Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Po feb 15, 2010 3:01 pm

manco je napisal/-a:Pred kratkim sem imel vožnjo preko nekega prelaza.Ko sem med vožnjo spremljal temperaturo motorja,sem opazil,da je pri vzpenjanju temperatura narasla do sredinske črtice(to se mi zdi normalno),med spuščanjem navzdol pa je padla pod prvo črtico(temperaturno območje je razdeljeno na 4 območja,številčno pa ni določeno).V času ,ko je bila temperatura pod prvo črtico,sem imel občutek,da je avto slabše grel.Sicer imam relacije večinoma po ravnini in pri taki vožnji temperature še nisem spremljal. Zanima me če je to normalno,ali pa je slabšega gretja notranjosti avta ,poleg skurjenega webasta ,kriv tudi termostat(zamenjan naj bi bil pred dobrim letom,vendar mi nekaj pravi ,da me je "moj" mehanik na...).


Slabše ogrevanje v kabini povzroči tudi star zapacan grelnik. Če vam je večkrat zmanjkalo po malem vode, oz, ste jo večkrat dolili(navadno vodo), potem se je v samem grelniku lahko nabral vodni kamen in druge smeti in je zato kapaciteta grelnika postala majhna. Sam sem imel primer pri Evasionu, da je držal samo še 2 dcl...Strošek zamenjave 120€ (80€ je bil grelnik)
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Po feb 15, 2010 4:03 pm

Če je bila temperatura pod spodnjo črtico je normalno, da slabše greje, saj je bila voda hladna. Po klancu navzdol se sicer motor bolj hladi, lahko pa imaš tudi okvarjen termostat. Ob priložnosti malo pretipaj cevi okrog hladilnika in boš hitro vedel pri čem si.
 
nikopiko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jan 29, 2010 7:56 pm

Napisal/-a nikopiko2 Po feb 15, 2010 9:53 pm

Tipičen primer pokvarjenega dodatnega grelca vode. Saj so tovarnisko montirani ravno zato da se to nebi dogajalo kot se je tebi.Prosim da enkrat že nehate z sumom na termostat, saj sem imel nešteto primerov da so lokalni avtomehaniki menjali termostat na vozilih kjer ni deloval dodatni grelec.Ko pa pridete po vozilo, vam mehanik reče :malo boljše pa je,samo zato da vam lahko računa. Vidim pa da še vedno ne veste zakaj webasto neha delovati nekje pri 100000 km.Če bi vsaj malo vedeli o principu delovanja bi vam bilo takoj jasno. Pa lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček To feb 16, 2010 9:49 pm

ne s***. Če se avto po ravnem normalno ogreje, navzdol pa shladi do mrzlega, je v okvari še kaj drugega kot Webasto.
 
nikopiko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jan 29, 2010 7:56 pm

Napisal/-a nikopiko2 Sr feb 17, 2010 9:28 pm

Če se pelješ po ravnem verjetno držiš na gas in pri tem je izgorevanje goriva v motorju. Če se pa pelješ po hribu navzdol verjetno ne držiš noge na gas in v motorju ni izgorevanja in tudi ni ogrevanja vode . Pa lep pozdrav.Cevi okrog hladilnika ?????..
KAJ PA DVE ALUMINiJASTI CEVI PO CELOTNI DOLŽINI VOZILA SPODAJ NA PODVOZJU KI GRESTA DO ZADNJEGA GRELCA IN STA TUDI PRI ZAPRTEM TERMOSTATU VEDNO ODPRTI V POVEZAVI Z MOTORJEM.
Samo za informacijo nepoznavalcem: webasto se vedno vklopi če je zunanja temperatura manj kot +6 in dela dokler vode ne zagreje v kompletnem sistemu na 86 stopinj. Po tem še vedno dela naprej ampak z minimalno močjo ,če pa voda pade pod 74 stopinj pa se spet delovanje poveča in sicer na dvotretinsko moč.Mislim da je bilo informacij zaenkrat dovolj.
KAR POVEM TO DRŽI.NE UGIBAM KOT NEKATERI
INFO NA TEL.031 377469 :D
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Re: DODATNI GRELNIK WEBASTO

Napisal/-a T1cK0 To dec 17, 2013 9:23 pm

Jaz imam pa sledeč problem. Poleti sem zamenjal avtomobil Audi A4 - bencinar in ima naknadno vgrajen Webasto grelec. Grelca ne znam pravilno uporabljat, tako da ne vem če ga sploh vklopim ali ne :mrgreen: Probal pa sem takole... avto sem dal v kontakt in na tisti urici pritisnil na tipko s plamenom. Zaslon se prižge in nariše se plamen, tudi sliši se neko delovanje Webastota, ki pa hitro tone v tišino, na zaslonu pa še vedno gori lučka. Doma imam VAG/COM samo glede na to, da je bil sistem naknadno vrgrajen se ne da preverjati napak ali pač?
Slika
 
muci123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr sep 24, 2014 4:57 am

Re:

Napisal/-a muci123 Sr nov 09, 2016 5:03 am

alhambra71 je napisal/-a:Grelec sedaj lepo dela, vendar pri samem preučevanju sem nadgradil sistem, in sicer naredil modifikacijo, da imam popoln nadzor nad zagonom grelnika. Zunanje stikalo, ki vklopi grelec pri 5°C sem zamenjal z ročnim stikalom v kabini. Sam poseg je obsegal nekaj telovadbe okoli napeljave kabla v kabinski prostor in vgradnja tipke v prostor za stikalo. Torej sedaj jaz v vsakem času ne glede na zunanjo temperaturo lahko vklopim grelnik, kar pomeni, da je možen vklop tudi v poletnih mesecih in ni vklopov grelnika, ko je nizka temperatura in je avto vožen samo na par km, kar zagotovo negativno vpliva na delovanje grelnika. Grelnik je možno tudi predčasno ustaviti brez kakršnih napak v delovanju. Drugače se pa grelnik izklopi, ko motor doseže delovno temperaturo. Vso delovanje sem preveril tudi na vag-com testerju in ni našel nobenih napak. Torej prepričan sem, da bo zadeva delovala z malo več posluha voznika v kabini. Sama cena pa tudi ni tako visoke, če odmislimo originalno stikalo, ki pa stane 62 EUR. Jaz sem zadevo predelal kot prikazuje slika v prilogi. Če kdo želi še kakšne napotke ali mogoče se celo odloči za montažo mu lahko pomagam s svojimi izkušnjami. Mislim, da sem zaenkrat zadevo v celoti zaključil in da bo grelec sedaj nekaj časa brezhibno deloval.
lp

Pozdravljen,
ali je kakšna možnost to narediti tudi pri Touranu l 2009,dodti stikalo za vklop in izklop Webasta?
Imaš kakšen tel.za kontakt.
Moj tel.041-538-651
L.p
Peter
 
RMS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr jan 18, 2017 6:45 pm

Re: DODATNI GRELNIK WEBASTO

Napisal/-a RMS Če jan 19, 2017 1:19 pm

Lep pozrav, sem novi na forumu.
Težave im z vodnim grelcem D5Z-F Eberspacher (Sharan 1,9 tdi 4x4 l.2008)
Sem vse prebral , in vidim da so težave enake ali podobne.
Rabil bi vrednost ,da napravim meritve na svečki in na senzorjih ,praktično vse kar se da izmerit.

Jani
 
tixim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jan 01, 2019 7:59 pm

Re:

Napisal/-a tixim To jan 01, 2019 9:18 pm

alhambra71 je napisal/-a:Grelec sedaj lepo dela, vendar pri samem preučevanju sem nadgradil sistem, in sicer naredil modifikacijo, da imam popoln nadzor nad zagonom grelnika. Zunanje stikalo, ki vklopi grelec pri 5°C sem zamenjal z ročnim stikalom v kabini. Sam poseg je obsegal nekaj telovadbe okoli napeljave kabla v kabinski prostor in vgradnja tipke v prostor za stikalo. Torej sedaj jaz v vsakem času ne glede na zunanjo temperaturo lahko vklopim grelnik, kar pomeni, da je možen vklop tudi v poletnih mesecih in ni vklopov grelnika, ko je nizka temperatura in je avto vožen samo na par km, kar zagotovo negativno vpliva na delovanje grelnika. Grelnik je možno tudi predčasno ustaviti brez kakršnih napak v delovanju. Drugače se pa grelnik izklopi, ko motor doseže delovno temperaturo. Vso delovanje sem preveril tudi na vag-com testerju in ni našel nobenih napak. Torej prepričan sem, da bo zadeva delovala z malo več posluha voznika v kabini. Sama cena pa tudi ni tako visoke, če odmislimo originalno stikalo, ki pa stane 62 EUR. Jaz sem zadevo predelal kot prikazuje slika v prilogi. Če kdo želi še kakšne napotke ali mogoče se celo odloči za montažo mu lahko pomagam s svojimi izkušnjami. Mislim, da sem zaenkrat zadevo v celoti zaključil in da bo grelec sedaj nekaj časa brezhibno deloval.
lp



Jože, tole je super ideja. Lahko sporočite, kako ste to izvedli? Namreč razmišljam o enaki zadevi, saj večkrat uporabljam avto za krajše razdalje, takrat pa se mi pojavijo težave, ki jih opisujem tukaj: viewtopic.php?f=6&t=112215.

Sicer je tema očitno že stara, morda pa ste še vedno aktivni...?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 29 gostov