Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor To mar 10, 2009 9:21 pm

Res lepo narejena zadeva, bravo. Manjka smo še ura za nastavitev vklopa pred pričetkom vožnej, ampak sedaj razmišljam, kako je potem, če je to stikalo tukaj na 0, ali kljub temu zadeva deluje? Morala bi.
Pravijo, da je potrebno tudi poleti oziroma ko ni zime, grelec vsake toliko časa za kakih 10 do 15 vključit.
Slika
 
alhambra71
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So jan 31, 2009 7:15 pm

Napisal/-a alhambra71 Sr mar 11, 2009 5:58 pm

Grelec se tukaj vklopi lahko v vsakem trenutku tudi poleti ko je motor hladen čas delovanja pa ponavadi ni daljši kot 10 do 15 min kar zavisi od zunanje temperature, grelec se samodejno ugasne po signalu senzorja na grelcu. S to modifikacijo ni rešena zadeva gretja na mestu ker mora v vsakem primeru motor biti v pogonu drugače do stikala ni signala. Za delovanje na mestu je potrebno še več dodatnih stavri kot je samo ura.
lp
 
manco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:57 pm

Napisal/-a manco Ne mar 29, 2009 11:26 am

Sem se prestavil na to temo,ker vidim da je o moji težavi že precej napisano,Alhambra71 pa že kar ekspert na tem področju.Ko sem se o težavah z gretjem pogovarjal z različnimi mehaniki,pravilnega odgovora nisem dobil,verjetno zaradi tega,ker so ti avti(Sharan,Alhambra,Galaxy )razmeroma redki.No torej če razumem,na Sharanu je dodatni grelec,ki se naj bi vklopil,ko zunanja temperatura pade pod 5 C.Sonda za temperaturo naj bi bila pri levem brisalcu(a je mogoče na sliki,ki jo prilagam),sprašujem pa ,kje je grelec ter elektronika .Še to me zanima,za koliko se poveča poraba goriva?Čeprav so temperature vsak dan višje in potrebe po dodatnem gretju ne bo več,bi stvari rad prišel do dna.[/img]
Priponke
sonda15.JPG
 
alhambra71
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So jan 31, 2009 7:15 pm

Napisal/-a alhambra71 To mar 31, 2009 1:32 pm

Iz slike mi ni poznano ,da bi to bilo stikalo.
Za kakšen avto pa gre tukaj?
Alhambra Sharan ga ima pod zaščitno plastiko, ki jo je potrebno odstranit če se menja filter kabine na drugi strani pa se nahaja stikalo pripet na nosilec od motorčka brisalca.
Grelec se pa naghajo na dnu vozila pod levimi zadnimi vrati. Peč je lahko najti saj ima svoj izpuh. Elektronika pa se nahaja na sami peči, ki jo je treba odstranit z vozila če jo želiš videti. Tester pa jo prepozna samo montirano na vozilu. Rastavljena peč zgleda takole elektronika pa je označena z številko 6. Če ste z Dolenjske vam lahko pogledam peč preko testerja vam jo lahko z testerjem odklenem ker se po neuspelih poizkusih gorenja po določenem času zaklene in potem ne deluje ne vpliva pa na delovanje drugih vitalnih delov vozila.
Priponke
slika 4.jpg
 
alhambra71
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So jan 31, 2009 7:15 pm

Napisal/-a alhambra71 To mar 31, 2009 1:42 pm

Sama poraba goriva se ne poveča ker motor v krajšem času doseže delovno temperaturo. Je pa poraba po dokumentaciji 6 dcl na uro. Ker pa dodatna peč nikoli ne dela eno uro predčasno dosežena tmperatura v kabini in na motorju je poraba zanemarljiva. Pri uporabi mojega vozila 3 leta sem opazil, da je večja poraba pri uporabi avtomatske clime poleti, kot gretja pozimi s tem, da je tipka pozimi na climatroniku na econ.
Je pa zelo slabo če ne deluje pozimi dodatno gretje ker motor ne doseže delovne temperature oz. se mi je dogajalo, da je bil motor ogret na 90° po kazalcih na armaturki pa sem peljal v dolino je temperatura padla na 60°, torej če se to dogaja na vašem vozilu zagotovo ne deluje dodatni grelnik.
 
manco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:57 pm

Napisal/-a manco Pe apr 03, 2009 7:04 pm

Prted dnevi,ko so mi menjali gume,sem si malo bolj pogledal avto od spodaj in sem pečko brez problema našel.Alhambra71 sem iz okolice Sevnice,in če si razmeroma blizu,bi na diagnostiko s testerjem rad prišel.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe apr 03, 2009 9:58 pm

alhambra71 je napisal/-a:Sama poraba goriva se ne poveča ker motor v krajšem času doseže delovno temperaturo. Je pa poraba po dokumentaciji 6 dcl na uro. Ker pa dodatna peč nikoli ne dela eno uro predčasno dosežena tmperatura v kabini in na motorju je poraba zanemarljiva. Pri uporabi mojega vozila 3 leta sem opazil, da je večja poraba pri uporabi avtomatske clime poleti, kot gretja pozimi s tem, da je tipka pozimi na climatroniku na econ.
Je pa zelo slabo če ne deluje pozimi dodatno gretje ker motor ne doseže delovne temperature oz. se mi je dogajalo, da je bil motor ogret na 90° po kazalcih na armaturki pa sem peljal v dolino je temperatura padla na 60°, torej če se to dogaja na vašem vozilu zagotovo ne deluje dodatni grelnik.


V temle primeru bi še jaz termostat preveril. Ker ok so neka nihanja vsekakor pa ne za 30 stopinj in ne verjamem, da se pečka vklaplja tudi potem , ko je motor že ogret. Če (recimo da) termostat odpre (začne odpirat) pri 82tih stopinjah se motor, ko doseže delovno temparaturo, pod to vrednost več ne more shladit.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
alhambra71
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So jan 31, 2009 7:15 pm

Napisal/-a alhambra71 So apr 04, 2009 3:41 pm

Jaz sem iz okolice Trebnjega med tednom pa sem vsak dan v Novem mestu.
lp
 
nikopiko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jan 29, 2010 7:56 pm

Napisal/-a nikopiko2 Pe jan 29, 2010 8:12 pm

že vrsto let popravljam dodatne grelce na sharanih in naj povem da elektronike sploh ne odpovejo ampak se zaradi napak na komponentah ki jih elektronika nadzira le ta zaklene.Elektronike nima smisla preko testerja odklepat, dokler se ne odpravijo vsi vzroki za nepravilno delovanje vebastorja, saj se bo brez popravila po nekaj poskusih zagona spet zaklenil.
 
manco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:57 pm

Napisal/-a manco So jan 30, 2010 12:40 pm

Res je tako.Na našem avtu so bili kontakti grelca popolnoma zgriženi pa tudi ostali deli so bili verjetno skurjeni,tako da bo zaradi predragega popravila , naš Sharan do svojega konca ostal brez dodatnega gretja.
 
nikopiko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jan 29, 2010 7:56 pm

Napisal/-a nikopiko2 So jan 30, 2010 7:38 pm

manco je napisal/-a:Res je tako.Na našem avtu so bili kontakti grelca popolnoma zgriženi pa tudi ostali deli so bili verjetno skurjeni,tako da bo zaradi predragega popravila , naš Sharan do svojega konca ostal brez dodatnega gretja.


Manco prosim da me pokličete ,ali pa si oglejte tale oglas
http://www.Avto.net/ad.asp?ID=5345629
Zadnjič spremenil nikopiko2, dne To nov 22, 2011 10:49 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
manco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:57 pm

Napisal/-a manco Ne jan 31, 2010 5:43 pm

Škoda ,da ste malo predaleč,ker so mi domači mojstri navajali cene od 300€ naprej.Še to vprašanje,ali imata to gretje tudi Alahambra in Galaxy?
Zadnjič spremenil manco, dne To feb 02, 2010 6:46 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
nikopiko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jan 29, 2010 7:56 pm

Napisal/-a nikopiko2 Ne jan 31, 2010 6:12 pm

Seveda.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne jan 31, 2010 7:29 pm

@nikopiko2: ali je možno, da webasto zašteka in se noče ugasnat? Je možno kje v nastavitvah avta ga programirat, kdaj se vklopi in kak dolgo dela. Gre se za original vgrajen webasto brez daljinca, avto pa bmw e39, letnik 99 dizel. Pa nikoli ne dela ventilacija v avtu ampak samo ropoče pod levimi vrati. Sicer je trenutno varovalka odstranjena, ampak zdej avto rabi lep čas da se zagreje, če pa je varovalka not pa zarad webastota pije ko tank. Začelo pa se je pred 14imi dnevi.
LP Rok
 
alhambra71
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So jan 31, 2009 7:15 pm

Napisal/-a alhambra71 Po feb 08, 2010 8:32 am

Nikopiko lepo si napisal vendar pri meni je bila težava na novem avtomobilu. Ker leta 2006 in 2007 ni bilo prave zime le te napake sploh nisem opazil ko pa je garancija minila je prišla prava zima nas je pa zeblo. Vse komponente sem premeril pa na koncu mi je Bejo. d.o.o. potrdil napako na elektroniki. Zamenjal sem elektroniko in tako zadeva še danes deluje. Sem vpisal kje to popravljajo v Ljubljani pri Kolinski tam mi je šel najbolj na roko in mi posodil nov del. Takrat mi je tam rekel da če elektronika ne bo rešila napake da je najbolje nabavit novo peč cca 425 EUR potem je pa še črpalka in to je to. Nikopiko lahko boš očistil peč za ta denar če boš pa kaj menjal se ti pa ne bo izšlo. Takrat je bila samo svečica 80 EUR razen če so sedaj na trgu že kopije, lani jih ni bilo.
Glede vklopa pri BMV pa je mogoče potrebno pogledat zunjanje tipalo, ki da signal za avtomatski vklop ko temperatura pade pod 5°C. lahko da je ta v stiku pa skoz laufa potem je pa še stikalo na motorju, ki daje signal ko se motor segreja na delovno tempreaturo ta pa izklopi peč. to so vsi senzorji ki so za vklop in izklop.
Elektronika pa lahko crkne ker jih je takrat pri Beju imal kar zajetno število zamenjanih.
Sem tudi elektroniko, črno škatlo odprl, vendar posameznih delov ni bilo mogoče razbrati so bili kitajski znaki na komponentah in zadeva je narejena s pomočjo robota tako, da je problem kaj spajkat in menjat.
Je pa res da se zadeva zaklene če v petih poizkusinh ne deluje pravilno.
Sama peč je pa precej enostavna zadeva tako da neke znanosti tukaj ni razen v krmilju, ki mu pa ne moreš do živega.
lp
 
Uporabniški avatar
bronski1
Novinec
 
Prispevkov: 225
Pridružen: Pe mar 03, 2006 11:06 am

Napisal/-a bronski1 Po feb 08, 2010 11:25 am

Da ne odpiram nove teme,imam namreč tourana novejši letnik pa me zanima ali,kje kdo ve,kje bi najcenje prišel do garniture za nadgradnjo z dalljinskim upravljanjem.
 
alhambra71
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So jan 31, 2009 7:15 pm

Napisal/-a alhambra71 Po feb 08, 2010 11:55 am

Komplet zagotovo ima Bejo d.o.o. Mislim pa da ne bo najcenejši.
tu jih najdeš :http://www.beja.si/
preveri še tukaj ljubljana pri Kolinski ta je bil lani pri moji težavi bistveno cenejši.
Sam modul pa ni poceni mislim, da mi je lani rekel od 250 do 300 eur za mojo Alhambro.
http://www.prebil-doo.si/start.htm
lp
 
Uporabniški avatar
bronski1
Novinec
 
Prispevkov: 225
Pridružen: Pe mar 03, 2006 11:06 am

Napisal/-a bronski1 Po feb 08, 2010 12:39 pm

Hvala za informacijo.
 
manco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe feb 20, 2009 12:57 pm

Napisal/-a manco Po feb 15, 2010 12:00 pm

Pred kratkim sem imel vožnjo preko nekega prelaza.Ko sem med vožnjo spremljal temperaturo motorja,sem opazil,da je pri vzpenjanju temperatura narasla do sredinske črtice(to se mi zdi normalno),med spuščanjem navzdol pa je padla pod prvo črtico(temperaturno območje je razdeljeno na 4 območja,številčno pa ni določeno).V času ,ko je bila temperatura pod prvo črtico,sem imel občutek,da je avto slabše grel.Sicer imam relacije večinoma po ravnini in pri taki vožnji temperature še nisem spremljal. Zanima me če je to normalno,ali pa je slabšega gretja notranjosti avta ,poleg skurjenega webasta ,kriv tudi termostat(zamenjan naj bi bil pred dobrim letom,vendar mi nekaj pravi ,da me je "moj" mehanik na...).
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 Po feb 15, 2010 12:14 pm

bronski1 je napisal/-a:Da ne odpiram nove teme,imam namreč tourana novejši letnik pa me zanima ali,kje kdo ve,kje bi najcenje prišel do garniture za nadgradnjo z dalljinskim upravljanjem.


Povprašaj še pri avtoelektričarju Janez Firm s.p. in Avtoklima Lindič.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov