Stran 1 od 1

Polo 1.0 L99 slabo vleče

Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:34 pm
Napisal/-a simba
Pozdravljeni!

Kupil sem rahlo karamboliran polo in ga popravil. Sicer je res trajalo nekaj časa(cca 10 mesecev je avto stal), da sem ga poriktal, ampak zdaj se pelje. Problem je sledeči: ko je avto hladen vleče dosti bolj, kot takrat ko se ogreje. Mašina je 1.0 amak res slabo gre. ni varijante da se pejlješ 120kmh. Ko se zapelješ zjutaj ven iz garaže, gre avto v okviru svojih zmožnosti, po cca 2 minutah, ko se ogreje, pa kot bi mu odvzel moč. Tiščiš pedalko do konca pa nič. Avto je pregledal mehnik in argumentiral, da je vse OK, da je avto dolgo stal in je zaležan motor. Kako potem ni zaležan zjutraj?

Sem običan državljan, ki redno menja olje in okvare sproti popravi, zato bi res bil vesel vsakaršnega nasveta.

hvala Vam, Bojan

;)

Re: Polo 1.0 L99 slabo vleče

Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:41 pm
Napisal/-a lumpii
simba je napisal/-a:Pozdravljeni!

Kupil sem rahlo karamboliran polo in ga popravil. Sicer je res trajalo nekaj časa(cca 10 mesecev je avto stal), da sem ga poriktal, ampak zdaj se pelje. Problem je sledeči: ko je avto hladen vleče dosti bolj, kot takrat ko se ogreje. Mašina je 1.0 amak res slabo gre. ni varijante da se pejlješ 120kmh. Ko se zapelješ zjutaj ven iz garaže, gre avto v okviru svojih zmožnosti, po cca 2 minutah, ko se ogreje, pa kot bi mu odvzel moč. Tiščiš pedalko do konca pa nič. Avto je pregledal mehnik in argumentiral, da je vse OK, da je avto dolgo stal in je zaležan motor. Kako potem ni zaležan zjutraj?

Sem običan državljan, ki redno menja olje in okvare sproti popravi, zato bi res bil vesel vsakaršnega nasveta.

hvala Vam, Bojan

;)


Če ti je avto stal zunaj je možno da je zaribal!!!
Če ni odpravljena tovarniška napaka, ki je bila na večini bencinarjev VW ( izdelan nov odušnik )zna bit da je to.
Ali ima avto dizelski zvok????

Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:43 pm
Napisal/-a simba
ja res se mi zdi nekam glasen, predvsem pri 2500 obratih v vsaki predstavi, potem pa glasnost kar izkine. Avto je bil v garaži.

hvala.

Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:50 pm
Napisal/-a simba
"oddušnik" Kaj pa je to in kje se nahaja? a so to tiste plastične cevi, ki grejo tam nekje iz filtra?

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:12 pm
Napisal/-a lumpii
simba je napisal/-a:"oddušnik" Kaj pa je to in kje se nahaja? a so to tiste plastične cevi, ki grejo tam nekje iz filtra?


Ne ne. Tam okoli pokrova ventilov so kar uvrtali luknjo in speljali gumi cev v filter. ( zdej a je direkt iz pokrova ali je ob strani nisem čist ziher, sam vem da je kazal takrat kolega k je dobu nov motor na VW-garancija) Ker je bil pač avto servisiran na VW servisu, pa ga niso vpoklicali na modifikacijo motorja, so mu pač dali nov motor.
Na novem pa je bila uvrtana luknja pa cev speljana, da motor diha - baje un original odušnik - iberlauf je zamrznil in je šlo vse k vragu...

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:13 pm
Napisal/-a lumpii
Ali pa je le kaka cinšpula in avto dela pač po 3 cilindrih. Praviš da malo ropota.
A trese se tud kej?

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:24 pm
Napisal/-a im nobody
mogoče kak senzor temparature

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:27 pm
Napisal/-a Slicker
lumpii je napisal/-a:
simba je napisal/-a:"oddušnik" Kaj pa je to in kje se nahaja? a so to tiste plastične cevi, ki grejo tam nekje iz filtra?


Ne ne. Tam okoli pokrova ventilov so kar uvrtali luknjo in speljali gumi cev v filter. ( zdej a je direkt iz pokrova ali je ob strani nisem čist ziher, sam vem da je kazal takrat kolega k je dobu nov motor na VW-garancija) Ker je bil pač avto servisiran na VW servisu, pa ga niso vpoklicali na modifikacijo motorja, so mu pač dali nov motor.
Na novem pa je bila uvrtana luknja pa cev speljana, da motor diha - baje un original odušnik - iberlauf je zamrznil in je šlo vse k vragu...


verjetno je imel tvoj kolega 1.4 16V motor.

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:37 pm
Napisal/-a lancia hf
Na tvojem mestu bi najprej use svečke menjal, pregledal kable iz tuljave do svečk, in potem če je brez učinka šel naprej.

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:42 pm
Napisal/-a lumpii
S|icKeR je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
simba je napisal/-a:"oddušnik" Kaj pa je to in kje se nahaja? a so to tiste plastične cevi, ki grejo tam nekje iz filtra?


Ne ne. Tam okoli pokrova ventilov so kar uvrtali luknjo in speljali gumi cev v filter. ( zdej a je direkt iz pokrova ali je ob strani nisem čist ziher, sam vem da je kazal takrat kolega k je dobu nov motor na VW-garancija) Ker je bil pač avto servisiran na VW servisu, pa ga niso vpoklicali na modifikacijo motorja, so mu pač dali nov motor.
Na novem pa je bila uvrtana luknja pa cev speljana, da motor diha - baje un original odušnik - iberlauf je zamrznil in je šlo vse k vragu...


verjetno je imel tvoj kolega 1.4 16V motor.


Nop.
Motor je bil 1.0 (8v) z 50KM.
Avto je imel prevoženih 32.000km in je bil star 6 let ko je zaribal. Bil je pa redno servisiran na pooblaščenem servisu......
Je pa res da je stal cca 1 mesec zunaj na mrazu in ga ni noben pipnil kaj šele zapeljal kak krog da se segreje.

Objavljeno: Po jan 19, 2009 9:48 pm
Napisal/-a lancia hf
lumpii je napisal/-a:
S|icKeR je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
simba je napisal/-a:"oddušnik" Kaj pa je to in kje se nahaja? a so to tiste plastične cevi, ki grejo tam nekje iz filtra?


Ne ne. Tam okoli pokrova ventilov so kar uvrtali luknjo in speljali gumi cev v filter. ( zdej a je direkt iz pokrova ali je ob strani nisem čist ziher, sam vem da je kazal takrat kolega k je dobu nov motor na VW-garancija) Ker je bil pač avto servisiran na VW servisu, pa ga niso vpoklicali na modifikacijo motorja, so mu pač dali nov motor.
Na novem pa je bila uvrtana luknja pa cev speljana, da motor diha - baje un original odušnik - iberlauf je zamrznil in je šlo vse k vragu...


verjetno je imel tvoj kolega 1.4 16V motor.


Nop.
Motor je bil 1.0 (8v) z 50KM.
Avto je imel prevoženih 32.000km in je bil star 6 let ko je zaribal. Bil je pa redno servisiran na pooblaščenem servisu......
Je pa res da je stal cca 1 mesec zunaj na mrazu in ga ni noben pipnil kaj šele zapeljal kak krog da se segreje.


Da bi zaradi tega zaribal nebi rekel, saj sem jaz avtomobil, ki je stal mesec in pol pozimi zunaj ko sem ga rihtal, zalaufal segrel, in mu spustil duška (pač probat je treba) pa še zmeri laufa. ;)

Objavljeno: To jan 20, 2009 2:29 am
Napisal/-a TITan
Men dost avtov tud po leto stalo, pa kvečem da začne kje olje ven puščati...

Sicer še nisem mel opravka z temi mašinami, sam čisto streljanje v temo:

Senzor za temp motorja (ponavadi so pri VW radi dajal 2 - en za inštrument, en za motor... no tistega za motor menjaj). Lahko da je z katalizatorjem kej pa je zaštofan (sicer še nisem slišal da bi se šele potem ko je vroč zamašil...)

Objavljeno: To jan 20, 2009 7:57 am
Napisal/-a lisko
AL bo neki s svečkami ali pa s senzorji. Jaz imam podoben problem s to razliko, da avto ko se segreje še vedno zadovoljivo gre....ampak postane precej bolj len kot pa dokler je mrzel. Gre pa se isto za bencinarja 1.4 motor.

Objavljeno: To jan 20, 2009 8:03 am
Napisal/-a robert1
Zjutraj dobro vleče, ker je hladen in dela po čokom.
Ko se segreje, se izklopi in dobi manj bencina.

Preveri svečke, filtre, katalizator....