Stran 1 od 2

VAGOVCI!!!!!!

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:35 am
Napisal/-a slavkot1
Zanima me če je mogoče kdo iz dolenjske in ima program pa to da priključ mojga Vw golfa 4 1.9 tdi pa mi pove kera napaka je ker na berusu so nesposobni. Računajo ko da majo najvišjo tehnologijo a ko mi pride odčitat napake mi pa nek pokovc pride pa prklop na uno napravco pa pove kaj je narobe po nemško ker majo nemški meni slovenskega kao ni gor in nezna niti številko napake ne nč povedat a računu je pol 20€. Problem je pa s tem da preveč turbina povne in mi meče v save mode. Tko da če je kdo ki ima tisti program pa to pa bi meu kej cajta da prklop bi blo fino. Aja pa da nebo spet vsega kriv EGR ventil vam lahko že zdj povem da sm to razdru pa po 160000 kilometrih ni skor nč zapacan biu in se normalno odpera in zapera.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:58 am
Napisal/-a RedBull™
možno da je v okvari elektro magnetni ventil ki krmili lopatice na turbini

Objavljeno: Po feb 02, 2009 5:27 am
Napisal/-a adis
RedBull™ je napisal/-a:možno da je v okvari elektro magnetni ventil ki krmili lopatice na turbini


točno to ali elektro magnetni ventil ali pa senzor za tlak, ki je "zraven" lmm

Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:52 am
Napisal/-a slavkot1
to ni pumpe duse tko da nima variabilne lopatice ma navadne lmm je pa drugačn filing če crkne k pol sploh nima moči ne pomaga nč če ugasneš pa pržgeš spet smo že menal enkrat unu za tlak pa nevem kje je a ma kdo kako sliko da vidm

Objavljeno: Po feb 02, 2009 10:24 am
Napisal/-a Slicker
menjaj un ventil ki je na požarni steni in pridejo gor vakuum cevke. en izmed tistih dveh je zanič, košta pa en 60€ na pooblaščencu. mene je tut to jebalo pa sm zamenjal in je bilo pol čist normalno. lmm pa ko crkne, crkne, avto več nima moči, vsaj na mojem 110hp tdi je blo tako.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 10:59 am
Napisal/-a Shebo
Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...

Objavljeno: Po feb 02, 2009 12:49 pm
Napisal/-a el_diablo
RedBull™ je napisal/-a:možno da je v okvari elektro magnetni ventil ki krmili lopatice na turbini


to je blo pr men na štirki TDI,bli pa so isti simptoni ko pr teb.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 3:08 pm
Napisal/-a slavkot1
Shebo je napisal/-a:Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...


Ej veš kaj ti bom reku model je d**** po celi črti!!! Pelal smo k njemu servise delat in vse kul, dokler nazadnje pred 3 leti ko sm pelu na servis tja gledam mal mašino že doma k sm žarnico menu pol pa pelm k njemu servis delat in ko sm šu iz delavnice se neki po telefonu poment pa nazaj pridm pa opazm da manka znakec VW na uni plastiki od motorja in model kr zatrjevou da on ni odtrgu sam se pa tut ni k za uno plastiko dol snet maš 3 vijake in noben ni niti blizu unga krogca biu. Računalnik ma pa nek str je tut on že pred 3 leti prklopu pa je znou sm to povedat da preveč povne turbina ni vedu kaj je narobe ne nč povrh vsega je pa isto računu kokr na berusu za menjavo olja pa to tko da njega se sm izogibejte da nebo še kake druge stvari popalu npr olje za zavore k sposobn je vsega. Za une ventile pa to menat je pa tko če po avtocesti ko se pelm prtisnem gas ga držim ene 5-7 sekund pa pol na hitr spustim p spet prtisnem pa spet tko dolgo držim se nč ne daje v safe mode kokr pa več kot ene 10 sekund držim gas v povnu al pa sm pov pa da gre preko 150 pa prec v safe mode vrže. Neki ma tle veze s tem waste gateom k spušča izpuh mimo turbine kar povzroči padec tlaka sam zdj to je lahko od precvikane cevke do tega n75 ventila pa počene membrane v wastegateu tko da je preveč tega da bi jst tko na blef vse menu. Če ma kdo vag com pa da bi se mu dalo prklopt pa je v bližini dolenjske bi biu hvaležn če se oglasi pa da mi prklop pa se zapelemo pa da razbere kaj je narobe ko vrže v safe mode pa je problem rešen

Objavljeno: Po feb 02, 2009 3:11 pm
Napisal/-a slavkot1
aja moj golf kot sm reku nima variabilnih lopatic ampak ma ta waste gate vam se lopatice odperajo in zaperajo in tako regulira tlak turbime men pa ta waste gate mimo turbine spušča izpuh ki ima pa samo ta n75 ventil ki mu daje podtlak samo lahko da je tudi waste gate kej zarjavel pa da se ne premakne kot sm reku na vag comu bi blo treba probat

Objavljeno: Po feb 02, 2009 3:14 pm
Napisal/-a no_name
slavkot1 je napisal/-a:aja moj golf kot sm reku nima variabilnih lopatic ampak ma ta waste gate vam se lopatice odperajo in zaperajo in tako regulira tlak turbime men pa ta waste gate mimo turbine spušča izpuh ki ima pa samo ta n75 ventil ki mu daje podtlak samo lahko da je tudi waste gate kej zarjavel pa da se ne premakne kot sm reku na vag comu bi blo treba probat


Fant, mogoče ne bi bilo slabo, če bi v tvojih postih uporabljal ločila za boljše razumevanje.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:34 pm
Napisal/-a slavkot1
kaj nima noben tega da prklop avto na tester?

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:45 pm
Napisal/-a juhica
slavkot1 je napisal/-a:kaj nima noben tega da prklop avto na tester?

s kerga konca si?

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:46 pm
Napisal/-a slavkot1
novo mesto

Objavljeno: Po feb 02, 2009 7:19 pm
Napisal/-a slavkot1
spet tiho vsi kaj zdj to

Objavljeno: Po feb 02, 2009 7:30 pm
Napisal/-a eden
Sem iz Maribor če hodiš kaj tu okoli

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:00 pm
Napisal/-a AndrejD
slavkot1 je napisal/-a:
Shebo je napisal/-a:Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...


Ej veš kaj ti bom reku model je d**** po celi črti!!! Pelal smo k njemu servise delat in vse kul, dokler nazadnje pred 3 leti ko sm pelu na servis tja gledam mal mašino že doma k sm žarnico menu pol pa pelm k njemu servis delat in ko sm šu iz delavnice se neki po telefonu poment pa nazaj pridm pa opazm da manka znakec VW na uni plastiki od motorja in model kr zatrjevou da on ni odtrgu sam se pa tut ni k za uno plastiko dol snet maš 3 vijake in noben ni niti blizu unga krogca biu. Računalnik ma pa nek str je tut on že pred 3 leti prklopu pa je znou sm to povedat da preveč povne turbina ni vedu kaj je narobe ne nč povrh vsega je pa isto računu kokr na berusu za menjavo olja pa to tko da njega se sm izogibejte da nebo še kake druge stvari popalu npr olje za zavore k sposobn je vsega. Za une ventile pa to menat je pa tko če po avtocesti ko se pelm prtisnem gas ga držim ene 5-7 sekund pa pol na hitr spustim p spet prtisnem pa spet tko dolgo držim se nč ne daje v safe mode kokr pa več kot ene 10 sekund držim gas v povnu al pa sm pov pa da gre preko 150 pa prec v safe mode vrže. Neki ma tle veze s tem waste gateom k spušča izpuh mimo turbine kar povzroči padec tlaka sam zdj to je lahko od precvikane cevke do tega n75 ventila pa počene membrane v wastegateu tko da je preveč tega da bi jst tko na blef vse menu. Če ma kdo vag com pa da bi se mu dalo prklopt pa je v bližini dolenjske bi biu hvaležn če se oglasi pa da mi prklop pa se zapelemo pa da razbere kaj je narobe ko vrže v safe mode pa je problem rešen



Prevod ?

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:04 pm
Napisal/-a uros11
Ejla, pisat ne znaš, bi pa avto rad popravil. Avto je vesoljska tehnika, za to pa moraš biti izobražen alias pismen. Ne se norca iz sebe delat, te noben ne razume.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:48 pm
Napisal/-a slavkot1
AndrejD je napisal/-a:
slavkot1 je napisal/-a:
Shebo je napisal/-a:Pejd na servis k Romanu Lesjaku v Zbure pri Škocjanu. Ne pa na te čungalunga pooblaščence...


Ej veš kaj ti bom reku model je d**** po celi črti!!! Pelal smo k njemu servise delat in vse kul, dokler nazadnje pred 3 leti ko sm pelu na servis tja gledam mal mašino že doma k sm žarnico menu pol pa pelm k njemu servis delat in ko sm šu iz delavnice se neki po telefonu poment pa nazaj pridm pa opazm da manka znakec VW na uni plastiki od motorja in model kr zatrjevou da on ni odtrgu sam se pa tut ni k za uno plastiko dol snet maš 3 vijake in noben ni niti blizu unga krogca biu. Računalnik ma pa nek str je tut on že pred 3 leti prklopu pa je znou sm to povedat da preveč povne turbina ni vedu kaj je narobe ne nč povrh vsega je pa isto računu kokr na berusu za menjavo olja pa to tko da njega se sm izogibejte da nebo še kake druge stvari popalu npr olje za zavore k sposobn je vsega. Za une ventile pa to menat je pa tko če po avtocesti ko se pelm prtisnem gas ga držim ene 5-7 sekund pa pol na hitr spustim p spet prtisnem pa spet tko dolgo držim se nč ne daje v safe mode kokr pa več kot ene 10 sekund držim gas v povnu al pa sm pov pa da gre preko 150 pa prec v safe mode vrže. Neki ma tle veze s tem waste gateom k spušča izpuh mimo turbine kar povzroči padec tlaka sam zdj to je lahko od precvikane cevke do tega n75 ventila pa počene membrane v wastegateu tko da je preveč tega da bi jst tko na blef vse menu. Če ma kdo vag com pa da bi se mu dalo prklopt pa je v bližini dolenjske bi biu hvaležn če se oglasi pa da mi prklop pa se zapelemo pa da razbere kaj je narobe ko vrže v safe mode pa je problem rešen



Prevod ?


ok za take k niso pismeni pa neznajo brt prevod po točkah

1. lesjak je tat popalu mi je VW znakec iz plastike ki pokriva motor!!!!!!!!!
2. prklopu mi avto na tester pa zna sam to povedat da turbina preveč polne in da neve kako bi to popravil
3. na avtocesti ko pospešuješ držiš pedal za plin pohojen 5 sekund več ne ker če ga držiš dlje vrže v safe mode
4. ko mine 5 sekund pedal spustiš in nato spet pohodiš in ga spet držiš pohojenega 5 sekund ter nato vajo ponoviš. In če to delaš ga nebo nikol vrglo v safe mode
5. Ker je veliko naprav ki morda ne delujejo se ne splača kar eno po eno menjat dokler se napaka ne odpravi ampak je bolj pametno priklučit na tester ter odčitat napako. napaka je lahko na N75 ventilu ki daje podtlak waste gateu, potem je lahko sama napaka na waste gateu ali pa je kje kakšna cevka ki pušča.
6. Ker so vsi pooblaščenci nesposobni in nimajo naprav za priklop testerja v jezikih ki jih razumejo, prosim če kdo ki ima nekaj prostega časa in vag com ali keri drugi tester pove da se zmenimo da priklopi motor na tester ter odčita napako da lahko popravim napako.

Sm počas pisu da boš lahko ti hitreje bral upam da si zadovoljen

Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:59 pm
Napisal/-a alhambra71
Če ti pomaga kaj koda iz vag coma ti jutri jaz lahko priklopim sem v Novem mestu.
kontaktiraj me na email:
vagcom.nm@gmail.com
lp

Objavljeno: Po mar 02, 2009 8:41 pm
Napisal/-a čare
3 leta te že zajebava pritisk turbine zdaj si pa še siten tukaj??Zna bit MAP senzor zanič!