Stran 1 od 4

DODATNI GRELNIK WEBASTO

Objavljeno: So jan 31, 2009 7:41 pm
Napisal/-a alhambra71
Vozim namreč avto alhambra pa nas zaradi velike kabine sedaj v tem času malo zebe. Ko sem ugotavljal sem našel napako na dodatnem grelcu ki v resnici Ni Webasto ampak Eberspacher. Avto sem imel že na servisu in ko so na testerju zbrisali napako je zadeva delala samo par dni pa še to samo nekaj minut potem pa se je izklopil. Zadevi hočem priti do konca in jo bom zagotovo popravil sam. Enkrat sem peč ze rastavil in v sami peči so zadeve na oko kot nove. Včeraj sem kupi VAG COM priklop na PC in opravil testiranje. dobil sem sledeče podatke:
VAG-COM Version: Release 512.4-UD

Control Module Part Number: 7M3 815 071 C
Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
Prosim če mi mogoče lahko kdo pomaga naj se lotim da odpravim sledečo napako.
Sedaj ko sem brisal napako preko testerja se grelnik vklopi vendar piha samo mrzlo. Po mojem mnenju ni dovoda goriva ker drugače bi iz grelnika tekla nafta. Na tujih forumih pa sem bral da bi moral zamenjati žarilno svečko.
Zanima me če ima kdo podatke ki se dajo izmerit na žarilni svečki, sondi za pregretje, sondi za kontrolo temperature vode in na sondi da ne prido do gorenja.
Vsak podatek bo dobrodošel zagotovo pa vam sporočim kaj sem naredil, da sem napako odpravil ker na servisih pri nas so mrzli kot moj grelec ali pa mislijo da imam denarja kot velik avto.
In na koncu če kdo potrebuje storitev z avto testerjem VAG COM v VW grup vam jo lahko opravim. Tester mi podpira vse letnike ki imajo OBDII priključek do sedaj v VW grup.
Zahvaljujem se za odgovore in upam, da z skupno močjo dokončno rešim gretje preden pride kukavica.
Če mi uspe napako odpraviti ne bom pozabil na obljube.
lp

Objavljeno: So jan 31, 2009 7:44 pm
Napisal/-a Patrik_A3
jaz imam tudi webasto dodatni grelnik na touranu. In mi je rahlo nagajal,namreč fejst je kadil. Na servisu mi je tip reko da ga zmrda če se avto pelje na rezervi in ga kao nekaj dol zaklene. Mogoče je to pri tebi blo tudi krivo.Samo to je men glupost,ker vsak avto kdaj pride na rezervo... :?

Objavljeno: So jan 31, 2009 8:04 pm
Napisal/-a abbe
Patrik_A3 je napisal/-a:jaz imam tudi webasto dodatni grelnik na touranu. In mi je rahlo nagajal,namreč fejst je kadil. Na servisu mi je tip reko da ga zmrda če se avto pelje na rezervi in ga kao nekaj dol zaklene. Mogoče je to pri tebi blo tudi krivo.Samo to je men glupost,ker vsak avto kdaj pride na rezervo... :?

to je narejeno zato da ti recmo ne prizges vebasta (pri ugasnjenem avtu) pa da ti poj pokur bencin an...

@alhambra flamed out.mislm da pomen da se ogenj ugasa.lahko da ni rednega dotoka goriva(kot si sam ugotovil) lahko da kasn drug pogoj za gorjenje ni izpolnjen..

Objavljeno: So jan 31, 2009 8:06 pm
Napisal/-a marej
Pri našem Audiju sploh ni hotela delovati,ker je bil bencin na rezervi kar se mi zdi pravilno,če nebi blo tega pa,če bi bi imel webasto dalj časa pržgano bi ti tank za bancin sprazlna.

Objavljeno: So jan 31, 2009 8:21 pm
Napisal/-a Marsovček
Če grelec nekajkrat zaporedoma ne vžge, se "zaklene", kar je verjetno tvoja napaka. Za nekaj časa mu odklopi napajanje, da ga resetiraš.

Okvara žarilne svečke je sicer pogosta, a ne edina napaka.

Objavljeno: So jan 31, 2009 11:17 pm
Napisal/-a alhambra71
Kako to misliš da prekinem konektor na dovodu, jaz mislim da se je grelnik resetiral ko sem mu brisal kodo napake v VAG Com-u. Danes zvečer sem se peljal pa grelnik spodaj piha, samo gorenja ni.
Moram priznati da sem hudo razočaran saj avto skoraj za 30000 EUR pa tri mesece po garanciji že ne dela kot je treba. Velik problem pa je tudi pri naši servisnih službah saj v času garancije pri rednih servisih ne iščejo napak ampak somo tisto nujno, olje zaračuanjo trikratno in je narejeno. Vsem lastnikom predlagam, da pred potekom servisa dajo vozila na pregled na tester, da se odpravijo napake, da ne boste imeli težave kot jaz. Sedaj pa bi se vsi učili na mojem avtu. Dve ure pri enem mojstru dve ure pri drugem zadeva pa še vedno ne dela. Prvi me je naročil še za štiri ure pa se nisem vrni kdo bo pa to neznanje plačal. Zato sem nabavil tester našel tehnične podatke in mislim, da bom zadevi prišel do dna z vašo pomočjo pa bomo ta grelnik razdelali do konca. Tu je še bližnjica za tehnične podatke če komu koristijo http://www.eberspacher.com/downloads/te ... hnical.pdf,
še vadno pa iščem parametre posameznih sond oz. sem vam pripravljen pomagati za pri testiranju napak na vašem vozilu.
lp
in naj velja vsi vse vemo

Objavljeno: So jan 31, 2009 11:33 pm
Napisal/-a Marsovček
Imaš ZS ;)

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 12:56 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Preverite dotok goriva/čistilec ( filter ), v koliko je vse dobro in čisto priklopite VAG-COM in pojdite v Aux Burner ecu section : 18 ter preverite kakšne napake vam izkazuje ter jih pobrišite. Snamite prvo stran Webasta ( 4 torx vijaki ), odvijte žarilno svečko ( 13 in 17 ključ ), ščistite svečko, ščistite vse tam notri od saj - predvsem pa lepo in pazljivo ščistite senzor plamena ( črn od saj ) in sestavite vse skupaj po obratnem vrstem redu nazaj. Tako sedaj vam lepo greje ( savna ).

Z 8 serijo VAG-COMa pa si lahko ponastavite webasto, da vam signalizira na armaturi ko se začnejo nabirati saje na senzorju plemena.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 8:30 am
Napisal/-a alhambra71
Grelec sem pred mesecem dni že odprl pa ni bilo notri videti veliko saj malce je že črno vendar mislim da bi moralo delovat. Potem so mi zadevo gledali na servisu pa ni bilo signala na črpalki za gorivo črapalka pa je gobra ker sem ji dal impulz direktno in je zadeva funkcionirala, kar se pa tiče filtra pa je črpalka priključena direktno na rezervoar ali je notri kakšen filter. Takrat je potem grelnik nekaj časa deloval ,vendar ni ogrel kabine se je prehitro izklopljal. Ko sem preizkusil svečko sem jo priključil direktno na 12v na polnilec in se je segrela ni pa žarela. Kar se pa tiče nastavitve v VAG COm-u te pa prosim, če mi poveš na katerem kanalu to lahko aktiviram ter kodo za aktivacijo in ali lahko tudi v starejši verziji VC.
Hvala vsem ki pišete imam že kar nekaj pametnih usmeritev tako da mislim da bomo zadevi prišli do konca.
vsi vse vemo

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 2:27 pm
Napisal/-a robert1
Preveri še fotocelico oz. senzor gorenja. Če ta senzor ne dela, potem nekaj časa gori, potem pa avtomatika izklopi dovod goriva.

Kako je to pri avtih izvedeno , ne vem, verjetno je nekaj podobnega , kot oljni gorilniki.

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 2:50 pm
Napisal/-a alhambra71
Sem danes dobil literaturo vendar ne vem da bi bila kje omenjena fotocelica mislim da je nima hvala za namihg vseeno bom preveril.
lp

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 3:07 pm
Napisal/-a Marsovček
Ni fotocelice; uporablja se tipalo, kateremu se spreminja upornost glede na temperaturo.

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 3:22 pm
Napisal/-a skoda101
Vidim da se tukaj ukvarjate tudi z diagnostiko. Imam Škodo Fabio in sem jo včeraj dal na tester VAG COM preventivno zedeva deluje vredu zaznal je sledečo napako:
Control Module Part Number:6Y0 820 045
Component and/or Version: Klimaanlage X0840
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Foud:
01596-Motor fot Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-00- Open or Short to Plus
Prosil bi če bi mi svetovali kako to napako odpraviti.
Glede testerja VAG COM zadeva deluje in bi vsakemu priporočal da da avto na vsake toliko časa na tester da se pregleda če bi kateri hotel dati avto na tester mu bom rade volje pomagal.
Najlepša hvala.
LP, Aleš

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 4:38 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pri vašem vozilu se lahko nekontrolirano ugasne webasto:
- zaradi okvare ( najpogosteje je kriva svečka )
- ko vozilo zazna rezervo goriva ( lučka )
- zapacan senzor plamena ( takšna čudna steklena bučka )

- žarilno svečko ( meritve 1 OHM ) je potrebno ščistiti ali zamenjati
- po nalitju goriva se avtomatsko sprosti delovanje webasta, vendar v koliko je zapacan senzor plamena se ne zgodi nič - webasto ne dela / piha mrzlo
- ščistimo z mehko krpo

S starejšimi verzijami VAG-COMa se ne da preprogramirati UCUja za potrebe webasta pri vašem vozil.

Kako se pa odpravi blokada, pa sem vrstni red opisal zgoraj.

Lep pozdrav

Objavljeno: To feb 03, 2009 9:11 am
Napisal/-a alhambra71
Zanima me če ima kdo izkušnje kako je povezano zunanje tipalo, ki da signal da je dovolj hladno oz pod 5°C. To tipalo se nahaj pri sprednjih brisalcih. Mislim vendar ne vem, da pa to tipalo ni isto kot tipalo, ki kaže temperaturo na climatroniku. Našel sem še razlago kode ki se glasi:
01049 - Supply Voltage Term 50: Electrical Fault in Circuit
ali ima mogoče kdo kakšno idejo, konec tedna namreč imam v planu še enkrat rastaviti peč.
lp

Objavljeno: Pe feb 06, 2009 7:42 pm
Napisal/-a alhambra71
Danes sem nadaljeval s popravilom. Najprej sem preveril senzor stikalo zunaje temp., ki se nahaja spredaj pri levem brisalcu. Senzor deluje, potem sem preizkušal naprej in po resetu na vag-comu zagnal grelnik, vendar ni prišlo do gorenja samo postopek zagona in izphovanja. Ugotavljal sem naprej in ugotovi,l da ni pulznega signala na dozirni črpalki za gorivo. Dal sem signal preko zunajega vira tako da sem črpalko odklopil od (cent. krmilne enote, CKE). v grelcu je stekel postopek gorenja, torej prekinitev ognja je zaradi prekinitve dovoda goriva. Preveril sem kable med CKE in črpalko, sistem brezhiben. Preveril dovodno cev zraka in ispušno cev, vse čisto in izpravno. Staknil sem peč in jo rastavil. Izmeril sem upornost obeh senzorjev za vodo in senzor ognja. Vsi parametri so v mejah podatkov proizvajalca. Ostala je samo še svečica. Izvedel sem test, ki ga predpisuje proizvajalec. Napetost 8V in priključil Ampermeter in izmeril, da parametri odstopajo za 3A. Namesto 8 je v 25 sekundah tekel tok samo dobrih 5A. Potem sem preizkusil priklop še direktno na 8 V in svečica je kar hitro postala rdeča.
Vprašanje:
Zanima me če mogoče ta parameter tok na svečici vpliva na CKE, da ta ne daje impulza črpalki za dovod goriva,
Druga možnost pa je dejanska okvara CKE. Ali ima mogoče kdo tester, da bi testirali delovanje samo CKE. Na vag com na kanalih v živo vidim samo 3 temp. in nekaj signalov on ali off.
Če mogoče kdo ve za rešitev bo dobrodošla.
Vse sem tudi poslikal tako, da čekdo rabi slikovno gradivo kako to zgleda lahko tudi dobi.
lp

Objavljeno: So feb 07, 2009 10:25 am
Napisal/-a alhambra71
mmogoče kdo ve kje je servis v Ljubljani neki Bejo, nahajat se bi moral neklje pri tacnu tam mogoče dobim svečko ker je nimaji nikjer.
lp

Objavljeno: So feb 07, 2009 11:05 am
Napisal/-a Volvo-s60

Objavljeno: So feb 07, 2009 6:56 pm
Napisal/-a alhambra71
Vsem se zahvaljujem za pomoč, rabil bi samo še potrditev, oz. izkušnjo če jo je kdo imel. Na Servisih grelnikov pravijo, da se s takim primerom še niso srečali.
Danes sem se namreč pogovarjal z dvemi serviserji grelnih naprave Webasto in Eberspreher na Dolenjskem, pa mi nista potrdila, da bi bila svečica zaradi premajhnega toka na meritvah 100% vzrok, da zadeva ne dela. No sicer mogoče sem jih celo malo presenetil s svojimi podatki, vendar meritev je zagotovo bila pravilna. Zanima me, če je premajhen tok, ki teče skozi svečico signal, centralni krmilni enoti, da je svečica neizpravna in ne da pulznega signala na dozirno črpalko. Svečico se zaradi sorazmerno novega vozila letnika 2006 dobi samo kot originalni del in pravijo, da ni kopije. Svečica namreč stane 80 EUR kar je pa kar precej če zadeva ne bo delovala. Potem je možnost okvare samo še na krmilni enoti, ki pa je 250 EUR pa me zanima, če kdo pozna koga ki bi lahko preveril na testerju samo krmilno enoto. Sedaj sem vložil že kar precej časa in dodobra spoznal moj grelnik, ki ga sedaj vozim na toplem v prtljažniku. Ostala mi je samo še ena uganka centralna procesna enota, črna škatla, ki pa bi se je tudi lotil če bi kje dobil za njo shemo mislim, da bo tukaj pa zadeva ostala zalita in še naprej zame neznanka.
Če ima mogoče kdo kakšno idejo bo dobrodošla, sem pa vam pripravljen odgovoriti na vprašanja če jih boste imeli.
lp

Objavljeno: So feb 07, 2009 9:53 pm
Napisal/-a Marsovček
Za d5w ne vem, d3w pa lahko diagnosticiraš s pomočjo štartne ure (vgrajena npr. v starejših VW Transporterjih). Če ti nemščina ni tuja, preberi tukaj.

Sheme krmilne elektronike nisem našel nikjer, izgled pa lahko vidiš tukaj, zopet podano za d3w.

Glede serviserjev: pokliči še Kamenika v Socko (03 781 80 45), to je sicer v okolici Celja vendar precej ve o Eberspächerjih.