pm
Napisal/-a seeman66
Tu nekje se dela že drugi veliki servis.

lp

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:33 pm
Napisal/-a abbe
Skalaš je napisal/-a:Mene pa tole zanima, malce trivialno vprašanje ampak... pri koliko kilometrih je treba menjati jermene? Golf IV dizl, cca. 140 tisoč prevoženih.
Hvala,
Lp

na 90.000 se menja zobati...

Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:22 pm
Napisal/-a kiki13
Še eno vprašanje. Imam dva renaulta, pa sem slišal, da vodno pumpo žene mikro jermen. Ali jo je potrebno zamenjat? Kaj se zgodi, če spusti (je kakšna huda škoda)?
Doma imama dva cliota, ki sta stara šest (29tk) let in pet (87tk)let. Ali je smiselno menjati jermene (ne vozimo se po AC)?

Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:25 pm
Napisal/-a abbe
kiki13 je napisal/-a:Še eno vprašanje. Imam dva renaulta, pa sem slišal, da vodno pumpo žene mikro jermen. Ali jo je potrebno zamenjat? Kaj se zgodi, če spusti (je kakšna huda škoda)?
Doma imama dva cliota, ki sta stara šest (29tk) let in pet (87tk)let. Ali je smiselno menjati jermene (ne vozimo se po AC)?

ce sta gnana prek mikro jermena menjava ni potrebna dokler se pumpa ne pokvari.ce se pokvari stece lahko vn voda pa motor lahko zakuha.
am jermeni zobati se menjajo an doilocene prevozene kilometre ali na dolocena leta.mislm da na 5 let.nima pa veze kje se vozis,odtrga ga lahko povsod..

Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:39 pm
Napisal/-a chevy
Jermen se menja na 5 let ali 120 000 km, odvisno. Jaz bi menjal na 90 000 - 100 000 km.
Če bi bila vodna črpalka gnana preko zobatega jermena se jo menja zato, ker če zariba nam ni treba opravljati istega dela še enkrat (v primeru, da zariba).
Če je gnana preko mikro jermena jo ni potrebno menjat. Menjaš jo kadar zariba.

LP

Objavljeno: To feb 03, 2009 4:01 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
ti kr menjaj vodno pumpo. pred leti nam je izdihnila dobrih 5k km po velikem servisu. je blo veselja :evil:

Objavljeno: To feb 03, 2009 6:06 pm
Napisal/-a bigturbo
Daj vse original pa boš miren ;)

Objavljeno: To feb 03, 2009 8:06 pm
Napisal/-a seeman66
bigturbo je napisal/-a:Daj vse original pa boš miren ;)


Ni nujno original. Nekateri deli se izdelujejo v isti tovarni, samo eni imajo štempelj eni pa ne in se potem prodaja kot kopija.

lp

Objavljeno: To feb 03, 2009 8:32 pm
Napisal/-a čare
chevy je napisal/-a:Jermen se menja na 5 let ali 120 000 km, odvisno. Jaz bi menjal na 90 000 - 100 000 km.
Če bi bila vodna črpalka gnana preko zobatega jermena se jo menja zato, ker če zariba nam ni treba opravljati istega dela še enkrat (v primeru, da zariba).
Če je gnana preko mikro jermena jo ni potrebno menjat. Menjaš jo kadar zariba.

LP

Vodna pumpa se ne menja zato da nimaš še enkrat dela če zariba ampak zato ker zaradi togosti in napetosti novega jermena zna hitro dobit luft oz. jo lahko odtrga in grejo vsaj ventili čau čau.
Drugače pa garnitura jermen in šponarjev GATES ali SKF in vodna pumpa KWP ali GRAF.
izogibaj se vodnih črpalk AIRTEX osebno nimam dobrih izkušenj-montiral 2 ena je puščala druga je cvilila.

Objavljeno: So feb 14, 2009 9:20 am
Napisal/-a kiki13
Sem premišljeval, ali naj servis naredim pri lokalnem mehaniku in sam kupim dele, ali pa naj grem na renault servis. Ker sem pred par tedni povozil srno, sem šel na renault vprašat ali tudi popravljajo karoserijo (haubo). Ker so mi pritrdili sem se pozanimal, ali mi lahko zamenjajo samo pogonski jermen, napenjalce, vodno črpalko, mikro jermen, antifriz in zavorno olje (ostalo sem menjal sam). Imam tudi 10% popust na dele in delo pri zamenjavi jermena. Javim, koliko sem plačal (clio dci 60 kw).

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 11:37 am
Napisal/-a tristan01
kiki13 je napisal/-a:Sem premišljeval, ali naj servis naredim pri lokalnem mehaniku in sam kupim dele, ali pa naj grem na renault servis. Ker sem pred par tedni povozil srno, sem šel na renault vprašat ali tudi popravljajo karoserijo (haubo). Ker so mi pritrdili sem se pozanimal, ali mi lahko zamenjajo samo pogonski jermen, napenjalce, vodno črpalko, mikro jermen, antifriz in zavorno olje (ostalo sem menjal sam). Imam tudi 10% popust na dele in delo pri zamenjavi jermena. Javim, koliko sem plačal (clio dci 60 kw).


Servis te bo stal cca 500EUR, morda še malce več če bo treba menjati še kakšno grelno svečko.... Stroški kleparja niso všteti. Konec koncev bi lahko strošek servisa zvedel že prej, saj so to popravila ki so normirana, po tipu motorja pa tudi vejo koliko stanejo deli, zato ti lahko izdelajo pred popravilom predračun, ki lahko od dejanskega odstopa zelo malo.

LP Tristan01

Objavljeno: Pe feb 20, 2009 3:31 pm
Napisal/-a kiki13
Ravnokar pripeljal avto domov. Menjali so mi naslednje:
- garnitura zobati jermen
- garnitura mikro jermen
- črpalka vode
- vodna črpalka
- hladilno tekočino

Plačal astronomskih 450 € z dodatnim 10 odstotnim popustom. Nikoli več na uradni servis.

Objavljeno: To mar 03, 2009 1:52 pm
Napisal/-a mevden
da ne odpiram nove teme, ali mi lahko kdo pove na koliko km se menjajo jermeni na 1.9 tdi 77kw (2005). škoda octavia.

eni pravjo na 90, drugi na 120 000km. pa če ma kdo mogoče kako knjigico al pa kak uraden podatek.

hvala lepa