Stran 1 od 2

Peugeot partner 2.0 HDI mrtvo območje pedala za plin

Objavljeno: Ne feb 01, 2009 10:39 pm
Napisal/-a mandra
Letnik 2002, 200.000 km. Naenkrat je nastalo mrtvo območje pedala za plin med prostim tekom in 1000 obrati, zato pri dodajanju plina motor dobesedno butne iz praznega teka (750 obratov) na okrog 1000 obratov - okrog 2 cm hoda pedala :shock: . To se kaže med vožnjo kot cukanje. ko obrati padejo pod 1000 obratov in spet dodaš plin, posebno med vzratno vožnjo, ko kolesa močno zagrabijo in imaš občutek, da bo odtrgalo polosi. Motor sicer dela normalno, tako v prostem teku, kot nad 1000 obrati. Motor se vrti v območju med 750 in 1000 obrati samo, kadar računalnik sam dodaja plin, naprimer med vožnjo v klanec v 1. prestavi brez pedala za plin. Na uradnem servisu ne vedo, kaj bi bilo narobe. Odpravili so me rekoč, da je to povsem normalno. Sumim regulator plina, to je vrtljivi regulator, ki ga upravlja pletenica pedala za plin. Prosim za nasvet oziroma kdo bi to lahko popravil.

Peugeot partner 2.0 HDI, mrtvo območje pedala za plin

Objavljeno: Če feb 05, 2009 5:46 pm
Napisal/-a mandra
Omenjeni regulator plina ni vzrok. Isposodil sem si dva enaka od karamboliranih vozil. Pri obeh se kaže enaka motnja, kot pri originalnemu. :cry:

Objavljeno: Pe feb 06, 2009 9:58 am
Napisal/-a mit 406
--
ne vem pod kaj nazivaš regulator, če je to potenciometer za gas, potem glej spodaj. če ne pa preglej potenciometer, verjetno zdrsana drsna uporovna plast.

če pa praviš da je potenciometer ok, potem ne ostane drugega kakor slabi stiki na konektorjih. preglej vse konektorje, prekrivi kontakte da bojo imeli stik in našpricaj s kontakt sprejem.

bom pogledal popoldne na našga hdija kako ima narejeno, nisem še nikoli posvečal posebne pozornosti temu.

Peugeot partner, 2.0 HDI, mrtvo območje pedala za plin

Objavljeno: Pe feb 06, 2009 5:32 pm
Napisal/-a mandra
Da, to je vrtljivi potenciometer, ki ga vrti pletenica (zajla) za plin (gas). Vendar skorajda ni mogoče, bi imela dva rabljena potenciometra z dveh karamboliranih vozil različnih letnikov popolnoma enako motnjo. :roll:

Objavljeno: So feb 07, 2009 7:42 pm
Napisal/-a mit 406
jp, tudi jaz dvomim v to.
gledam našega, ima samo 4 kontakte. nisem vlekel narazen da bi pomeril kaj je kaj, na pamet pa težko kaj rečem, ker nisem avtoelektrik.
si pogledal kontakte? seveda je okvara lahko kje čisto drugje... čudno da se ne oglasi noben pežomojster.

menjaj serviserja in poročaj kako bodo rešili.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 8:14 am
Napisal/-a mit 406
APP senzor je vezan direktno na ecu. :( če niso kontakti in če je app ok, potem kar računaj na menavo ecuja.

prilagam potek testiranja APPja.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 8:51 am
Napisal/-a joztom
ECU nima lukenj in ne more delati tovrstne napake. To lahko dela periferija, npr električna loputa, ali kakor ima že narejeno dajanje gasa preko potenciometra.

Peugeot partner, 2.0 HDI mrtvo območje pedala za plin

Objavljeno: Po feb 09, 2009 5:49 pm
Napisal/-a mandra
Izmeril bom napetosti. Ali mora motor med meritvijo teči ali je dovolj samo kontakt (meritev med 1 in 4, ko mora biti pedal pritisnjen do konca)?

Objavljeno: Po feb 09, 2009 8:25 pm
Napisal/-a mit 406
@joztom: hja, res je da na tak način težko crkne, vendar možno pa je! sam sem imel podobne težave. seveda bi bilo pametno napako iskati še kje drugje.

@ŠF: dovolj je samo konktat. prva meritev je pri odklopljenem konektorju, ostale pa pri priklopljenem. z dovolj finimi merilnimi kabli boš verejtno lahko prišel zraven, če ne pa imej dovolj ošiljene špice in probaj na fino preluknjat žice da prideš do bakra - ne pretiravaj, da ne strgaš izolacije.
pri prvi meritvi meriš maso, pri drugi napajanje - to bo verjetno ok.
pri naslednjih meritvah pa meriš delovanje. podane so samo končne vrednosti, važno pa je da se napetosti zvezno spreminjajo s položajem pedala. naj nekdo počasi pritiska pedal medtem ko ti meriš.
ker je potenciometer dvojni, je pomoje eden za spodnje območje vrtljajev, en pa za zgornje. ti imaš težave s spodnjim območjem, torej enim od teh dveh. verjetno bo težava v slabih stikih ali mrzlih lotih na sami plati računalnika. app je verjetno ok, ker si ga menjal.
za zgornjimi trdivami ne morem 100% stat, saj nisem še nikoli delal tega niti slišal za podobne težave. vse to sklepam iz podatkov iz autodate - sheme in slike ki sem jo prilepil. lahko kdo potrdi moje domneve?

Objavljeno: To feb 10, 2009 7:52 am
Napisal/-a joztom
Malo preveri, če je LMM zapacan in len. Čiščenje zelo pazljivo s sprayem in absolutno brez dotikanja!!

Peugeot partner, mrtvo območje pedala.

Objavljeno: To feb 10, 2009 7:43 pm
Napisal/-a mandra
Joztom, kaj pomeni kratica LMM in kakšno funkcijo ima ta naprava, kje se naha itd. Dobro bi bilo tudi na splošno v forumu razložiti kratice, da bo razumljivo čim širšemu krogu bralcev, saj nas je večina, ki nam HDI okolje ni kaj dosti znano niti nimamo možnosti, da bi se z teorijo elektronsko krmiljenih motorjev bolje seznanili. Zanimati se začnemo šele, ko se kaj pokvari in nihče ne zna popraviti.

Peugeot partner mrtvo območje

Objavljeno: To feb 10, 2009 8:13 pm
Napisal/-a mandra
Joztom, na sliki je senzor vleka zraka (AMS - air mass sensor), kajne? So ga menjali na servisu, pa je bilo isto. Dali so starega nazaj.

Objavljeno: To feb 10, 2009 9:24 pm
Napisal/-a mit 406
LuftMaseMesser==AirMassSensor... 8) zato je dal sliko da se vidi kaj je.

tester ne pokaže ničesar?

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 10:13 am
Napisal/-a joztom
Bolj na slepo ugibamo, vsak mojster dizeljnov na servisu to iz rokava strese. Še vedno ne vem za kateri tip motorja gre, ker imam samo Citroen dostop. Na sliki je električni ventil na črpalki, ki lahko sunkovito odpira, ampak to bi tudi nagajalo v klanec brez gasa. Kako po žici gas prenaša na loputo mi ni jasno, ker nimam dizeljna, verjetno ta motor na loputi ne teče rad zvezno. V klanec ti obrate dvigne regulator prostega teka, torej mešanica se dela zvezno brez luknje.

Re: Peugeot partner 2.0 HDI mrtvo območje pedala za plin

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 11:55 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Štefan Franc je napisal/-a: Prosim za nasvet oziroma kdo bi to lahko popravil.


Pooblaščeni servis...ob predhodnem priklopu na tester.

p.s.: Da se ti ni pletenica malo razrahljala...

LP!

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 12:57 pm
Napisal/-a mit 406
a ima dizel sploh loputo? a ni uravnavanje obratov kar z ajnšpricom?
zraka itak vzame kolikor ga turbina napumpa, potem pa stisne in špricne nafto v cilinder?

tudi peugeot ima eservice box. ista zgodba kakor pri citroenu, samo da ti rata nastavit jezik.

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 1:06 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
mit 406 je napisal/-a:a ima dizel sploh loputo? a ni uravnavanje obratov kar z ajnšpricom?
zraka itak vzame kolikor ga turbina napumpa, potem pa stisne in špricne nafto v cilinder?

tudi peugeot ima eservice box. ista zgodba kakor pri citroenu, samo da ti rata nastavit jezik.


Ja itak da dizl nima lopute.Kaj jo pa potrebuje? Obrati se uravnavajo z vbrizgom goriva. Sicer dotičnega avta ne poznam, ampak bi rekel, da ga mu ga gas pedal nekaj svira oz. potenciometer v nejm ali na njem ali kakorkoli pač že ima narejeno. Zato pa pravim...servisni tester je treba priklopit pa pedal z njim stestirat.

LP!

Peugeot partner mrtvo območje pedala

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 5:29 pm
Napisal/-a mandra
Tester, tako so mi rekli, ne pokaže ničesar. Napravil sem meritve po zgornji tabeli z statičnimi položaji konektorja in pedala: vse b.p. Napravil sem še dinamične meritve:
pin 1 - 4 : ob enakomernem vrtenju potenciometra napetost v celotnem območju enakomerno narašča od začetnih o,4 V do končnih 3,7 V
pin 2 - 4 : ob enakomernem vrtenju napetost enakomerno narašča od začetnih 0,2 V do nekje 0,31 V. Na tem mestu napetost izginja - prekinja. Od nekje 0,32 V pa spet enakomerno narašče do končnih1,85 V.
Iz teh ugotovitev je mogoče sklepati, da je potenciometer na določenem mestu prekinjen ali izrabljen, kar ne bi bilo čudno glede na miljone gibov, ki jih je že opravil..

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 5:43 pm
Napisal/-a abbe
am men neki ni jasno,ce ma na pedalu potenciometer?kaj mu bo poj zajla?
al ma zajlo na pedalu pa pol potenciometer v motornem prostoru (meni nelogicno,sj nima lopute da bi jo z zajlo odpiral)

Objavljeno: Sr feb 11, 2009 6:24 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
@ŠF: Potem je s potenciometrom nekaj narobe. Če prekinja ga je potrebno menjat...z novim.

@abbe:
Verjetno ima pedal za gas posebej in potenciometer posebej, oboje pa skupaj povezano z zajlo. Potenciometer je povezan z ECu-jem,ki glede na dobljen signal, določa vbrizg goriva.

LP!