Stran 1 od 2

servisi na 30000 km

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:02 pm
Napisal/-a kiki13
Zanima me, kaj menite o servisnih intervalih menjave olja na 30000 km. Vozim dva renaulta in sicer dci (kupil novega) in bencinarja (1.6 16 V-kupil rabljenega). Težava se pojavljajo predvsem pri mehanikih, ki dajejo različne podatke. Nekateri pravijo, da olje nikakor nima več takih lastnosti po 30tk, zato ga je treba menjati prej. Drugi mehaniki pravijo, da motorji brez težav z enim oljem naredijo 30tk.
Kaj menite vi?
Sam menjujem olje pri dizlu in bencinarju na 15km, predvsem zaradi turbine pri dizlu, saj baje pravočasna menjava olja tudi vpliva na daljš življensko dobo turbine.
Zanima me tudi, pri koliko km ste menjali turbino (če ste jo že menjali) ter kakšen strošek predstavlja menjava turbine?

Hvala za odgovore.
Kristijan

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:37 pm
Napisal/-a jure dvoršek
Moje mnenje: absolutno se strinjam z mehaniki, da olje po 30.000 km nima več takih lastnosti, kot jih ima na začetku. To me ne bo noben prepričal, zato sam vedno menjam olje po 15.000 km. Pa še nekaj, pri novih dizlih, ki imajo filter za saje, se malo vprašajte, kam te saje gredo-nekaj jih sigurno pristane v motornem olju in na koncu motor teče skoraj na mivko...Zato je brez veze šparat na olju, pri osebnem avtu je to max.strošek 100 Eur, se strinjam da na pooblaščenih servisih celo več, ampak, kot rečeno, če sebi privoščim vsak dan svežo pijačo, zakaj pa ne motorju po 15.000 km...???

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:46 pm
Napisal/-a frgo
Mehaniki ali pojma nimajo (po mojih izkušnjah so to izredno nerazgledani in neprilagodljivi ljudje) ali pa se samo delajo, ker se jim splača. To so seveda razni lokalci, ki ne delajo na uradnih servisih in jim takšni intervali direktno odžirajo kruh. Namreč sintetično olje na testih v tovarnah zdrži krepko krepko čez 100kkm brez spremembe lastnosti.

Sicer pogostejša menjava ne škodi, ampak tistim, ki se veliko vozimo je takšen interval zelo pomemben in koristen. Menjava je tako in tako predvidena na 1 leto. Rad bi videl avto, ki zaradi tašnega intervala crkne. Crkne ponavadi vse ostalo, samo motor ne.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:47 pm
Napisal/-a /miha\
Definitivno menjava na 15.000km, ker toliko kolikor je pa olje pomembno za motor ga je vredno menjati.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:50 pm
Napisal/-a /miha\
frgo je napisal/-a:Mehaniki ali pojma nimajo (po mojih izkušnjah so to izredno nerazgledani in neprilagodljivi ljudje) ali pa se samo delajo, ker se jim splača. To so seveda razni lokalci, ki ne delajo na uradnih servisih in jim takšni intervali direktno odžirajo kruh. Namreč sintetično olje na testih v tovarnah zdrži krepko krepko čez 100kkm brez spremembe lastnosti.

Sicer pogostejša menjava ne škodi, ampak tistim, ki se veliko vozimo je takšen interval zelo pomemben in koristen. Menjava je tako in tako predvidena na 1 leto. Rad bi videl avto, ki zaradi tašnega intervala crkne. Crkne ponavadi vse ostalo, samo motor ne.


1. dejstvo: Aditivov v motornem olju zmanjka
2. dejstvo: Pomanjkanje aditivov je smrt za motor, ne takoj, dolgoročno pa 100%

Seveda je važno kakšni kilometri so, ampak ne glede na to pogosta menjava olja ne škoduje ;)

Aja... če si tako prepričan v svojo izjavo glede olja, ga zamenjaj po 100.000 :lol:
Močno dvomim, da bi prišel do 100.000 ;)

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:52 pm
Napisal/-a On
Moj prijetelj ima cliota dizla in menjava olje na 30000 Km, Če oni tako pravijo pol pa naj bo tako Sedaj ima 130 000 Km in nobenega problema, servisira ga pa redno na pooblaščenem servisu.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:54 pm
Napisal/-a frgo
Sprašujem te, koliko motorjev je crknilo zaradi podaljšanih servisnih intervalov? Ali so tvoja dejstva osnovana na dejasnkih podatkih iz kakšne avtomobilke tovarne?

Seveda govoriš na pamet, ker se ti zdi tvoje prepričanje najbolj varno.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 1:57 pm
Napisal/-a frgo
/miha je napisal/-a:Aja... če si tako prepričan v svojo izjavo glede olja, ga zamenjaj po 100.000 :lol:
Močno dvomim, da bi prišel do 100.000 ;)


Celo v revozu tečejo takšni motorji in olje ne spremeni lastnosti tudi po 100kkm. Jaz pa svoj avto servisiram po navodilih proizvajalca. Verjemi, da je predpisani interval za proizvajalca večkratno varen. Za vsak slučaj pa v navodilih priporočajo pogostejšo menjavo pri težjih pogojih delovanja.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 2:02 pm
Napisal/-a /miha\
frgo je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Aja... če si tako prepričan v svojo izjavo glede olja, ga zamenjaj po 100.000 :lol:
Močno dvomim, da bi prišel do 100.000 ;)


Celo v revozu tečejo takšni motorji in olje ne spremeni lastnosti tudi po 100kkm. Jaz pa svoj avto servisiram po navodilih proizvajalca. Verjemi, da je predpisani interval za proizvajalca večkratno varen. Za vsak slučaj pa v navodilih priporočajo pogostejšo menjavo pri težjih pogojih delovanja.


Mogoče že tečejo, ampak zato, da testirajo motor in ne olje. Sigurno ima ta motor tokokrog olja izveden drugače (zunanji filtri, vedno novo olje, ...). Olje po 100.000km 1000000000000% nima enakih lastnosti kot na začetku. V motorju se stalno generirajo delci in če se olje in filtrov ne menja je ŠTALA.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 2:04 pm
Napisal/-a /miha\
frgo je napisal/-a:Sprašujem te, koliko motorjev je crknilo zaradi podaljšanih servisnih intervalov? Ali so tvoja dejstva osnovana na dejasnkih podatkih iz kakšne avtomobilke tovarne?

Seveda govoriš na pamet, ker se ti zdi tvoje prepričanje najbolj varno.


Jaz sem SLIŠAL od mehanika (če je res pač ne morem vedet), da je renault šel raje nazaj na 15.000km, ker so turbine crkovale tudi pri 110.000km.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 2:09 pm
Napisal/-a frgo
Renault ima za vse motorje servisne intervale na 30kkm in pika. Preveč verjamete mehanikom.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 2:12 pm
Napisal/-a frgo
/miha je napisal/-a:
frgo je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Mogoče že tečejo, ampak zato, da testirajo motor in ne olje. Sigurno ima ta motor tokokrog olja izveden drugače (zunanji filtri, vedno novo olje, ...). Olje po 100.000km 1000000000000% nima enakih lastnosti kot na začetku. V motorju se stalno generirajo delci in če se olje in filtrov ne menja je ŠTALA.


Takšni motorji tečejo, ker se testira olje in nimajo zunenjega dovoda olja. Olje zdrži brez sprememb lastnosti veliko čez 100kkm. Ne mislim ti še enkrat ponovit.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 3:07 pm
Napisal/-a Žiiga
frgo... čisto vsak mehanik in tudi marsikater na višjem položaju v Renaultu ti bo povedal da je to nič drugega kot marketinška poteza. Kdo pa nebi kupil vozila, za katerega bi bili servisi predvideni na vsakih 100k... VSAK... nič servisov pomeni veliko manj stroškov.

Več kot priporočljivo je menjavati olje rajši na 15k ;)

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:15 pm
Napisal/-a sašo5
.....kaj pa (pri dizlih) ko se v karterju nafta nabira :?:

...menjava na 10.000 in :!:

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:20 pm
Napisal/-a dnovak24
jaz menjavam olje vsako leto. Letno prevozim okoli 15 tisoč.

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:41 pm
Napisal/-a kiki13
Sam sem začel temo zaradi tega, ker se mi zdi smešno, da imajo avtomobili 120tk, pa so bili samo trikrat na servisu zaradi olja.
Ko sem kupil clia dci, so mi rekli, da je dobro menjati olje tudi po začetnih 5tk (sem šel na servis), nato pa na dvajset ali petnajst tisoč kilometrov. Ko pa sem drugič potem pri 22tk prišel na servis v mojem kraju (avtomobil sem kupil drugje), pa so me čudno pogledali, zakaj sem prišel na servis tako hitro. Morali bi videti začudenje, ko so videli, da sem menjal olje že pri 5tk!!!
Megana bencinarja sem kupil rabljenega pred dvema mesecema. Avto super občuvan, res dober, lastnik mi je rekel, da je šel še prej na servis, kot je treba. Ko vidim servisno knjigo, vidim, da ima samo dva redna servisa (prevoženih 85tk), se mi je zdelo smešno (mimogrede: olje v 10-40!!). Prvo kar sem naredil, sem menjal olje in vse filtre. Sedaj bom verjetno menjal tudi pogonski jermen.
Če se vrnemo deset let nazaj, vidimo, da so pri renaultu imeli v avtomobilih olje 15-40, servisni interval 10tk. Ali lahko majhna razlika v olju prinsese dodatnih 20tk??

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:43 pm
Napisal/-a Cash
Tam, kjer testirajo motorje, se olje segreje enkrat in konec, v vsakdanjem življenju pa se olje segreje in ohladi, hmmmm ??? In že pri teh temperaturnih nihanjih olje izgubi nekaj lastnosti. Potem sledijo majhni delci, ki so posledica obrabe motorja, kateri so kot "mivka" v olju in po 100.00km je blato noter --> potem pa ti maži motor z blatom???
Bognedaj, da je turbina noter, katera se vrti tudi do 100.000 obratov na minuto :roll:
Seveda pa je odvisno tudi od načina vožnje ;)

Objavljeno: Po feb 02, 2009 4:45 pm
Napisal/-a INFINITI
LAHKO menjaš olje na 30.000 kakor predlagajo, vendar če imaš kaj rad motor mu boš kvalitetno in sveže motorno olje privoščil že na 15.000 ;)
-Izjava o olju ki bi zdržalo 100.000 km je pa 100% napačna

Objavljeno: Po feb 02, 2009 5:08 pm
Napisal/-a maniaxxx
js ga menjujem enkrat na leto. to je cca 30 kkm..ker je avto vozen 95% na relacije menim, da mu nima kaj skodit.

Hyundai je mel vcasih menjavo na 7500km, sam sem delal 6000 km na mesec, mar naj bi bil vsak mesec pa pol na servisu?..kje mam pa čas

Objavljeno: Po feb 02, 2009 5:14 pm
Napisal/-a Cash
speedfreak, seveda, če je tak interval. Saj si delal nadstandardno km na mesec, zato moraš nadstandardno pogosteje menjavat olje. Enako je, kot bi hodil vsak dan na pico v picerijo, pa po 10 dneh rekel, ma kaj vam moram res vsak dan plačat? :lol: