Stran 1 od 2
BMW potrese
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:13 am
Napisal/-a /miha\
A mogoče ve kaj bi blo tole:
Nekaj časa je fejst potreslo na speljevanju, ampak če si pa bolj agresivno speljal je bilo pa v redu. Sedaj tega ne dela več.
Zdaj avto stoji v prostem teku, mal pritisnem gas in spustim. Predno se obrati čisto normalizirajo motor malo potrese (kakor, da bi bilo nekaj neuravnoteženo).
Avto je letnik 2004, 318d, 110.000km
Hvala za odgovore
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:49 am
Napisal/-a dj_em
Živjo miha .. možno da so kabli pa svečke .. to dej pregledat da ni kej od tega že "fuč"
lp
Objavljeno: Po feb 02, 2009 10:27 am
Napisal/-a Burnout
A ni 318d diesel? Nekako mislim da niso krive svečke
žal pa ne bi vedel kaj bi bil vzrok napake...
Objavljeno: Po feb 02, 2009 11:21 am
Napisal/-a ven0m
Malo bolše obrazloži to "potresenje"
Ali mu padejo obrati tako da se lovi ali kaj se dogaja?
Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:00 pm
Napisal/-a /miha\
Tresenje na obrate ne vpliva. Potrese pa tako kot, da bi imel avto zelo nizke obrate, čeprav jih nima.
Objavljeno: Po feb 02, 2009 2:18 pm
Napisal/-a ven0m
Poglej jermene kaj se z njimi dogaja ko avto potrese, ali so napeti ali se tresejo. Mogoče zna to met kakšno vezo.
Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:21 pm
Napisal/-a /miha\
sem pogledu... nč ni videt narobe
Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:35 pm
Napisal/-a Drocky
ta motor ma ketno.
pri speljevanju potrese zato, ker je kuplonga slaba. Je doma identičen avto le ene 50k km ima več in ma podobne simptome pri speljevanju. Malo pa potrese ko daš gas in ga spustiš tudi zato, ker je vzdolžno postavljen in ga namesto naprej-nazaj pri prečno postavljenih motorjih, zategne levo-desno, pa malo bolj čutiš. Če seveda misliš takšno "potresavanje".
Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:46 pm
Napisal/-a marej
Nam je to delal pri Audiju 2.5 tdi in je bila kriva bosch pumpa
Objavljeno: Po feb 02, 2009 8:50 pm
Napisal/-a lumpii
marej je napisal/-a:Nam je to delal pri Audiju 2.5 tdi in je bila kriva bosch pumpa
Al pa vztrajnik..
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:05 pm
Napisal/-a im nobody
nosilci mašine
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:13 pm
Napisal/-a marej
vztrajnik ni,sigurn je bosch pumpa.Samo malo mi je čudno,ker avto ima malo kilometrov možno je,da so bili zavrteni
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:46 pm
Napisal/-a /miha\
men se zdi še najbolj verjetno nosilci mašine ali vztrajnik. Zakaj bi potresel zaradi bosch pumpe?
Pa v čem je fora, da je včas vedno potresel pri speljevanju, zdej pa ne več?
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:57 pm
Napisal/-a marej
Jah na začetku je pri nam malo potresel ko smo spustili gas in je bla pumpa.Zakaj bi bili nosilci.
Objavljeno: Po feb 02, 2009 9:58 pm
Napisal/-a lancia hf
Če so nosilci motorja bi pri speljevanju in v ovinkih pokalo, saj bi se cel motor premikal. Drugače pa lahko pogledaš, odpreš pokrov motorja in malo bolj nasilo spelješ, kolega ti pa gleda če se kaj motor prav preveč premika.
Objavljeno: Po feb 02, 2009 10:16 pm
Napisal/-a Scorp84
Pri vztrajniku, če je uničen, z višjim gasom avto še bolj pošteno zatrese. Tebi pa tega ''še'' ne počne.
Kokr si opisal imaš simpotme uničenega vztrajnika, ali pa tudi ne. Vztrajnik bi se moral od zunaj tudi slišati, če maš v leru in sam minimalno dvigneš obrate in pustiš gas, se bo slišal tak kovinsko ropatojoč zvok. Obnaša pa se kot da sploh nebi imel moči, pa še obrate naglo izgubi, če hočeš močnejše startati.
Sam kot ti opisuješ, nam vztrajnik ni tako pošteno zatreslo motor v prostem teku, je pa vsen mal zatreslo.
Če je vztrajnik, se sčasoma tudi pojavi problem ker ne moreš pol prestavljati v višji hitrosti od 60. Oz. so nasploh bili problemi pri prestavljanu, je pa zaradi tega velika možnost da uničiš menjalnik oz. diferencial. Lahko se ukrivi gred menjalnika in ti olje pušča. No to se je nam zgodilo ampak hvalabogu menjalnik in vse dela, sam olje rahlo pušča in je vsake tolk časa treba doliti.
Objavljeno: Po feb 02, 2009 10:35 pm
Napisal/-a lumpii
Scorp84 je napisal/-a:Pri vztrajniku, če je uničen, z višjim gasom avto še bolj pošteno zatrese. Tebi pa tega ''še'' ne počne.
Kokr si opisal imaš simpotme uničenega vztrajnika, ali pa tudi ne. Vztrajnik bi se moral od zunaj tudi slišati, če maš v leru in sam minimalno dvigneš obrate in pustiš gas, se bo slišal tak kovinsko ropatojoč zvok. Obnaša pa se kot da sploh nebi imel moči, pa še obrate naglo izgubi, če hočeš močnejše startati.
Sam kot ti opisuješ, nam vztrajnik ni tako pošteno zatreslo motor v prostem teku, je pa vsen mal zatreslo.
Če je vztrajnik, se sčasoma tudi pojavi problem ker ne moreš pol prestavljati v višji hitrosti od 60. Oz. so nasploh bili problemi pri prestavljanu, je pa zaradi tega velika možnost da uničiš menjalnik oz. diferencial. Lahko se ukrivi gred menjalnika in ti olje pušča. No to se je nam zgodilo ampak hvalabogu menjalnik in vse dela, sam olje rahlo pušča in je vsake tolk časa treba doliti.
Pomoje bo kr držalo tole....vztrajnik bo....
Objavljeno: Po feb 02, 2009 11:06 pm
Napisal/-a da hype
lancia hf je napisal/-a:Če so nosilci motorja bi pri speljevanju in v ovinkih pokalo, saj bi se cel motor premikal. Drugače pa lahko pogledaš, odpreš pokrov motorja in malo bolj nasilo spelješ, kolega ti pa gleda če se kaj motor prav preveč premika.
Pa kolega mora bit vspred ti pa v prvo

Objavljeno: Po feb 02, 2009 11:54 pm
Napisal/-a SamoK
im nobody je napisal/-a:nosilci mašine
isto je nam delalo na X3.. in so bli nosilci motorja!
Objavljeno: To feb 03, 2009 12:10 am
Napisal/-a lancia hf
da hype je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Če so nosilci motorja bi pri speljevanju in v ovinkih pokalo, saj bi se cel motor premikal. Drugače pa lahko pogledaš, odpreš pokrov motorja in malo bolj nasilo spelješ, kolega ti pa gleda če se kaj motor prav preveč premika.
Pa kolega mora bit vspred ti pa v prvo

Noja je dosti če se premakneš samo za 10 cm, in po lastni izbiri lahko tudi vzvratno :P
